Kirjoittaja Aihe: Karppaus ja laihdutus  (Luettu 14015 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Karppaus ja laihdutus
« : 02.04.12 - klo:17:59 »
Mites on karppaus ihmisiltä menny,millainen olo ja onko ikävä entistä " vanhaa" ruokavaliota ?

Onkos kesälaihdutuksia menossa ?   

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Karppaus ja laihdutus
« Vastaus #1 : 02.04.12 - klo:19:34 »
Pienoinen kesälaihdutus on menossa työpaikkaurheilun muodossa.
Eli toimistossa nostelen kopiopaperi laatikkoa suorille käsille, noin 15 kiloa ja sitten on 40 kilon paketti alakerrassa jota nostelen.
Kesäksi ajattelin mennä sitten rattopojaksi daameille rannalle.

Muuten on tullut syötyä kaikenlaista kun liikkuu neljällä jalalla + kasvikset päälle ja paino on jopa pudonnut.
Kesäsuunnitelmissa on syödä kalaa ja makkaraa oikein urakalla + kuntoilla kovasti.

Kaikki valta tekoälylle!

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Karppaus ja laihdutus
« Vastaus #2 : 02.04.12 - klo:19:42 »
Enemmän tai vähemmän karpisti on mennyt, eli olen syönyt välillä myös vähemmän karppeja tuotteita mutta en kohtuuttomia määriä. Paino putoaa hitaasti mutta toivon mukaan sitä varmemmin. Vielä viisi kiloa olisi tavoitteeseen eli lievään ylipainoon, mutta nykyinekin tilanne on aika siedettävä.

Kesällä meinaan syödä mansikoita ja juoda terassilla olutta.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Karppaus ja laihdutus
« Vastaus #3 : 02.04.12 - klo:19:59 »
Olen talven aikana pudonnut raskaasta sarjasta raskaaseen keskisarjaan. Lumitöiden äkillinen loppuminen näkyi pienenä painonnousuna, joka on nyt taittunut aineenvaihdunnan totuttua laiskotteluun. Olen Itä-Uudenmaan nyrkkeilysuuruuksien (Loviisan Wahlström & Porvoon Helenius) vaikutuksen alaisena sikäli, että kärsin käsivammasta. Kyynärpään seudun nivel ja lihakset ovat siinä kunnossa, että oikea suora ei irtoaisi, jos sitä tarvittaisiin. Vastikään tulleet lumet hoitaa toivottavasti luonto. Talven aikana koetin etsiskellä vaihtoehtoisia kestävyysrasituksen ruokavalio-ohjeita, mutta löysin vain armeijan muonitukseen liittyvän ravinto-opillisen asiakirjan.

Mt

myyrä

  • Vieras
Vs: Karppaus ja laihdutus
« Vastaus #4 : 04.04.12 - klo:14:30 »
Paino keikkuu siellä ihan normaalipainoisen alarajoilla. Muutama kilo saisi tulla lisää.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Karppaus ja laihdutus
« Vastaus #5 : 05.04.12 - klo:09:00 »
Vimmattu kuntoiluprojekti käynnistynyt, eli sauvoilla menen ja lujaa. Siis jo nyt. Ihan pelästyin kun pari viikkoa sitten huomasin etten jaksa huohottamatta kahtasataa metriä. Käsivarsilihakset on minulla paremmat, sillä kaupasta kannettavat kasvikset, hedelmät, multasäkilliset yms painavat runsaahkosti.
Eilen menin eilen tunnin ulkona kiitovauhtia sauvoilla, ohitin pari hölkkääjää, ja sainkin lopulta paidan hikeen... oli siis vähän viileää.  

Kyllä siinä luulisi laihtuvani, mutta lisäksi syön kaikkea minkä tekeminen ei vie nyt aikaa.  Siis apteekin proteiinipatukoita ja Nutrilettin "kermaista kanakeittoa".  Karppia se ei liene mutta pitää nälän. Karppaan kohta jälleen, on jo keittokirjakin ostettuna.
« Viimeksi muokattu: 05.04.12 - klo:09:08 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1565
Vs: Karppaus ja laihdutus
« Vastaus #6 : 05.04.12 - klo:09:18 »
Minä oon taas tasapainoottanu ruakavaliotani kesää kohorin. Pitelen herkkuja molemmissa käsissäni. Leenalle karpisti tsemppiä!
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Karppaus ja laihdutus
« Vastaus #7 : 05.04.12 - klo:11:57 »
Myyrä saa tulla hakkeen ne puuttuvat kilosa minulta, ihan vappaasti minä kun oon nykyään liikakilojen Välvarasto ;  )

Mutta kun asiallisesti sanottaan, niin helepompi ois olla kun ei ois palijoo ylimäärästä.
Mulle kerräänttyy heleposti ja kun alakkaa olla jo keski-iässä, niin se välivarasto tuppaa tulemaan tuohon keskivaihheille, ja ihan pyytämättä vielä.
Käväsin vaa´alla ja se sano EEEEE, hain sitten ihan vanhan viisari Krupsin komerosta ja se sano 142 killoo.
Pitäs tiputtaa tuonne 120 kg, niin hyvä olis ja mielestäni ihannnepaino, koska olen kuitenkin isokokkoinen ja ruma kairankiärtäjä.

Tuota karppausta olen ajatellu, jospa siitä olis apua.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Karppaus ja laihdutus
« Vastaus #8 : 05.04.12 - klo:12:23 »
Pittää lisätä, kun on painoo tullu ja kävin tarkastuksessa sukellusharrastukseni takia, niin keikkalääkäri meinas luvan evätä, puhumalla sain pittää.
Jos oisin hakemassa luppaa, tokkopa ennää saisin.
Äiti se aikannaa sano jotta sukella pinnassa, niin ei tartte olla syvän mykkyrällä.  ;  )
Sukelluksesta voisin puhuu vaikka ummet- lammet.

Aikanaan muuten Limingassa teki joku itse lentokonneen ja veisti potkurinkin itse kirvehellä, oikeat lapakulmat ja kaikki (  vaikee homma !!!).
Hänen äti sano TV haastattelussa jotta oon minä pojalle sanonut jotta lentää hiljaa ja matalalla ja pelekästään omien maitten päällä.  ; )

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22056
Vs: Karppaus ja laihdutus
« Vastaus #9 : 06.04.12 - klo:09:16 »
Oliko tämä se lannoitesäkeistä tehty kone, joka näytettiin aikoinaan TV-uutisissakin? Tasojen muovi hapristui sitten seuraavana talvena pilalle.

Poissa steal

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1603
Vs: Karppaus ja laihdutus
« Vastaus #10 : 06.04.12 - klo:10:25 »
Ei olllut sellanen vaan Tiira 1 joka on tänäkin päivänä esillä Tikkakosken lentoasemalla.
Tiira  kakkonen on sitten jossain ?
Potkurinhan polliisit vei mutta joutuivat pallauttaan kun eihän tavaraa voi niinvain  takavarikoida


Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6335
Vs: Karppaus ja laihdutus
« Vastaus #11 : 06.04.12 - klo:13:53 »
Potkurinhan polliisit vei mutta joutuivat pallauttaan kun eihän tavaraa voi niinvain  takavarikoida
Niin miksi ne poliisit alun perin sen potkurin vei? Eikö sitä saa lennellä mielensä mukaan? (Minä lennän vain liukkailla talvikeleillä pyllylleni ja muuten en tiedä lentämisestä mitään.)

Ehkä tämä liittyy laihdutusaiheeseen, sillä tuommoisen omatekoisen lentokoneen sietää kai olla aika kevyt, semmoinen lentsikan kevytversio. Vaikka eihän karppaajat kevyttuotteita yleensä käytä.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Karppaus ja laihdutus
« Vastaus #12 : 06.04.12 - klo:18:57 »
Kuntopyöräilen viikonloppuisin, tänään kuntopyöräilin 30min.
Viikolla käyn kerran viikossa joogassa ja kerran viikossa pelaamassa sulkista tai
uimassa. Pyöräily-kautena (1/2 v) painan n.2-3kg vähemmän, kuin kylmemmän
puolen vuodesta. Suklaata en pysty säilyttämään kotona, en karkkiakaan tai
sipsejä. Viikonloppuna mässäilen liikaa ja rasvaisia pikaruokia syön liikaa.
Myös lääkitykseni kuormittaa maksaa ja munuaisia.
Minulla on vanha maanis-depressiivis-lääke, joka kuormittaa enemmän
maksaa ja munuaisia, kuin uusi. Olen siis 176m pitkä ja xl-kokoa.
Olin 22-vuotiaaksi s-kokoa ja kuntoutusjakson takia lihoin .
Elämä on kemiaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Karppaus ja laihdutus
« Vastaus #13 : 06.04.12 - klo:19:04 »
Olen siis 176m pitkä


Oletko hakenut Guinnesin ennätysten kirjaan *wink*

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Karppaus ja laihdutus
« Vastaus #14 : 06.04.12 - klo:19:32 »
Jotain taisi unohtua välistä. Voita väliin.
176m pitkä ja xl-kokoinen nainen ei jää ainakaan ilman huomiota.
Kuka silloin ruokkisi minut? Taitaisi tulla yhteiskunnalle liian kalliksi,
ellen olisi Eiffel-tornia vastaava nähtävyys.
Tai sitten tekisin fyysistä duunia ja korvaisin monta hevosvoimaa.


« Viimeksi muokattu: 06.04.12 - klo:19:35 kirjoittanut AKUANKKA313 »
Elämä on kemiaa.