Kirjoittaja Aihe: Pelkkä testi  (Luettu 9877 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Reino_Hoo

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 1
Pelkkä testi
« : 06.07.09 - klo:19:26 »
Jahas, näinkös tänne osaisi jotain kirjoittaa.

 :102:

Taisi onnistua!
:003:
Reino

Poissa vaivattu sielu

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 612
Vs: Pelkkä testi
« Vastaus #1 : 06.07.09 - klo:21:00 »
Jahas, näinkös tänne osaisi jotain kirjoittaa.
 :102:

Taisi onnistua!
:003:

...jo vain... :eusa_clap:
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

Poissa Mettiintynyt

  • Etsii Siionin virsistä seuraavaa virttä
  • Viestejä: 97
Vs: Pelkkä testi
« Vastaus #2 : 07.12.09 - klo:19:46 »
Samaa testausta täältäkin.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Kuin aloitetaan uusi kysymys
« Vastaus #3 : 08.12.09 - klo:17:53 »
En tiedä kuin tää pelittää.... yritän saada rustailtua kysymystä.  Miten se voi olla niin konstikasta.  Pitääkö pyytää joku teknologi hätiin, onko Seppo kuulolla?  Ota annettuna että tääl päässä on täysin lahjaton yrittäjä...no minä jatkan harjoittelua...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Progressor

  • Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
  • Viestejä: 400
Vs: Kuin aloitetaan uusi kysymys
« Vastaus #4 : 08.12.09 - klo:20:23 »
En tiedä kuin tää pelittää.... yritän saada rustailtua kysymystä.  Miten se voi olla niin konstikasta.  Pitääkö pyytää joku teknologi hätiin, onko Seppo kuulolla?  Ota annettuna että tääl päässä on täysin lahjaton yrittäjä...no minä jatkan harjoittelua...

Ratkesiko ongelma? Näköjään sait ainakin viestiketjun aloitettua.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Pelkkä testi
« Vastaus #5 : 10.12.09 - klo:19:14 »
-Joo, sain. Sehän täs olikin ongelmana.  Pitäs vaan olla kärsivällisyyttä tutkia näyttö kunnolla luulen, moni asia selviää kun yrittää.  Käyn tääl välillä treenaamassa.  Yksi juttu jonka kans olen hukassa:  Yhtä ketjua seuratessani hyppää kun painaa kohdasta "seuraava" juttu jostain syystä aina uuden ketjun aluun. Yritin lukea oliko se nyt Erakkoerkin aloittamaa "Pyhä Jumala täällä Erkki" ja sivun päästä kun etsin sitä jatkoa, olinkin yhtäkkiä jossain Luther-ketjussa.  Nyt osun siihen oikean teeman jatkoon mutta vähän vahingossa. Siis, nyt onnisti mtta en huomenna enää muista kuin sen tänään tein...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Pelkkä testi
« Vastaus #6 : 10.12.09 - klo:19:19 »
Tuolta vasemmasta alalaidasta kun painelee noita numeroita niin pääsee seuraavalle sivulle. Vissiin just nuista oikeen laidan edellinen- ja seuraava-nappuloista vaihtuu keskustelu... Tai kokeillaanpa.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Progressor

  • Päättää jatkaa matkaansa Sotkamoon
  • Viestejä: 400
Vs: Pelkkä testi
« Vastaus #7 : 10.12.09 - klo:21:08 »
Näin on, edellinen- ja seuraava-linkit oikeassa alakulmassa johtavat nimenomaan edelliseen ja seuraavaan ketjuun eivätkä nykyisen ketjun eri sivuille. Minustakin se on vähän epäloogista, mutta kun se on foorumin pohjassa määritelty noin, niin sen kanssa on vain elettävä.

Huomasitko muuten, ikävöivä, että foorumilla on myös käyttöohjeet? Niihin pääsee sivun ylälaidasta siitä, missä lukee "Ohjeet". Ne voivat olla aloittelijalle vähän sekavat, mutta kannattaa kuitenkin vilkaista, jos keskustelufoorumit eivät ole ennestään tuttuja. Tietysti saa kysyä täällä keskustelussakin, jos on epäselviä juttuja. Minä ainakin vastailen ihan mielelläni taitojeni mukaan.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Pelkkä testi
« Vastaus #8 : 11.12.09 - klo:16:42 »
- Kiitos!  Se on tuo numero, siis. 
-Ja ohjeet min hutiloin aina.  Ajattelen et ne sisältää jotain tavallista netikettiä ja hyvän ja kohteliaan kirjoitustavan ohjeita vaan...ja ne on usein samat kaikilla...mutta hölmöä jättää ne lukematta tai avata ja katsoa että uhhuh, selviäisköhän ilman. Minä luen ne huolellisesti.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Pelkkä testi
« Vastaus #9 : 21.12.09 - klo:18:19 »
 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Pelkkä testi
« Vastaus #10 : 08.01.10 - klo:21:01 »
Mikä miul on? Vai onk miul mikkää? Vai onk miul sitäkää?
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33647
Vs: Pelkkä testi
« Vastaus #11 : 09.01.10 - klo:09:44 »
Herra haltuu!

Miul on nyt hyvä, mut a kui kaua! Ei sitä kukkaa tiiä. :039: ???
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

myyrä

  • Vieras
Vs: Pelkkä testi
« Vastaus #13 : 26.02.10 - klo:07:42 »
Bööö...
« Viimeksi muokattu: 26.02.10 - klo:07:46 kirjoittanut myyrä »

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Pelkkä testi
« Vastaus #14 : 26.05.10 - klo:13:33 »
Harjoittelen sitä sinistä kun pomppii
:26:

:26:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.