Kirjoittaja Aihe: Entä jos tulee lähtö?  (Luettu 19173 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #30 : 03.05.15 - klo:09:20 »
Kiitos muistamisesta, kaikki meni loppupelissä hyvin vaikka "taputtivat" vielä kerran sisään lavetille, kun rupes sydänpussiin kertymään nestettä. Eilen pois teholta, nyt kerätään voimia.  :039: Jospa sitä tänä kesänä pääsis ensimmäisiin seuroihin.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33744
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #31 : 03.05.15 - klo:11:20 »
Kiitos kuulumisestasi. 

Joko liikut ulkona ?         Hyvää vointia, ja .....                   
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #32 : 05.05.15 - klo:10:04 »
27.4 on"sydän pöydällä",ei pelota mutta varmaan jännittää kunhan hetki lähestyy.
Vaimon kanssa puhuimme maaliskuussa testamentin teosta ,mutta se vaan jotenkin jäi. Kimmokkeena oli eräs naapuri jolta vaimo kuoli yllättäin. Sanoi että jos olisi olllut testamentti olisi selvinnyt paljon helpommalla ja hallvemmalla.. Leskellä on yleensä siinä vaiheessa aika paljon ajateltavaa muutenkin.
Niin, en usko sinne leikkauspöydälle jääväni, kunhan tuntojani puran.

Etkä jäänyt. Nyt toipumisia.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #33 : 05.05.15 - klo:10:13 »
Meillä vanhemmat säätivät kaiken ja kertoivat mikä kaappi ja missä siellä. Toivottavasti sitten löydän ne. Meillä on simppeliä eli minusta ei puhuta mielellään mitään. Puistattaa ne maahanpanijaiset joissa olen ollut. Pappi ohjeistettakoon näin, mutta virret ohjeistan itte. 

Jotain musiikkiohjelmaa josta he itse pitävät saa olla tai kuopattu vaitiollen, kelpaavat elimet luovutettu sillä on miellyttävä ajatella että oli jotain hyötyä Luojan luomasta ruumiista.  :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #34 : 05.05.15 - klo:13:03 »
Diktaattorivaimolle ja meidän hirviöille olen sanonut, että minä haluan kuulla omissa hautajaisissa mm. Juice Leskisen virren "Risainen elämä".
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #35 : 05.05.15 - klo:22:06 »
Husissa vielä ainakin perjantaihin asti. Tulee uusi tahdistin samalla, antaa paljon varmuutta elämään, siis tähän jota yritän elää. Se on sitten eri juttu miten Jumala säätää,oli se sitten mitä vaan niin se otetaan Isän kädestä. Sitten toipumaan, mutta kun olis juuri tänä keväänä paljon tekemistä, kai se on pakko hieman höllätä. Kiitos muistamisesta nyt kaikki suurinpiirtein OK.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #36 : 06.05.15 - klo:07:04 »
Lepäileppä...
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #37 : 14.05.15 - klo:21:50 »
Husissa vielä ainakin perjantaihin asti. Tulee uusi tahdistin samalla, antaa paljon varmuutta elämään, siis tähän jota yritän elää. Se on sitten eri juttu miten Jumala säätää,oli se sitten mitä vaan niin se otetaan Isän kädestä. Sitten toipumaan, mutta kun olis juuri tänä keväänä paljon tekemistä, kai se on pakko hieman höllätä. Kiitos muistamisesta nyt kaikki suurinpiirtein OK.

Hyvä kuulla että näyttää valoisalta, älä rehki sitten ja tiedätkö, juuri tuota mitä kirjoitat minä metsästin vuosikaudet kuullakseni:  Otetaan Isän kädestä.

Kiitos kun sen kirjoitit. Et uskokaan kuinka suuri merkitys sillä minulle on!  Yksikin joka tänä päivänä rohkenee ajatella noin jakaa urheutta ja toivoa toisille keskeltä omaa kärsimystään.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33744
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #38 : 17.05.15 - klo:16:00 »
Tämä täytyy kertoa tässä tänä aamuna käytynä keskusteluna.

Lotta 5 v:  Koska te kuolette ?

Riitta-mummi 72 v :  Sitä ei kukaan voi sanoa. Toivttavasti eletään vielä kauan, että saadaan nähdä Lotta ja Martta aikuisina.

Lotta:  Koittakaa elää   k a u a n  vaikka lääkkeet loppuisivat !

( On ollut muutamia keskusteluna lääkkeistäni )

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #39 : 20.05.15 - klo:18:34 »
Nyt täytyy yrittää vähennellä särkylääkkeen käyttöä, vaikka nyky ohjeistus niitä aikalailla salliikin tavoitteena olis puolittaa Panacod määrä tän viikon aikana(jäisi 3/vrk). Olin pitkään kiitollinen kun ei ollut mitään vakituista lääkitystä, mutta nyt niitä ropsahtikin sitten enemmänkin. Marevaanista mahdollista päästä eroon 3kk kuluttua ja jotain muutakin saattaa pudota pois.

myyrä

  • Vieras
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #40 : 20.05.15 - klo:18:56 »
Nyt täytyy yrittää vähennellä särkylääkkeen käyttöä, vaikka nyky ohjeistus niitä aikalailla salliikin tavoitteena olis puolittaa Panacod määrä tän viikon aikana(jäisi 3/vrk). Olin pitkään kiitollinen kun ei ollut mitään vakituista lääkitystä, mutta nyt niitä ropsahtikin sitten enemmänkin. Marevaanista mahdollista päästä eroon 3kk kuluttua ja jotain muutakin saattaa pudota pois.

Toivottavasti onnistuu Panacod määrän puolittaminen. Tosiaan särkylääkkeitä sallitaan nykyisin käyttää paljon, mutta esim. maksaanhan nekin vaikuttaa. Parasetamolia (Panacod, Panadol, Para-Tabs ym.) saisi kuulemma käyttää max 3g päivässä. Panacod näistä on kovin lääke sisältämänsä kodeiinin takia. Minulla meni hiljattain Panadolia maksimimäärä päivässä.


Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #41 : 20.05.15 - klo:19:01 »
Nyt täytyy yrittää vähennellä särkylääkkeen käyttöä, vaikka nyky ohjeistus niitä aikalailla salliikin tavoitteena olis puolittaa Panacod määrä tän viikon aikana(jäisi 3/vrk). Olin pitkään kiitollinen kun ei ollut mitään vakituista lääkitystä, mutta nyt niitä ropsahtikin sitten enemmänkin. Marevaanista mahdollista päästä eroon 3kk kuluttua ja jotain muutakin saattaa pudota pois.

Panacod on todella paha lääke. Se tekee kodeiinin avulla riippuvaiseksi (opiaatti) yritä hiljalleen päästä irti. Ei tule ole helppoa. Paracetamos on mailman tappavin lääke erityisesti alkoholin kanssa se tuhoaa maksan. Toinen mahdollisuus on ibuprofeeni, jota onneksi jos käyttää vatsan suojalääkitystä kestää ilman vuotavaan vatsahaavaa aika pitkään.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #42 : 21.05.15 - klo:18:40 »
Buranaa ja muita sen tyyppisiä ei saisi"nauttia"pumpun takia, tai muun nykyisen lääkityksen ohessa. Eiköhän noista selvitä, pyydetään apua ylhäältä. Kun lääkkeet loppuu niin ne loppuu. osin jotain vanhoja Tramaleita on kaapissa mutta niitä olen karttanut.
Kun tilaanne selkiintyy niin pakko perata pillerit ja viedä kaikki ylimääräiset apteekkiin.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #43 : 21.05.15 - klo:19:18 »
Buranaa ja muita sen tyyppisiä ei saisi"nauttia"pumpun takia, tai muun nykyisen lääkityksen ohessa. Eiköhän noista selvitä, pyydetään apua ylhäältä. Kun lääkkeet loppuu niin ne loppuu. osin jotain vanhoja Tramaleita on kaapissa mutta niitä olen karttanut.
Kun tilaanne selkiintyy niin pakko perata pillerit ja viedä kaikki ylimääräiset apteekkiin.

Buranaa ja muita sen kaltaisia ei saa (!) nauttia Marevanin kanssa.

Poissa Mauno

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 759
Vs: Entä jos tulee lähtö?
« Vastaus #44 : 23.05.15 - klo:18:29 »
Hei!

Enpä vieläkään ymmärrä, kuinka lähellä lähtö oli puolitoista kuukautta sitten ison leikkauksen jälkeissä kahdessa veritulpassa, jotka Päijät-Hämeen keskussairaalassa huomattiin vasta reilu vuorokausi tapahtuman jälkeen vaimoni ja joidenkin ystävieni aktiivisuuden takia.

Ruttiinileikkaus meni useissa kohtaa vituralleen. Lähes päivittäin olen käynyt sairaalalla, mutta tilanteeni kehittyy - tosin pahempaan suuntaan. Tänään kävin viimeksi isojen tuskien vuoksi päivystyksessä Päijät-Hämeen keskussairaalassa kuulemassa haukut, että pitäisi tulla virka-aikana. Tuskani ja kivut eivät niitä korkea-arvoisten herrojen virka-aikoja tunnista. Lääkäri palautti kotiin. Ei ole Päijät-Hämeen keskussairaalassa tarvikkeita hoitaa vammaani.

No, eniten ihmettelen muita syytellessäni seuraava seikka: kun kävin kuoleman rajalla, ei se minulle paatuneelle pirulle merkinnyt mitään! Kuolema oli välinpitämön seikka. Ei mitään tarvetta parannukseen tai lähtövalmisteluihin!Hämmästelen  valmistautumattomuuttani viimeiseen lähtöön! Kun aavistan edessäolevan kesän olevan ehkä viimeiseni, pyydän naapuriapua tässä asiassa esirukouksen muodossa. Minusta ei rukoilijaksi ole näin oudossa asiassa.