Kirjoittaja Aihe: Miten pitäisi Körttifoorumilla suhtautua Siionin virsien kääntämiseen?  (Luettu 1607 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Täällä on ollut erilaisia mielipiteitä asiasta. Mielipieteet ovat myrkyttänyt foorumin. Niin nousee kysymys, mikä on täällä soveliasta?
Mielestäni, alussa suhtauduttiin oikein. Kun englanninkieliset käännökset rupesivat ilmaantumaan, ne jotka olivat kiinnostuneita reagoivat avuliaasti, asianmukaisesti, rakentavasti, ja jopa kiitoksella. Sen jälkeen oli jonkun aika ilman suurempaa huomiota. Ne jotka eivät olleet kiinnostuneita eivät kirjoitelleet ollenkaan. Se oli sopiva.
Sitten ruvettiin nälkimään ja valittamaan. Se on jatkunut siitä lähtien. Ei ole ollut edes "rakentavaa kritiikkiä." Lähinnä on ollut pikemminkin solvaamista. Mielestäni tällainen oli sopimatonta.
Useat eivät ole paheksuneet solvaamiset, mutta ovat ärtyneet siitä, että olen puolustautunut. Minusta tämä on hävytöntä. Olisi pitänyt katkasta nälvimiset heti alkuun. Admin teki mielestäni virheen. Körttifoorumi ei ole mikään sananvapauden koroke. Sillä on oikeus rajoittaa kirjoitukset täällä esittämättä syytä ja mielivaltaisestikin.
Mielestäni nyt asian korjaaminen vaatii toimenpiteitä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Jaa, on selitetty, että tämä käytös, josta valitan, johtuu siitä, että enganninkielen runotaitoni ei riitä Herättäjä-Yhdistykselle. Olisivat voineet silloin sanoa aikanaan. En olisi ruvennut täällä tappelemaan.
Perustan täten herätysliikkeen niille, jotka eivät kelpaa herännäisyydelle. Meitä on nyt yksi.
Ja täällä olen kiukutellut, että minua pidetään niin halpana, kun oikeastaan on koko ajan yritetty kohdella minua ystävällisesti.
Jäähyväisterveiset ali-ihmiseltä Thomas McElwain
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Jäähyväisterveiset ali-ihmiseltä Thomas McElwain
Minulle et ole ali-ihminen vaan rakas uskonveljeni!  :049:

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Minulle et ole ali-ihminen vaan rakas uskonveljeni!  :049:

Ja pyydän sinulta anteeksi, että olen täällä esiintynyt, niin kuin odottaisin, että minua pidetään samassa arvossa kuin muut, kun en ole kevollinen herännäisyyteen enkä mihinkään muuhun yhteisöön, ja täällä ihmiset ovat yrittäneet kohdella häiritsevää ali-ihmistä kohteliaasti. Pyydän myös anteeksi sivulliselta, jota olen väärin ymmärtänyt. Kun hän sanoi Siionin virsien olevan kamaliksi, hän tarkoitti minun onnettomat käännökseni, mutta oli liian kohtelias sanomaan suoraan. Tietysti ihminen voi tehdä mitä tahansa, muttei hän voi vaatia, että toiset arvostavat sitä. Ja pyydän anteeksi myös öppiäiseltä, että loukkaannuin, kun hän yritti sanoa, että voi minuun suhtautua niin kuin lapselle, joka sanoo "katso minua!" Ihan ystävällisesti ja rakkaasti, mutta tietenkään ei voi ottaa vakavasti mitä taidetta lapsi tekee. Varmaan HY ajatteli, että hoidetaan tätä hommaa niin, että mahdollisimman vähän äänelle siivotaan tämä hullu pois tieltä. Kaikki ovat toimineet oikein. Olisin minäkin toiminut oikein, jos olisin tajunnut, että olen säälittävän naivi, jolla on suurelliset luulot itsestään.
Niin toistamiseen jäähyväisterveiset ali-ihmiseltä Thomas McElwain
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Ja pyydän sinulta anteeksi, että olen täällä esiintynyt, niin kuin odottaisin, että minua pidetään samassa arvossa kuin muut, kun en ole kevollinen herännäisyyteen
Kristus on meitä kelvottomia varten!  :109:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Jaa, on selitetty, että tämä käytös, josta valitan, johtuu siitä, että enganninkielen runotaitoni ei riitä Herättäjä-Yhdistykselle. Olisivat voineet silloin sanoa aikanaan. En olisi ruvennut täällä tappelemaan.
Perustan täten herätysliikkeen niille, jotka eivät kelpaa herännäisyydelle. Meitä on nyt yksi.
Ja täällä olen kiukutellut, että minua pidetään niin halpana, kun oikeastaan on koko ajan yritetty kohdella minua ystävällisesti.
Jäähyväisterveiset ali-ihmiseltä Thomas McElwain

Voi kuule kun menet niin poimi minut mennessäs, tarviisin herätystä eikä minulla todella ole mitään liikettä vastaan, enkä minä ajattele, että herätysliike on yhtä kuin kitarakuoro jakelemassa traktaatteja teillä ja aitovierillä.

Eli meitä on jo kaksi.  :kahvi: :109:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.