Kirjoittaja Aihe: Herättäjäjuhlat  (Luettu 13115 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Vs: Herättäjäjuhlat
« Vastaus #15 : 29.03.11 - klo:08:51 »
 Me tullaan isolla autolla. siellä sitten tavataan ja kätellään niin tutut kuin vieraatkin

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Herättäjäjuhlat
« Vastaus #16 : 03.04.11 - klo:10:08 »
Huomatkaa Helsingistä Ouluun herättäjäjuhlille matkaavat, että Norwegian Air lentää Helsinki-Oulu -väliä todella edullisesti. Esim. jos nyt varaa matkan netistä ajalle 8.-10.7.2011, niin meno-paluu Helsinki-Oulu-Helsinki maksaa halvimmillaan vain 87,40 €/henkilö.

http://www.norwegian.com/fi/lento/valitse-lento/?D_City=HEL&A_City=OUL&TripType=2&D_Day=08&D_Month=201107&R_Day=10&R_Month=201107&AdultCount=1&ChildCount=0&InfantCount=0

Ellei kyseinen linkki aukea, niin kannattaa avata sivusto: www.norwegian.com
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Niila

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 50
Vs: Herättäjäjuhlat
« Vastaus #17 : 05.04.11 - klo:02:10 »
Aina kun olen menossa Herättäjäjuhlille tulee aina esiin yksi ISO mutta johon kukaan ei näköjään osaa vastata vuosi vuoden jälkeekään. Olen tiedustellut sitä vaikka keltä jotka voisivat vaikuttaa asiaan, mutta yhteyden ottoihin vastataan vain kysy häneltä kun sitten kysyn häneltä sama toistuu kunnes olen takaisin ringin alussa ilman vastausta. Kysymyksessä on gluteenittomuuden lisäksi edes yhdestä tai kahdesta soija-, riisi- tai kookosmaitoon tehdystä ruuasta tai ruuista. Minulle kun ei käy minkäänlaiset edes laktoosittomatkaan maitotuotteet. Yhtekään tälläiseen en ole viellä missään menneiden vuosien juhlilla törmännyt, vaikka olen asiasta huomautellut sielläkin. Täytyykö minun jälleen turvautua omiin järjestelyihin eli eväät mukaan vaan saanko viimeinkin tänä vuonna syödä lämpimänkin aterian. Voisitteko ystävällisesti viimeinkin vastata onnistuuko tälläinen vai ei tuskin olen olen ainut joka tarvitsisi tälläistä järjestelyä vaan olenko?

Muuten mulla on vain positiivista palautetta Herättäjäjuhlista olen viihtynyt niillä hyvin ja saannut lähteä kotiin mieli virkeänä reppu täynnä elämäneväitä.
« Viimeksi muokattu: 05.04.11 - klo:02:14 kirjoittanut Niila »

Poissa Niila

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 50
Vs: Herättäjäjuhlat
« Vastaus #18 : 05.04.11 - klo:02:23 »
Lyötyykö täältä kautta ketään kuka voisi auttaa minua kyytiongelmassa. Ei ole omaa autoa enkä tunne ketään jolla sellainen olisi. Tarvitsisin kyydin välille Heinävesi-Kerimäki sieltä lähtee auto Ouluun.
Sekä tietenkin myös paluu päiväksi takaisin Kerimäeltä Heinävedelle.

Taksi ainut vaihtoehto tällä hetkellä.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Herättäjäjuhlat
« Vastaus #19 : 05.04.11 - klo:10:00 »
Eikös kasviskeitto oo veteen tehty? Vai onko? Nyt en kyllä muista...
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Herättäjäjuhlat
« Vastaus #20 : 05.04.11 - klo:13:29 »
Kuukausilehden liitteenä tuli Herättäjäjuhlien ohjelmakirjanen. Selailin lauantain ja sunnuntain ohjelmat ja huomasin että foorumilainen ystäväni Sanneli käyttää puheenvuoron päätösseuroissa.  :eusa_clap:
Muita tuttuja ei tainnut minulle ollakaan, mutta kuultua ja nähtyä heitä koen varmaan tutuiksi kuten Talviveisuiden messussa saarannut Jouko Ikola ajatuksineen nyt on.  :icon_cool:
Lehdessä oli myös Jouko Ikolan saarnasta muutama keskeinen lause.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

myyrä

  • Vieras
Vs: Herättäjäjuhlat
« Vastaus #21 : 05.04.11 - klo:14:11 »
Kuukausilehden liitteenä tuli Herättäjäjuhlien ohjelmakirjanen. Selailin lauantain ja sunnuntain ohjelmat ja huomasin että foorumilainen ystäväni Sanneli käyttää puheenvuoron päätösseuroissa.  :eusa_clap:
Muita tuttuja ei tainnut minulle ollakaan, mutta kuultua ja nähtyä heitä koen varmaan tutuiksi kuten Talviveisuiden messussa saarannut Jouko Ikola ajatuksineen nyt on.  :icon_cool:
Lehdessä oli myös Jouko Ikolan saarnasta muutama keskeinen lause.

Lauantai iltaseurat klo 18.30 mies valaan vatsasta.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Herättäjäjuhlat
« Vastaus #22 : 05.04.11 - klo:18:15 »
Minulle kun ei käy minkäänlaiset edes laktoosittomatkaan maitotuotteet.

Tänään postissa tulleessa juhlaoppaassa lukee sivulla 30: "Kasviskeittoa saa myös maidottomana."

Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Herättäjäjuhlat
« Vastaus #23 : 05.04.11 - klo:20:47 »
Lyötyykö täältä kautta ketään kuka voisi auttaa minua kyytiongelmassa. Ei ole omaa autoa enkä tunne ketään jolla sellainen olisi. Tarvitsisin kyydin välille Heinävesi-Kerimäki sieltä lähtee auto Ouluun.
Sekä tietenkin myös paluu päiväksi takaisin Kerimäeltä Heinävedelle.

Taksi ainut vaihtoehto tällä hetkellä.

Kuopiostakin lähtee juhlille bussi perjantaina klo 10. Siihen ehtisit Heinävedeltä yleisellä bussivuorolla. Mutta sitten sunnuntaina paluukyydin jälkeen ei kyllä taida olla yhteyttä takaisin Heinävedelle.

 

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Niila

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 50
Vs: Herättäjäjuhlat
« Vastaus #24 : 05.04.11 - klo:23:11 »
Kiitos ehdotuksesta, mutta muutoksia on vaikea tehdä se matka Herättäjäjuhlille kun on ryhmämatka johon kuuluu majoituskin, joten Kerimäille olisi päästävä. Ja mitä paluuseen olen herättäjäjuhlilla koko juhlien ajan, joten takaisin kyytiä Kerimäeltä Heinävedelle tarvitsen vasta takaisin tulo päivänä.

Kiitos, myös keitto tiedosta. Helpottaa huomattavasti omia matkajärjestelyjä.
 
« Viimeksi muokattu: 05.04.11 - klo:23:16 kirjoittanut Niila »

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Herättäjäjuhlat
« Vastaus #25 : 06.04.11 - klo:12:29 »
Kiitos ehdotuksesta, mutta muutoksia on vaikea tehdä se matka Herättäjäjuhlille kun on ryhmämatka johon kuuluu majoituskin, joten Kerimäille olisi päästävä. Ja mitä paluuseen olen herättäjäjuhlilla koko juhlien ajan, joten takaisin kyytiä Kerimäeltä Heinävedelle tarvitsen vasta takaisin tulo päivänä.

Kiitos, myös keitto tiedosta. Helpottaa huomattavasti omia matkajärjestelyjä.
 

Pyydä kerimäkisiä ajamaan Savonrannan ja Heinäveden kautta. Siinä ei tule matkaa juuri nimeksikään enempää kuin Varkauden kautta.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Niila

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 50
Vs: Herättäjäjuhlat
« Vastaus #26 : 06.04.11 - klo:12:39 »
Kerimäki on vain yksipysähdyspaikka varsinainen lähtöpaikka on viellä kauempaa, jostain Lahden suunalta muistaakseni.

Kuokkaus ei onnistu kysyin asiaa varatessani paikkaa vaikka kertoin miten asiani on ei voi kuulema muuttaa enään reittiä, joka ei kulje tämän ohikaan.

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Herättäjäjuhlat
« Vastaus #27 : 06.04.11 - klo:13:28 »
Kerimäki on vain yksipysähdyspaikka varsinainen lähtöpaikka on viellä kauempaa, jostain Lahden suunalta muistaakseni.

Kuokkaus ei onnistu kysyin asiaa varatessani paikkaa vaikka kertoin miten asiani on ei voi kuulema muuttaa enään reittiä, joka ei kulje tämän ohikaan.

No johan on markkinat. Katsoin matkahuollon sivuilta, niin Heinävedeltä ei ole linja-autoyhteyksiä Kerimäelle eikä Leppävirralle. Anna hyvä ihminen tilinumero, niin kerätään kolehti, että saat mennä taksilla sinne Kerimäelle.

Siinäpä olisi päättäjille työsarkaa, että saisivat linja-autot kulkemaan tasapuolisesti koko maassa.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Herättäjäjuhlat
« Vastaus #28 : 06.04.11 - klo:16:15 »
Ehdottomasti Niila on saatava juhlille keinolla millä hyvänsä.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Niila

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 50
Vs: Herättäjäjuhlat
« Vastaus #29 : 07.04.11 - klo:07:58 »
Pirska jos lupaat pitää sen vain omassa tiedossasi ja hävittää sen sitten kun sitä ei tarvita voin antaakkin sen. Sitä kun ei saa vuotaa julkisuuteen mitään mikä voisi paljastaa nykyisen kuntipaikkakuntani tai mitään muutakaan tietoa tiettyihin käsiin oman turvallisuuteni vuoksi.
Joten en uskalla laittaa sitä tälle sivustalle.





« Viimeksi muokattu: 07.04.11 - klo:08:03 kirjoittanut Niila »