Kirjoittaja Aihe: Musiikkityylit <3  (Luettu 80216 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ice girl

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 17
Musiikkityylit <3
« Vastaus #30 : 08.10.05 - klo:11:03 »
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
olet oikeassa. Kyo on ihme, ihme! kas kun sitä ei ole vielä suljettu johonkin labraan tai museoon kun sillä on niin ihmeellinen ääni n_n

Muuten mitä mieltä olet ice girl näistä: Malice Mizer (<3), Moi dix mois (oi joi) Miyavi (<3<3<3) ? Ne on omat lempparini Dir en Greyn lisäksi n_n

Asian Kung-Fu Generation (Kona Yuki! Kona Yuki!) on myös sairaanhyvä.
X Japan on syvältä, ah niin syvältä. Kamala herkkis. Yh.
Ketkä kaikki on nähneet Dir en Greyn -saku- -videon? Ja ketkä on samaa mieltä kanssani että se on IHANA ja pesee kaikki ällöpopvideot mennen tullen ja palatessa?


Terveisin henkilö jolla soi parhaillaan Dir en Grey - Erode ^^ ja sika sentään ton yhden ääntä. Mä kuolen.


MM on yksi suosikeistani, ja mois dix mois... ja vain sen takia kun näissä on nämä kaksi loistokasta hlö kuin gackt ja mana^^ gacktin suoritus MM:ssä oli ihana se oli jotain niin hienoa!! ja minä olen melkein ollut MM:n keikalla!!!! aarrghh. mutta en ihan  miy on söde, sillä on loistava ääni ja ne sen ILMEET!!! voi että.. söpöp tyyppikertakaikkiaan. ja älä kuole. j-rockin takia ei tartte kuolla..XDD tarvitsee kyllä jos tapaaisin kyon!! ja hei, äläpä höpötä X japanista tollasta roskaa! se on sentään yksi ensmmäisiä j-rock bändejä jotka villitsi ihmiset tähän että x japa on hyvä. sillä on eri soundi kuion tavallisesti mutta se ON hyvä. se ei muta asiaa suuntaan taika toiseen. mun piäisi kyllä nähä saku sitä kehutaan aika rajusti^^ varsinkin näissä piireissä mitä minä liikun.. ja hei mut voi bongata sitten tampereella olevasta tracon tapahtumasta nyt sitten tuossa 2 viikon pääst olevassa tampereella pidettävästä tapahtumastaXP...
cold hearted girl- I wount love no-one
that´s me...

Poissa shuichi

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 154
Musiikkityylit <3
« Vastaus #31 : 08.10.05 - klo:11:07 »
miksi meidän pittää tehä tästä j-rockista tällasta inside-juttua.. kuka täällä tajuaa mistään mitään..??*mInÄ!!!*
mutta joo suomi musaa on tiettyyn pisteeseen mitä voi kuunnella.. ainakin gospelia.. mutta rock/pop...argh!! mutta siis kuten joku tuossa aikasemmin mainitsi niin ok menetelee joku ismo alanko ... okkei.. ja hei, en mä silleen vihaa suomi musiikiia vihaamalla sill onhan siellä paljon hyviäkin bändei!!! mm. apocalyptica,CMX, CoB,nightwish.. jne.. soiellä ON hyviä.. mutta kaikkea en siedä. piste. :)
teach me how to breathe how to live without any pain, because I´m still bleeding in my heart and I want it to stop

Poissa Saara

  • Kuulee veisuun Pirtistä
  • Viestejä: 33
Re: Mitä musiikkia
« Vastaus #32 : 08.10.05 - klo:11:55 »
Lainaus käyttäjältä: "savotar"
No hyvä An-na! Luin noita vastauksia, ja rupesi jo ihmetyttämään, että eikö körteistä löydy yhtään klassisen musiikin ystävää. Siionin virret kun ovat kuitenkin vähän muuta kuin rokit ja hevit. Herännäisnuorten kuoron uusin levy on hyvä, suosittelen!


Toki löytyy! Minä ainakin pidän klassisesta musiikista ihan todella paljon. On niitä monia hyviä säveltäjiä. Ja klassista musiikkia tykkään kuunnella eritoten silloin, kun haluan vaikka kunnolla rentoutua.

Niin, ja herännäiskuoron uusin levy muuten on hyvä :)

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #33 : 08.10.05 - klo:13:28 »
X Japan vaan on ällö herkkis. Olkoonkin että se on niin legendaarinen mutta kummiski.
-tottelematon ja paha-

Poissa Sanna

  • Yhtyy veisaamaan: Koska valaissee...
  • Viestejä: 62
Musiikkityylit <3
« Vastaus #34 : 09.10.05 - klo:14:42 »
Tuosta "pitääkö musiikissa olla jokin sanoma", riippuu ihan siitä missä mielentilassa ja mihin tarkoitukseen musiikkia kuuntelee. Esimerkiksi tanssiessa ei ole väliä mistä musiikki kertoo, tanssin ja musiikin on vain tarkoitus tukea toisiaan ja välittää katsojalle sitä kautta jokin tunnelma tai tarina.

Itse kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, mielialan mukaan, enkä voi sanoa vihaavani minkäänlaista musiikkia. Omia suosikkejani ovat Egotrippi, Zen Café, Don Huonot, Mew, CMX, Eppu Normaali, Poets of the Fall, Nightwish, The Crash, Semmarit ja tottakai Miksu, Jyrä ja Löytty näin körttipuolelta. :] Klassista kuuntelen myös varsin paljon, kiinnostus siihen on herännyt oman soittoharrastuksen myötä, ja täytyy sanoa että loppujen lopuksi hienoimmat musiikkielämykset olen kokenut kuuntelemalla elävää sinfoniaorkesteria.

Yleisesti minuun kai tehoaa hieman melankolinen, suomalainen tai ulkomaalainen rockmusiikki. Hyvä kappale aukeaa vasta useamman kuuntelukerran jälkeen, ja saa kylmät väreet kulkemaan pitkin selkää. :] Sanoituksia kuuntelen aika tarkasti, mutta musiikki nousee silti pääosaan. Jos haluan joskus rentoutua tai kaikki tuntuu menevän pieleen, laitan levyn soimaan ja makaan vain hiljaa viltin alla. Musiikkia kuunnellessa kaikki muut ajatukset unohtuvat ja mieli vaeltaa jossain valveen ja unen välitilassa...  

Hih, meniköhän terapian puolelle... :]

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Musiikkityylit <3
« Vastaus #35 : 10.10.05 - klo:10:05 »
klassista on tosi kiva soittaa (tätä tosin jotkut eivät ymmärrä minun ymmärtävän, soitin kun on sähköbasso)...

Poissa PP

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 133
Musiikkityylit <3
« Vastaus #36 : 10.10.05 - klo:13:08 »
Punasen kirjan joitain biisejä on kans kiva soittaa (etenki ku pistää kunnon säröt siihen mukaan<3)
The healing hand held back by the deepened nail

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #37 : 10.10.05 - klo:16:58 »
Osaako joku neuvoa eeville sivua mistä löytyis hyvin nuotteja?
-tottelematon ja paha-

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Re: Mitä musiikkia
« Vastaus #38 : 10.10.05 - klo:17:49 »
Lainaus käyttäjältä: "savotar"
No hyvä An-na! Luin noita vastauksia, ja rupesi jo ihmetyttämään, että eikö körteistä löydy yhtään klassisen musiikin ystävää. Siionin virret kun ovat kuitenkin vähän muuta kuin rokit ja hevit. Herännäisnuorten kuoron uusin levy on hyvä, suosittelen!


Heh, laulan ja soitan kyseisellä levyllä :-({|=

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Musiikkityylit <3
« Vastaus #39 : 10.10.05 - klo:17:50 »
Lainaus käyttäjältä: "myyräpartio"
parempien ihmisten musiikkia :(


Niin mikä? Annapa taas joitain perusteluita, jooko.

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
Musiikkityylit <3
« Vastaus #40 : 10.10.05 - klo:18:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
hei ihmiset mitäs tykkäätte morning musumesta? >_< haha
Osaako joku neuvoa eeville sivua mistä löytyis hyvin nuotteja (siis netistä, duh)


Riippuen minkämoisia nuotteja etsit. Normaalia viivastomateriaalia en ole netissä nähnyt (en ole tosin etsinytkään). Jos osaat tulkita tabulatuureja, maanmainio osoite on www.olga.net . Googlesta tietysti löytyy ainakin sointuja ja tabulatuureja esim artistin / biisin nimellä ja sanalla tabs ja chords.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #41 : 10.10.05 - klo:21:27 »
osaan joo tai osasin vielä kaksi vuotta sitten *ehe*
-tottelematon ja paha-

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #42 : 13.10.05 - klo:21:39 »
en löydä kun basson
-tottelematon ja paha-

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Musiikkityylit <3
« Vastaus #43 : 14.10.05 - klo:08:50 »
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"
en löydä kun basson


miten niin "kun basson"?!? sehän on kaikki mitä tarvitaan! basso on se, mikä pitää musiikin kasassa, niin rytmin, melodian kuin harmoniankin, ja sitäpaitsi yksinäänkin sillä saa aikaan mitä tahansa. kaikki muu on vain kuorrutusta.

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Musiikkityylit <3
« Vastaus #44 : 14.10.05 - klo:14:56 »
tiedän tiedän mutta tuossa täydellisyydessä on pieni särö; mulla ei ole bassoa. kitaroita löytyy kaksi ehjää ja yksi rikkinäinen ja pianokin ja vieläpä huilu jota en tosin osaa soittaa -_-
-tottelematon ja paha-