Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XII  (Luettu 20833 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Mikä teki tänään onnelliseksi XII
« : 29.04.14 - klo:22:29 »
Tänään oli tilaisuus kuunnella kovasti kohti käyvää, rohkaisevaa ja lohduttavaa raamattuluentoa.
Aiheena oli Jumalan kutsumus ja johdatus.
Yksi asia mikä jäi mieleeni itselleni...kun olen "vähän" taipuvainen vähättelemään itseäni...
"ei minusta ole, tehköön muut, en osaa, olen vain tällainen..."  jne.  jne...
Tiedostan kyllä että nämä tällaiset ovat sielunvihollisen työtä ja tekosyitä...
Onhan minusta johonkin...kun vaan olen valmis...unohdan itseni heikkouksineni...uskon että
Jumala voi minuakin käyttää...ja kyllä Hän käyttääkin...näköjään isännöintihommissakin...
Niin...siis se mitä puhuja illalla sanoi: "Jumala kutsuessaan meitä työhönsä, ei kysy meiltä sellaista mitä meillä
ei ole, vaan Hän kysyy meiltä sellaista, mitä Hän itse on meille aikaisemmin jo antanut"


Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XII
« Vastaus #1 : 30.04.14 - klo:11:33 »
Veli Vn, kyllä Sinulla hyvä osa, osaat itsesi hyvin arvioida. Ja se isännöintijuttu menee myös uomiinsa, olet taitava ja hoidat itsellesi ohjeita Isännliiton tuomareilta. Minulla on yhtiössämme isännöitsijä, virkaveljesi, yritämme ennakoivasti niitä hommiani hoitaa. Kukin taaplaamme tyylillämme, mutta uskovaisina Jumalan kämmenellä.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XII
« Vastaus #2 : 30.04.14 - klo:12:48 »
Kiitos rohkaisevista sanoistasi !!   :eusa_angel: :eusa_pray: :039:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XII
« Vastaus #3 : 30.04.14 - klo:13:04 »
 :039:

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XII
« Vastaus #4 : 30.04.14 - klo:17:57 »
Havaintoni töissä terapeuttisen kuuntelun merkityksestä, ja koululaisten ilo vappuhulinoissaan koululla. Kotona odotti sima ja rosetit.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XII
« Vastaus #5 : 30.04.14 - klo:21:46 »
Niin niin hyvä tiimi.  Toivoisin olevani heitin veroisensa, omalta osaltani mahdollistavan hoitotyön toteuttamisen ja osaavani osoittaa että pidän ja kunnioitan. Ja etten saisi kohtausta. Aamen.
Syventävä keskustelu Dosentin kanssa, me suunnittelemme täällä uutta dosenttiteosta.  Hän sen kunniaksi esiintyy hyppelehtien.  :026:
Paneuduimme "halvan armon" käsitteeseen, ja Führungeschicte des Jungen Generationes, jonka minä olen kadottanut.  Tämä oli se katkaistu radiopuhe josta ei nyt tosin tiedetä, katkaistiinko ilkeilevän sisältönsä tähden vai oliko väärinymmärrys kestosta.  Arkinen selitys on mahdollinen myös, natsit kun viettivät vasta voitonjuhlia.

Menikö niin, että yleensä kai katsotaan mihin pitäis päästä ja kysytään johtajaa suuntaan, joskus etsitään johtajaa ja suunnalla ei ole niin väliä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XII
« Vastaus #6 : 01.05.14 - klo:19:40 »
Sain pelaamaan taivaskanavatv:n ja tämän netin. Olen vähän sippi siis väsynyt, nukun ja sitten puuhaan jotakin.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XII
« Vastaus #7 : 02.05.14 - klo:16:01 »
 :eusa_angel: :039:

Kuuntelen musiikkia, nyt Tommi Kaleniusta kun laulaa hemgellisiä lauluja.
Kiitätättää.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XII
« Vastaus #8 : 02.05.14 - klo:19:49 »
Viime yönä kova tuuli kaatoi taivaskanava-antennin. Kiinnitin sen tänään kämppärin pyöreään rauta-aitatolppaan. Ja alkoi pelata, kun vähän sivusuuntaa käänsin. Siinä oli minulla kihoja katsomassa, epäileviä Tuomaita, mutta en heistä perustanut. Olen samaa konstia käyttänyt monta kertaa. Sain kehoitustaputuksia vaimoni annettua ilmoituksen, että kaikki kanavat pelaavat. Kumarsin ja ja sanoin ranskaksi, mitä en suinkaan osaa, sö sui un möntör de antenna paraböl, lisää kannustusta. Tämmöinen kaikkien kansojen porukka on oikeastaan hervottoman hienoa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XII
« Vastaus #9 : 02.05.14 - klo:20:36 »
Ihan mukava ja leppoisa taloyhtiön kokous

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XII
« Vastaus #10 : 03.05.14 - klo:17:57 »
Että on ollut sitä, mitä lähdetty hakemaankin - aurinkoa ja lämpöä, pääsiäisenä kirkon juttuja, rakkaudellista avioelämää. Huomenna nousemme taas ylöspäin, uskon, että nettiyhteys löytyy. Saa lukea, Ukraina on lujilla.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22061
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XII
« Vastaus #11 : 03.05.14 - klo:18:03 »
Skaffasin uuden fillarin. Vanha pöllittiin.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XII
« Vastaus #12 : 03.05.14 - klo:22:00 »
Ja Penahan ei ilman fillaria tule toimeen.  :023:
Vai oliskohan käynyt niin että säilytit fillaria vähän huolimattomasti että oli syy hankkia uusi.  :003:

Mun fillari on vielä talviteloilla talon lukitussa varastossa, olisi kyllä aika ottaa esille...ja toki käyttöönkin.  :023:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XII
« Vastaus #13 : 03.05.14 - klo:22:05 »
Illalla hoitava seurakuntailta jossa kuoromme oli laulamassa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22061
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XII
« Vastaus #14 : 04.05.14 - klo:07:07 »
Ja Penahan ei ilman fillaria tule toimeen.  :023:
Vai oliskohan käynyt niin että säilytit fillaria vähän huolimattomasti että oli syy hankkia uusi.  :003:

Olen aina ollut luonnostani vähän huolimaton ilman taka-ajatuksia. Tämä oli silti puoleen vuosisataan vasta toinen minulta nyysitty fillari. En laskenut mukaan kerran vohkittua etupyörää. Sen verran olin nyt huolellinen, että ostin vaijerilukon. Saahan senkin poikki, jos on työkalut. Tänä vuonna eräskin veijari katkoi pyöränlukkoja koulumme pihalla keskellä välituntia.