Kirjoittaja Aihe: Riivatun rakkineet 7  (Luettu 38983 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33714
Vs: Riivatun rakkineet 7
« Vastaus #30 : 10.01.16 - klo:07:26 »
Kummastelen. Herättäjäyhdistys on muuttanut Siionin virsien linkitysmahdollisuuksia,
ilmeisesti viimeaikoina. Numerohaulla ei ole saanut enää virsiä esiin, sanahaulla tulee
yhdistyksen  asioita ympärille, joten virsi jää sinne sekaan. Uudet ehdotukset näkyvät pdf-muodossa. Niitä ei saa, ainakaan minun keinoillani, linkitettyä.

VK-virsiä täytyy käyttää enenevässä määrin. Niissä on nuotitkin. Harvoista virsistä on
tehty äänite. Mikkelin kirkkokuoron tallenteet on poistettu.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33714
Vs: Riivatun rakkineet 7
« Vastaus #31 : 10.01.16 - klo:14:28 »
Joudun hankkimaan musiikin kuunteluun kuulokkeet. Itse pudotin toisen kaiuttimen lattialle ja siitä koitui ääneen säröily.

Nettiasiantuntijani kertoi kuulokkeiden kautta musiikin kuuluvat parempana. Niistä on sekin hyöty, että en häiritse Mattia kun hän katsoo telkkaria viereisessä huoneessa.

 :102: En ole juurikaan käyttänyt kuulokkeita.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 7
« Vastaus #32 : 10.01.16 - klo:14:31 »
Joudun hankkimaan musiikin kuunteluun kuulokkeet. Itse pudotin toisen kaiuttimen lattialle ja siitä koitui ääneen säröily.

Nettiasiantuntijani kertoi kuulokkeiden kautta musiikin kuuluvat parempana. Niistä on sekin hyöty, että en häiritse Mattia kun hän katsoo telkkaria viereisessä huoneessa.

 :102: En ole juurikaan käyttänyt kuulokkeita.

Ystäväsi on oikeassa musiikin kuuntelun osalta. Siionin virsien ongelmaa selvittelen.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33714
Vs: Riivatun rakkineet 7
« Vastaus #33 : 12.01.16 - klo:07:03 »
Nyt taas valitsemani virsi löytyi googlettamalla HY:n Siioninvirret avulla.

Olisiko näin, että uudistusehdotukset ovat poistuneet ja löytyvät vain pdf:stä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Riivatun rakkineet 7
« Vastaus #34 : 16.01.16 - klo:19:13 »
Puhelimeeni ilmestyi viesti: "Lainahakemuksenne on hyväksytty, laina siirtyy automaattisesti tilillenne 15 min sisään. Terveisin Vivus.fi". Numero, josta viesti on tullut, on rakenteeltaan "+358 8 xxxxxx" Suuntanumero viittaa Oulun seudulle. Netin numeropalvelut eivät kyseistä numeroa tunne.

No, minkäänlaista lainaa en tietenkään ole hakenut, eikä tileillekään ole ilmestynyt ylimääräistä rahaa. Jokin huijaushan tämä tietysti on, mutta millainen? Olettaako joku soittoa numeroon, joka onkin maksullinen? Vai mitä minun odotetaan tekevän?

Mt

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Riivatun rakkineet 7
« Vastaus #35 : 16.01.16 - klo:20:43 »
^ voi olla huijaus, joten poistaisin koko viestin. Tai sitten joku pikavippiä ottanut on antanut vivukselle väärän puhelinnumeron. Joskus on tullut puhelimeen outoja viestejä oudoista numeroista, joskus ulkomailtakin. Mitään pahaa ei ole minulle tapahtunut, kun en ole tehnyt niille mitään. En siis ole lähettänyt vastausviestiä, että tuli väärään numeroon tms.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 7
« Vastaus #36 : 16.01.16 - klo:22:21 »
Sähköpostiin näitä on tulluut ja tulee päivittäin, mutta puhelimeni on saanut olla yleensä rauhassa. Kaikki vaihtoehdot ovat tuossa tapauksessa yhtä mahdollisia. Siivoaisin pois.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33714
Vs: Riivatun rakkineet 7
« Vastaus #37 : 18.01.16 - klo:11:16 »
Mitä kummaa nyt on tapahtunut kun googlettamalla tulee vastaukset Yahoo n kautta.
Teksti on pienenpientä. Oudolta tuntuu.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Riivatun rakkineet 7
« Vastaus #38 : 18.01.16 - klo:11:40 »
Minulla sähköpostin, hotmail, sisällön ulkonäkö muuttui, jolloin menetin säilössä olleet spostiosoitteet. Tai ainakaan en niitä löydä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33714
Vs: Riivatun rakkineet 7
« Vastaus #39 : 18.01.16 - klo:11:46 »
Ei muuttunut minulla. Minulla on gmail.  Mutta nyt googlatessa kirjoitan aina sanan perään  wiki  että saan sitä mitä tilaan.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Riivatun rakkineet 7
« Vastaus #40 : 18.01.16 - klo:13:01 »
 :039:

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6329
Vs: Riivatun rakkineet 7
« Vastaus #41 : 19.01.16 - klo:10:31 »
Soneran verkkovika  >:(.

Minähän olen nykyään käytännössä työtön, ts. työnantajalla ei ole tarjota tunteja. En viitsi lähteä työpaikalle kyttäämään, josko jotain tekemistä ilmaantuisi, vaan hoidan homman etänä kotoa. Mutta sitä varten tarvitsisin VPN-yhteyden, joka taas aukeaa niin että työnantajan automaatti soittaa kännykkääni ja vastaan salaisella koodilla. Ja tämä systeemi en nyt tietenkään toimi.

Muuten voisin varmaan lähteä työpaikallekin maleksimaan ja tekemään omiani, mutta kun siellä ei ole sitä kunnollista työpöytää, vaan sellainen liian korkea, eli varma hartioiden kipeyttäjä.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Riivatun rakkineet 7
« Vastaus #42 : 19.01.16 - klo:11:22 »
Lumisade taas tukki taivaskanavapeilin siten, että kaikki kanavat eivät näkyneet. Piti nousta tikkaille harjan kanssa puhdistushommiin.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Riivatun rakkineet 7
« Vastaus #43 : 29.01.16 - klo:20:11 »
Jihuu!!! Tämä rakkine toimii taas! Windous 10 kaatoi kolme päivää sitten koko koneen ja sai sen umpisolmuun. Poika teki lähes kolme iltaa töitä koneen kanssa. Asenssi windous 7 alkuperäiseltä levyltä takaisin ja nyt taas pelittää. Onni onnettomuudessa oli että olin siirtänyt kaikki tarpeelliset kansiot D-asemalle ja joulun aikaan oli lisäksi otettu varmuuskopiot kun tuoto 10:ä asennettiin. Kiitos TeamViewerin, jolla homma hoitui, vaikka korjaajan ja koneen väliä on useampi sata km:ä.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 7
« Vastaus #44 : 29.01.16 - klo:20:26 »
Jihuu!!! Tämä rakkine toimii taas! Windows 10 kaatoi kolme päivää sitten koko koneen ja sai sen umpisolmuun. Poika teki lähes kolme iltaa töitä koneen kanssa. Asensi windous 7 alkuperäiseltä levyltä takaisin ja nyt taas pelittää. Onni onnettomuudessa oli että olin siirtänyt kaikki tarpeelliset kansiot D-asemalle ja joulun aikaan oli lisäksi otettu varmuuskopiot kun tuota 10:ä asennettiin. Kiitos TeamViewerin, jolla homma hoitui, vaikka korjaajan ja koneen väliä on useampi sata km:ä.

Varmuuskoipioiden tärkeyttä ei voi ylikorostaa. Nimimerkki kovalevy hajonnut kolmesti
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi