Kirjoittaja Aihe: Tämän katsoin TV:stä 5  (Luettu 38848 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tämän katsoin TV:stä 5
« Vastaus #15 : 01.09.14 - klo:09:33 »
Katson kuinka käy Propositio Joen.
Koukussa Wireen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Tämän katsoin TV:stä 5
« Vastaus #16 : 05.09.14 - klo:15:31 »
Herdalenin metsänneito.

Tuli eilen kakkoselta ja on aika hyvä. Kertoo namibialaisesta naisesta, joka lähti Norjaan mm. hoitamaan vuohia. Muita ihmisiä sinne tuli Keski-Euroopasta. Norjan luonto on upeaa. Hammerfestissa olen itse käynyt ja pohjoiseen yhä haluaisin.

http://areena.yle.fi/tv/1977548

myyrä

  • Vieras
Vs: Tämän katsoin TV:stä 5
« Vastaus #17 : 05.09.14 - klo:20:45 »
Kaakkuri - huuto lammelta  :023:

Äsken ykkösellä, ei näy Areenassa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tämän katsoin TV:stä 5
« Vastaus #18 : 06.09.14 - klo:21:57 »
Kyläreisulla näin pätkän tuosta ohjelmasta...oli hienoa saada katsoa.
Kovaa touhua lentoonlähdön opettelu...kuten ihmiselämän alkukin...

myyrä

  • Vieras
Vs: Tämän katsoin TV:stä 5
« Vastaus #19 : 06.09.14 - klo:22:39 »
Kyläreisulla näin pätkän tuosta ohjelmasta...oli hienoa saada katsoa.
Kovaa touhua lentoonlähdön opettelu...kuten ihmiselämän alkukin...


Ahaa...en tiedä tilannetta, mutta voineekohan onnitella...?

myyrä

  • Vieras
Vs: Tämän katsoin TV:stä 5
« Vastaus #20 : 06.09.14 - klo:22:43 »
Tuli katsottua Puoliverinen. Sanoisin, että kohtalainen; alussa pitkään jopa hyvä, mutta sitten jotenkin lässähti. Ohjaaja Don Siegel ja Elvis näytteli puoliveristä eli puoliksi kiowaa. Tässä leffassa jo ymmärrettiin jonkin verran intiaaneja.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22061
Vs: Tämän katsoin TV:stä 5
« Vastaus #21 : 07.09.14 - klo:08:02 »
Elviksen suonissa taisi virrata cherokeeverta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tämän katsoin TV:stä 5
« Vastaus #22 : 07.09.14 - klo:09:45 »
Kiitos myyrä  :eusa_angel:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33760
Vs: Tämän katsoin TV:stä 5
« Vastaus #23 : 20.09.14 - klo:08:12 »
Katsoin eilen Teemalla esitetyn elokuvan Fisher King. Robin Williamsin taannoisen kuoleman johdosta hänen tähdittämiiään leffoja näkee nyt tiheästi. 
Elokuva kertoo järkytyksen aiheuttamien ongelmien selvittelystä sadunomaisin keinoin. Ja niissä onkin katsomista !
Muistan nähneeni leffan parikymmentä vuotta sitten, mutta nyt katsoin sen ikäänkuin "uusin silmin".  Koko neljän näyttelijän pääjoukko teki mestarillista työtä.  Anne Napolitanoa esittänyt näyttelijätär sai roolista sivuosa-Oscarin.

Pelon poisti lopulta Jeesuksen viinimaljan löytyminen. Amen.

p.s. Aamulla ylösnousu ( tämä maallinen joka-aamuinen herääminen meni toista tuntia pitkäksi )
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33760
Vs: Tämän katsoin TV:stä 5
« Vastaus #24 : 11.10.14 - klo:09:34 »
Jaksoin hyvin katsoa eilen illalla elokuvan City Island. Se oli monipuolisesti hauska ,  harmiton leffa ihmisten salaisuuksien käänteistä.
Paljastuksia kerrottiin katsojille alusta asti, mutta perheelle kaikki selvisi vasta hurjassa loppukohtauksessa.

Näyttelijät, etenkin miehet loistivat rooleissaan. Aivan mahtava oli huori Ezra Miller. Kliimaksi oli Vincentin koekuvaus Scorsecen studiolla.


Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33760
Vs: Tämän katsoin TV:stä 5
« Vastaus #25 : 19.10.14 - klo:18:17 »
Hyvät keskustelut ja haastateltavat, vaikka raskaat aiheet olivat kysymyksessä. Inhimillinen tekijä, tänään toinen esitys:

http://yle.fi/aihe/ohjelma/inhimillinen-tekija
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tämän katsoin TV:stä 5
« Vastaus #26 : 26.10.14 - klo:11:53 »
Siitä nuorallakävelijästä jonka muistan jostain kaukaa. Ihmettelen tosissani, mutta arveluni on, että tuo keskittyminen jota hänen ystävänsä kuvasivat täytyy olla jotakin hyvin erikoista kokemuksellisesti. Siinä on vain hän ja se nuora. Hän käveli kahdeksisen kertaa WTC: n tornien välistä eikä muista juuri mitään. Hän oli jossakin flowssa.  :icon_eek:  Tuollaiset erityistaidot ja kyvyt ovat varsin ihastuttavia.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tämän katsoin TV:stä 5
« Vastaus #27 : 26.10.14 - klo:12:01 »
Herdalenin metsänneito.

Tuli eilen kakkoselta ja on aika hyvä. Kertoo namibialaisesta naisesta, joka lähti Norjaan mm. hoitamaan vuohia. Muita ihmisiä sinne tuli Keski-Euroopasta. Norjan luonto on upeaa. Hammerfestissa olen itse käynyt ja pohjoiseen yhä haluaisin.

http://areena.yle.fi/tv/1977548

Ajeltiin kerran yhden ystäväni kanssa Norja päästä päähän kahtena kesänä. Tröndelagin eteläpuolen maisemat olivat suorastaan pelottavia mustine jyrkänteineen, tosissaan äkkijyrkkyyksiä siellä täällä lamnaslaumoja. Kaunein oli mielestäni sentään juuri se Trondheimin ympäristö. Pohjoisessa kaunein oli kun tultiin Narvikiin ja pystytettiin telttaa kaupunkia vastapäätä johonkin hyvin ylös pilvien päälle ha katseltiin kuinka aurinko painui horisontin tietämiin värjäten hajoavat pilvet punertaviksi kuten koko kaupungin, meren ja tunturit vastapäätä.

Siellä pohjoisessa ei lopulta ollut erityistä. Tunturit madaltuvat, luonto muistuttaa keskisen Suomen luontoa, siellä on lämpimähköä. Ajo alas Käsivartta toi kyllä mieleen sen " auto sammui maantien laitaan keskellä korpisuoraa, se on kuin  Kuolema, joka tarttuu hetkeks miehen arkipaitaan..."  :icon_eek:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tämän katsoin TV:stä 5
« Vastaus #28 : 31.10.14 - klo:09:45 »
Aina vain mielenkiintoisempia käänteitä saa tuo Perilliset jossa jaetaan taloa minun ymmärtääkseni. Veikkaan että se lopulta täytyy purkaa tai jotain, syttyy tuleen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10398
Vs: Tämän katsoin TV:stä 5
« Vastaus #29 : 05.11.14 - klo:04:56 »
   
   Miehen puolikkaat, Kellarin kunkku


Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024