Kirjoittaja Aihe: Turha joukko?  (Luettu 10016 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #45 : 03.12.18 - klo:12:43 »
Ihan mukava täällä on lukea ja kirjoittaa, monella tapaa...
Koen että välillä saan sanottavaa syvällisistä asioistakin, välillä taas tarinaa kehkeytyy
arkisten asioiden tai juhlahetkien ympäriltä.
Innostun urheilujutuista, muutamien veljien ja siskojen elävistä tilannekuvauksista,
joskus musiikistakin, runosuoni tauolla...
Välillä innolla mukana...välillä jojon päässä...lanka ei ole vielä katkennut...ajatus välillä
on kateissa...
Herra armahtakoon minua...etten ketään lyö, enkä toisen taakkaa suuremmaksi tee... :eusa_pray:

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #46 : 03.12.18 - klo:13:44 »
Sen verran lisätietoa, että tämä joukko on yllättävän paljon suurempi. Meillä on päivittäin käyviä jäseniä, jotka eivät syystä tai toisesta halua kirjoittaa. Mistä tuon tiedän? kun minua tartutaan seuroissa hiasta ja kysytään, että eihän se ole paha. Olkoon heillä siihen vapaus niinkuin meillä on kirjoittaa. Kaikki ovat tervetulleita.

Aivan. Olen joinakin hetkinä huomannut, että lukijoita käy ihan mukavasti tällä foorumilla. Ja näkeehän asian myös eri ketjujen kokonaiskävijäin määrästä. Joskin eri yksittäisiä kävijöitä kokonaisuudessaan siitä ei ole luettavissa.  Onhan niin, että osin samaa väkeä seuraa herpaantumattomasti sitä kuinka ketju etenee. Jo ketjujen lukeminen ja asiain seuraaminen on tärkeää. Kyllä näistä ketjuista ja riveistä ainakin toisinaan kelpo virikkeitä hetkeen ja elämäänsä saa. Yhteistä asiaa myös tässä ja täällä lopulta kaikki on.

Kukin tehköön asioitaan oman ajankäyttönsä ja tehtäviensä mukaan. Yhtä lailla tarpeellista kuin kirjoittaa tänne, on tärkeää rakentaa taloja, hoitaa vanhuksia ja opettaa muita vaikkapa tietotekniikassa. Tänne kirjoittaminen ja /tai kirjoitusten lukeminen älköön olko pakkoa - mutta muistakaamme, että mainio mahdollisuus moneen asiaan tämä foorumi monella tapaa kumminkin on . Körttifoorumi on arvo sinänsä :kahvi: :002:

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #47 : 03.12.18 - klo:14:02 »

Tästähän tulee ihan se suomalaisvitsi mieleen.

Kolme oli viidakossa ja elefantti tuli vastaan.
Amerikkalainen mietti.
Tosta sais aika monta burgeria. Oykee hjyyvää business.
Saksalainen mietti.
Aika iso, mitenköhän toi toimii.
Aika teknisiä juttuja tossa.
Suomalainen mietti.
Mitähän toi ronsu musta ajattelee.

Itte en jaksaisi viisveisata mitä joku ajattelee.
Haittaisi kummasti kirjoittelua vapaaseen, lennokkaaseen tyyliin.
Tik toc.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #48 : 03.12.18 - klo:16:15 »
Suomalainen miettii tuota ahdistuneena itsekseen, mutta amerikkalainen teettää Gallupilla norsujen keskuudessa markkinatutkimuksen.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Turha joukko?
« Vastaus #49 : 03.12.18 - klo:17:27 »
Sen verran lisätietoa, että tämä joukko on yllättävän paljon suurempi. Meillä on päivittäin käyviä jäseniä, jotka eivät syystä tai toisesta halua kirjoittaa. Mistä tuon tiedän? kun minua tartutaan seuroissa hiasta ja kysytään, että eihän se ole paha. Olkoon heillä siihen vapaus niinkuin meillä on kirjoittaa. Kaikki ovat tervetulleita.

ehkä me arkielämän raportoimisinemme ja ajoittaisine kinoinemme ollaan joillekin kuin realitysarjaa  :icon_biggrin:

Ja ei kai ulkopuolisen kehun puute mitään toimintaa turhaksi tee?

Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.