Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?  (Luettu 19317 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Benkku

  • Vieras
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #45 : 25.10.13 - klo:06:45 »
  Minä kiitän sinusta, Leena, sinä olet kyllä semmonen... kertakaikkiaan... etten sanois enkä kirjoittais... voi hyvänen aika kuitennii!

Minä yhdyn mielipiteesi "sättimäntti".

On myös pakko myöntää, että PekkaV:n ilmaisu, herättää minussa rehellisesti ironisia ajatuksia...
« Viimeksi muokattu: 25.10.13 - klo:06:52 kirjoittanut Benkku »

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #46 : 26.10.13 - klo:15:32 »
   Minä kiitän sinusta, Leena, sinä olet kyllä semmonen... kertakaikkiaan... etten sanois enkä kirjoittais... voi hyvänen aika kuitennii!




Kauheeta, mitähän  minä nyt oon tehny...   
 Ai se...  Hän rupesi voimaan hyvin kevyesti ja onnellisesti. 

Minä unohin että piti kiittää.  Nyt minä kiitän tuosta vedenpaisumuksesta, vaikka jos olisin Jumala, lopettasin sen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #47 : 27.10.13 - klo:20:46 »
Poikaystävän vanhempien mökillä vikaa kertaa olo ennen talvea :kahvi:
Olen tällä hetkellä myös onnellinen siitä että minut on valittu mtkl:n vertaisohjaaja-koulutukseen.
Se järjestetään hotellissa täysihoidolla mtkl maksaa viulut, myös päivärahaa ja matkakulut.
Olen nyt koulutuksen puolessa välissä.
Elämä on kemiaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #48 : 27.10.13 - klo:23:22 »
Valoisiusta seuroista Paavalissa. Eritoten stadin jätkäksi ilmoittatuneesta, joka mainiti ettei ole ennen tämmösissä käyny.  Ettei puhu mutta laulaa.  Olojen on täytynyt olla rohkaisevat stadin kundille ja toivon hänen tulevan toiste. Harmittaa etten taas sanu ujoudeltani pyydettyä. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #49 : 29.10.13 - klo:00:16 »
Keskustelut ystävän kanssa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #50 : 30.10.13 - klo:00:00 »
Kotimökillä käynti muutaman päivän tauon jälkeen...rauhallinen kolmen vartin lauluhetksi siellä
pihapeurojen iloksi :eusa_angel:
Jo toinen taloyhtiön hallituksen kokous pidettynä tällä kierroksella.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #51 : 31.10.13 - klo:06:22 »

   Puusouvi mökillä yhdessä.


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #52 : 01.11.13 - klo:11:42 »
Metten tapaaminen eilen. Vielä vaan. 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Rajan poika

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 509
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #53 : 02.11.13 - klo:18:21 »
Kymmenkuinen tytöntyttö joka on oppinut konttaamaan ja jahtaa nyt koiravanhustamme jatkuvasti  :eusa_angel:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #54 : 02.11.13 - klo:19:42 »
Koiravanhus ehkä pääsee vielä karkuun :003:

Poissa Rajan poika

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 509
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #55 : 02.11.13 - klo:20:12 »
"Koiravanhus ehkä pääsee vielä karkuun 003"

Se on valitettavasti jo niin huonokuuloinen, ettei kuule kun joku lähestyy ja säikähtää kun kosketetaan.

Tuonikäistä konttailijaa pitää sitten vahtia, ettei pääse tarraamaan kiinni.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #56 : 03.11.13 - klo:01:39 »
Pitkään masennuksesta kovin kärsineellä ystävällä, joka vasta nyt kertoi per puhelin mitä kaikkia on ollut, ja etsi labralappunsa, ja tuohan olikin ilmeisempi kilpirauhasen vajaatoiminta, ja kun ne kaikki oireensa tulee huojenemaan kun korvaushoito alkaa parhaassa tapauksessa maanantaina.  Se tuntui suuremmalta onnelta kuin tänne mahtuu...   :109:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #57 : 08.11.13 - klo:20:25 »
Kotona taas muutaman päivän Pohjois-Karjalan reisun jälkeen...
Matka pääpiirteissään onnistui...mutta moni asia kyllä pistää pohtimaan, levottomaksi...

Poissa vasara

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #58 : 08.11.13 - klo:23:57 »
Tuli päivällä päännousema, että on käytävä yhteistyötahon hoitolassa kahvilla.... :039:Johtajakin istui kaikessa rauhassa ja jouti kertoilemaan Etiopiassa käynnistään ja pienen 43 metriä pitkän ja 5 metriä korkean kirkon rakentamisesta..Ei ihan päivässä tullut muurattua... :039:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi IX ?
« Vastaus #59 : 09.11.13 - klo:13:35 »
Illalla teatteriin Lapsi n:o 1:n seurassa, eli hyvässä seurassa.  Ellen ole hukannut lippuja, kauhistus.  Ne olisi pitänyt antaa Lapselle.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.