Kirjoittaja Aihe: Tänään 12  (Luettu 25383 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Tänään 12
« Vastaus #120 : 24.10.13 - klo:13:49 »
Flunssassa, jo toista viikkoa.
Nyt on noussut jo pientä lämpöäkin, ääh.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 12
« Vastaus #121 : 24.10.13 - klo:13:52 »
Toivottavasti flunssasi pian jo helpottaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 12
« Vastaus #122 : 24.10.13 - klo:14:41 »
A J pidä pintasi. Jos Sinulla on vain mahdollisuus, niin lepää kolme päivää huoneella. Flunssa lyhenee, ainakin minulla, puoli viikkoa. Ja flunssalääkettä  kuin pahvissa lukee.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Tänään 12
« Vastaus #123 : 24.10.13 - klo:14:50 »
Leena, Antti-Juhani, Pyrtsi ja malla.

Kuuma suihku, lämmin yöasu, mustaherukkamehu, C-vitamiini, särkylääkkeet. Paljon juotavaa ja lepoa.
 Eivät kyllä minua helpota, mutta koetan sitkeillä vajaan kuukauden rokotusta odotellen.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 12
« Vastaus #124 : 24.10.13 - klo:19:43 »
Kuoroharkat...taloyhtiön hallitus...pohdiskelua, jakamista, kuulemista...

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 12
« Vastaus #125 : 24.10.13 - klo:19:50 »
Putsailin laatikoitani ja konettani, sillä sain vihdoin yhden "opiskeluprojektini" päätökseen. Tyytyväinen mieli kieltämättä, mikä jää lopuksi muistiin on sivistystä. Pitäisi vain osata hyödyntää tietsikkaa enemmän. Paperihomma on vanhanaikaista.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Tänään 12
« Vastaus #126 : 24.10.13 - klo:19:54 »
Leena, Antti-Juhani, Pyrtsi ja malla.

Kuuma suihku, lämmin yöasu, mustaherukkamehu, C-vitamiini, särkylääkkeet. Paljon juotavaa ja lepoa.
 Eivät kyllä minua helpota, mutta koetan sitkeillä vajaan kuukauden rokotusta odotellen.



Jos ei sauna, viina ja terva auta, niin tauti on kuolemaksi. Sanoo vanha kansanviisaus.  :003:

Hoitamalla lentsu, räähkä, menee ohi parissa viikossa, mutta jos sitä ei hoida niin kestää ainakin 14 vuorokautta.
Pyryharakka

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 12
« Vastaus #127 : 24.10.13 - klo:21:47 »
Saisivat kehittää jo sen flunssarokotteen, ottaisin heti.  Luulisi, että ei joihinkiin rhinoviruksiin nyt ihan mahdotonta olisi harrastella kokoon, että edes jokin näistä kerran kuussa saapuvista jäisi väliin. Muistan jostakin, että tämä noudattaisi gaussin käyrää, infektioalttius. Eli keskimäärin 3-5 tautia vuodessa, sitten on henkilöitä jotkla ei sairastu koskaan, ja toisessa ääripäässä nämä 12-15 kertaa sairastuvat.  Se oli aika luotettava kartoitus, eli oli se ääripää poissa joka elää erityisen sairastuttavissa oloissa, kuten kadulla, yömajassa, huonolla ravinnolla. Aina saa kuunnella ne samat rutinat spinningistä tai muusta liikunnasta. Että kunm vaan liityt meidän spinning-klubiin et enää sairastu.  Ei se korreloi liikuntaan.  Mutta kun olin terveyskeskuksessa ja sairastin varmaan jotain 24 kertaa, sitten riitti terveyttä lähes neljäksi vuodeksi. Oltiin jo sinut joka virusen kanssa.

Olisiko  altistus mitään?  Annettaisiin nuuhkaista kaikkia virusia, kai niitä jossain pidetään elättinä, ja sairastuisi kerralla kaikkiin. Katsoisi, mikä voittaa, kun ne oikein koettaa tapella keskenään. Sitten sitä voittajaa vastaan kehitetään rokote.


Nyt on vain influenssaan, joka on hyvä asia sekin, kyllä. 

Muun muassa tällaista minä ajattelin tänään, hyomenna vien lajittelemani roskat.SDosentti on taas ollut pahanteossa. Kuka muu niitä keräilee?
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään 12
« Vastaus #128 : 24.10.13 - klo:21:49 »
Flunssassa, jo toista viikkoa.
Nyt on noussut jo pientä lämpöäkin, ääh.

Mene lääkärille ja pyydä ottamaan crp.  Sano että minä käskin.  Se saattaa olla nyt jo bakteeri, jälkitauti kehissä, kun pahenee selvästi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Antti Juhani

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 485
Vs: Tänään 12
« Vastaus #129 : 24.10.13 - klo:23:16 »
Kiitos Leena ohjeista.
Kerkesin käydä illan aikana lääkärissä.
Sain antibioottikuurin.

Benkku

  • Vieras
Vs: Tänään 12
« Vastaus #130 : 25.10.13 - klo:07:41 »




                                                                              Love Me Again


                                                                                                             :icon_cool:

                                                                              https://www.youtube.com/watch?v=CfihYWRWRTQ

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Tänään 12
« Vastaus #131 : 25.10.13 - klo:07:59 »
Heräsin klo 4 tekstiviestin merkkiääneen. Kuka se nyt tähän aikaan tekstailee ? Nousin katsomaan, että kellä on mikä hätänä.
Oli engl.-kielinen viesti että olen voittanut jonkun hirmusuuren rahasumman. Unisilmillä räpelsin viestin pois.

Sitten muistin toisella korvalla eilen kuulleeni tv:stä tai radiosta puhutun joistakin meileistä mitkä täytyy heti poistaa.
Osaavat lähettäjät urkkia numeron käyttöönsä ja voivat soitella mielin määrin minun laskuuni. :093:
Onko tällainen mahdollista. Miten voin selvittää käyttääkö joku hakkeri numeroani ? :100:

Harmitti niin tuollainen. Valvoin toista tuntia ennen kuin uni taas tuli.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Tänään 12
« Vastaus #132 : 25.10.13 - klo:08:35 »
Heräsin klo 4 tekstiviestin merkkiääneen. Kuka se nyt tähän aikaan tekstailee ? Nousin katsomaan, että kellä on mikä hätänä.
Oli engl.-kielinen viesti että olen voittanut jonkun hirmusuuren rahasumman. Unisilmillä räpelsin viestin pois.

Sitten muistin toisella korvalla eilen kuulleeni tv:stä tai radiosta puhutun joistakin meileistä mitkä täytyy heti poistaa.
Osaavat lähettäjät urkkia numeron käyttöönsä ja voivat soitella mielin määrin minun laskuuni. :093:
Onko tällainen mahdollista. Miten voin selvittää käyttääkö joku hakkeri numeroani ? :100:

Harmitti niin tuollainen. Valvoin toista tuntia ennen kuin uni taas tuli.

Meidän isännälle tuli pari viikkoa sitten sama viesti. Nyt kun kuulin, että muitakin on tullut, niin poistin sen kokonaan.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Tänään 12
« Vastaus #133 : 25.10.13 - klo:09:30 »
Heräsin klo 4 tekstiviestin merkkiääneen. Kuka se nyt tähän aikaan tekstailee ? Nousin katsomaan, että kellä on mikä hätänä.
Oli engl.-kielinen viesti että olen voittanut jonkun hirmusuuren rahasumman. Unisilmillä räpelsin viestin pois.

Sitten muistin toisella korvalla eilen kuulleeni tv:stä tai radiosta puhutun joistakin meileistä mitkä täytyy heti poistaa.
Osaavat lähettäjät urkkia numeron käyttöönsä ja voivat soitella mielin määrin minun laskuuni. :093:
Onko tällainen mahdollista. Miten voin selvittää käyttääkö joku hakkeri numeroani ? :100:

Harmitti niin tuollainen. Valvoin toista tuntia ennen kuin uni taas tuli.

Ei se noin toimi. Hakkerilla oli jo numerosi, kun hän satunnaisgeneraattorilla lähetti sen viestin. Ilman numeroa se ei olisi osannut puhelimeesi. En tunne tapaustasi, mutta eräs näistä perustui siihen, että vastausviesti meni maksulliseen numeroon ja siitä hakkeri sai rahaa jonkin aikaa. Myös puheluissa meneteltiin näin. Puhelu ohjautui johonkin eksoottiseen maahan ja kun täkäläinen operaattori maksaa lähteneestä puhelusta toisin kuin postiliikenteessä, niin vastaanottaja sai tuloa josta tilitti sitten rosvolle.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33833
Vs: Tänään 12
« Vastaus #134 : 25.10.13 - klo:10:45 »
Ajattelinkin että jostain idästä päin viesti lähti kun meillä ei vielä ollut "virka-aika", mutta jos mennään 6-7 h taaksepäin ollaan kai jo Aasiassa.

Voiko ne napata esim. 0700-alkuisiin soitetuista numerot ?

Oli siinä nähdäkseni joku nro johon piti muka vastata, mutta poistin niin pian kuin kykenin. Eivätkö siis voi netota minun numeroani käyttäen ?

Kiitos Seppo ! Tästä on joku muukin muistaakseni jo kysellyt. :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)