Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI  (Luettu 18224 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI
« Vastaus #105 : 10.04.14 - klo:15:09 »
Että tänne päästiin. Kauppareissu pyörällä, tunti edestakaisin. Kävelyretki, pari tuntia, kunto nousee. Söimme ja ehkä keitän kähvit.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI
« Vastaus #106 : 10.04.14 - klo:20:35 »
Aurinkoinen päivä, 31 pyöräilykilometriä ja kevään ensimmäinen (en ole kyllä rannoilla käynyt) isokoskelopari.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI
« Vastaus #107 : 22.04.14 - klo:12:32 »
Tulee päivää myöhässä mutta itteni riemastutti suuresti aurinkoenergialla toimiva väriä vaihtava hehkuvainen suurperhonen jonka sain joululahjaksi mutta asensin kun perhettä saapui pääsiäiskaritsalle. Ihmettelin mitä ne roikkuu terassinovella ja pälyilee verhojen raosta. Perhonen paha kyllä ei ennättänyt saada akkuun latausta sillä se, minun myöhemmäksi surukseni, ei näyttäytynyt heille. En edes odottanut suuria, on se noinkin aika sievä ajattelin.

Hyvä tavaton kun se eilen illalla aloitti!  Mikä muhkeus!
  :icon_biggrin:
« Viimeksi muokattu: 22.04.14 - klo:12:36 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI
« Vastaus #108 : 22.04.14 - klo:13:23 »
Torin penkillä joutilaana istuskelu...peräti varttitunti.. :eusa_angel:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI
« Vastaus #109 : 22.04.14 - klo:14:58 »
Ihana sää. :icon_sunny:

Ajelimme jo aika aikaisin enojeni luo, äitini ja veljeni kanssa.
Nyt oli kylätien varrella aivan valtoimenaan sinivuokkoja, voi että miten kaunista oli.
Ja sinisorsia ja telkkiä, joutsenia uimassa siinä läheiseissä rannassa.

Enot olivat ihan pirteitä, juteltiin ja kahviteltiin.
vein pikkupullia sinne ja sitten otimme myös serkkuni tekemää täytekakkua kun sitä oli eilisestä jäänyt.
Oli ollut tätinikin siellä ja toinen serkkuni perheineen.

Kyllä se vaan niin on että kerta kerralta enot ovat aina vaan rakkaampia.
Oli tomaatintaimia ja muitakin taimia kuten joka kevät aina ollut.
Ja kalaa oli toisen serkkuni m ies tuonut sinne, haukea ja kuhaa.
Myös me saimme haukifileitä aamusta, naapurin mies taas toi ja edellisestä kerrastakaan ei ole montaa päivää.

On niin hyvä asia että on näitä rakkaita ihmisiä olemassa, kanssamatkaajana täällä elämän teillä ja turuilla...iloilla ja suruilla...erilaisine päivineen...on hyvä että on ihmisiä joihin on välitön ja aito yhteys, se on voimavara.

-Kiitos jälleen Isä.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI
« Vastaus #110 : 22.04.14 - klo:15:32 »
Osaat olla kiitollinen. :039:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI
« Vastaus #111 : 22.04.14 - klo:17:23 »
Elämä on opettanut iloitsemaan niistä läheisistä ja ystävistä jotka vielä täällä ovat kanssamme.  :039:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI
« Vastaus #112 : 22.04.14 - klo:17:33 »
 :eusa_angel:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI
« Vastaus #113 : 22.04.14 - klo:17:37 »
Poikani sanoi samana keväänä kun nukkui pois, vain vähän enemmin..."kuule äiti, jokainen ihminen on tärkeä...jokainen on arvokas..."

Olen pitänyt sitä sen jälkeen kuin poikani henkisenä testamenttina (ainakin minulle, äidilleen)...ja olen sitä aina joskus muillekin läheisilleni ja ystävilleni sanonut...varmaan täällä foorumillakin ehkä olen sen jo sanonut joskus aiemminkin.  :eusa_angel:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI
« Vastaus #114 : 22.04.14 - klo:18:21 »
Poikani sanoi samana keväänä kun nukkui pois, vain vähän enemmin..."kuule äiti, jokainen ihminen on tärkeä...jokainen on arvokas..."

Olen pitänyt sitä sen jälkeen kuin poikani henkisenä testamenttina (ainakin minulle, äidilleen)...ja olen sitä aina joskus muillekin läheisilleni ja ystävilleni sanonut...varmaan täällä foorumillakin ehkä olen sen jo sanonut joskus aiemminkin.  :eusa_angel:

Poikasi ei puhunut tyhmiä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI
« Vastaus #115 : 22.04.14 - klo:21:25 »
Poikani sanoi samana keväänä kun nukkui pois, vain vähän enemmin..."kuule äiti, jokainen ihminen on tärkeä...jokainen on arvokas..."

Olen pitänyt sitä sen jälkeen kuin poikani henkisenä testamenttina (ainakin minulle, äidilleen)...ja olen sitä aina joskus muillekin läheisilleni ja ystävilleni sanonut...varmaan täällä foorumillakin ehkä olen sen jo sanonut joskus aiemminkin.  :eusa_angel:

Vaikeiden kokemustesi perusteella pystyt nyt auttamaan ja tukemaan muita...Jumalan antamalla voimalla  :eusa_pray:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI
« Vastaus #116 : 23.04.14 - klo:21:00 »
Perhoseni rupesi juuri tällä hetkellä hehkumaan ja vaihtamaan väriä.   :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI
« Vastaus #117 : 23.04.14 - klo:21:06 »
Lapsi num. 1 totesi meidän matkustavan työhön tahoillemme samalla bussilla. Sama tuikeannäköinen vauva jolla oli punainen töyhtö vauvatukkaa lähettelee tekstareita ja on aivan oikea kaveri.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI
« Vastaus #118 : 24.04.14 - klo:15:31 »
Tänäänkin ihan nämä arkiset ja tavalliset asiat.
Ja kohta keitän ...  :kahvi:

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi osa XI
« Vastaus #119 : 25.04.14 - klo:18:36 »
Kevään ensimmäinen    ja vesi +1 aste Celsiusta. No, oikeasti vain kastauduin, mutta voi että oli ihanaa. Aurinko paistaa lämpimästi.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.