Äänestys

Tällaiset jutut ovat:

tosi tyhmiä
6 (11.8%)
tyhmiä
4 (7.8%)
menettelee
6 (11.8%)
ilokseenhan näitä tekee
5 (9.8%)
hauskaa luettavaa
8 (15.7%)
siltä varalta, ettei ole muuta tekemistä
22 (43.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 49

Äänestys päättynyt: 30.08.05 - klo:20:58

Kirjoittaja Aihe: Jatka tarinaa:  (Luettu 105287 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Jatka tarinaa:
« Vastaus #135 : 01.02.10 - klo:20:22 »
Riävälätäkkö? Onhan se taikinana aika vetelää, mutta paistettuna sentään pysyy muodossaan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Jatka tarinaa:
« Vastaus #136 : 04.02.10 - klo:13:51 »
Joo kyllä riäväkin Terrille maistuu, kunhan se ei ole jo kerran syötyä. Rannikkokaupungin ruusu, Kotkan mäyris kaipasi jo meren äärelle, joten se suunnisti Turun kautta kotiin.
Turussa meri oli jäässä ja ahtaajat lakossa, piispantalossa oli hiljaista. Ei hiiren hyppyä.
Kissa varmaan talon vahtina. Terri ei välittänyt kissasta vaan hyppäsi pendoliinoon ja matka kohti stadin maisemia, koti-Kotka jo mielessä kangastellen alkoi. ...
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Jatka tarinaa:
« Vastaus #137 : 04.02.10 - klo:14:36 »
...niinpä se aikansa kuluksi ja ihan piruuttaan vaihtoi taas rotua ja rupesi Mukkulan spanieliksi.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Jatka tarinaa:
« Vastaus #138 : 04.02.10 - klo:15:45 »
Voi, sentään! Sittenhän vaihtui sukupuolikin. Se toki ei nykyään ole ihme, vaan jos se koiralle tapahtuu, miksei ihmisellekin.
Körttikoirat eivät kysele toistensa asioita, vaan ovat suoraan mitä ovat, tyylillä :"Minun luu on minun ja sinunkin luu on minun. Ja kaikki narttukoirat ovat vain minun tai ainakin luulen niin", sanoo Basso talon isäntä.
Kotkan ruusu on tietenkin tervetullut seuraväen joukkoon, sanoo Riitta-mummi. Jos se vain körttifoorumin lempeälle isolle talonvahdille(koira-allergikolle) sopii.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Jatka tarinaa:
« Vastaus #139 : 12.03.10 - klo:20:23 »
Terri oli innoissaan tavatessaan Mukkulassa muitakin koiria - ja ihmisiä, mutta niistä se ei jaksanut nyt juuri välittää. Se oli nimittäin keksinyt uuden harrastuksen. Se halusi mitata, kuinka pitkä Mukkulankatu oikein koirantassumitalla mitattuna mahtaa olla? Terri kulki kadun toiseen päähän ja rupesi mittaamaan: yksi, kaksi, kolme, neljä...
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Jatka tarinaa:
« Vastaus #140 : 12.03.10 - klo:21:43 »
Pari lintua katseli Terrin touhua. Aikansa ihmeteltyään toinen päästi iloisen naurun - harakka kun oli - ja toinen - pikkuinen ja punalakkinen - sanoi: - No voe tokkiisa!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Jatka tarinaa:
« Vastaus #141 : 14.03.10 - klo:21:23 »
No ku eivät saaneet Bassolta kysyttyä, ottivat lentomatsin, harakka ja Malawinkardinaalikolibri.
Siipien kokoerosta ja käytetystä ajasta ei välitetty. Molempien matkamittariin kertyi
tasan 4 kilometriä.

Terrin kiertomatka jatkui...
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Jatka tarinaa:
« Vastaus #142 : 04.08.10 - klo:12:14 »
...TERRITORIOSTA TOISEEN. Monenmoista sitten siellä. Kaikenlaista, en kiellä. Mutta sitten yhtäkkiä hän hämmästyi hämähäkkiä. Täkillä siinä aivan aidan juuressa Ristilukki musta körtti nauroi savolainen piru. Hymyili ovelana, tietävänä, saarnamies Saisiosta, vainioilta vanhan vaarin, taaton tuon tämänikäisen vaivaisen vastatuuleen toki torvelo.
Siitäpä saikin Pohjanpoika aatteen aikamoisen...
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Jatka tarinaa:
« Vastaus #143 : 04.08.10 - klo:12:30 »
Jännittävä matka jatkuu osassa 2
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi