Kirjoittaja Aihe: Urheiluhullut  (Luettu 47628 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut
« Vastaus #120 : 08.07.14 - klo:13:26 »
^Kuten jo toiseen ketjuun asiasta avauduin, niin minulla ei taida olla pelkoa vieroitusoireista, sillä lienen saanut yliannostuksen jo. Minulle on ihan sama, miten jäljellä oleva neljä joukkuetta sijoittuvat, joten eiköhän nämä kisat ole minun osaltani paketissa jo  :039:. Keskityn työntekoon sekä nauttimaan niistä vuorokauden tunneista, kun pihaterassillani on samanaikaisesti lämmintä ja varjoisaa  :kahvi:. kesäkuun säät täällä koti-Suomessa kyllä suosivat penkkiurheilua!  :eusa_clap:
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut
« Vastaus #121 : 08.07.14 - klo:15:51 »
Jälkikasvua kyläilemässä vielä ensi yön...ehkä vähän tulee katsottua kuitennii pääseekö
Brassit vauhtiin ilman Neymaria... :023:
Siis tästähän paistaa läpi  kumpi mun suosikki.
Seuraava yö sitten täysillä !!

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut
« Vastaus #122 : 09.07.14 - klo:16:13 »
Voi voi sentään...olen itsekin hämmästynyt... :017:
Saakohan meikäläinen tänne enää kirjoittaakaan?
Hävettää ja nolottaa urheilutietämykseni taso...
Noh...tuli minusta kertaheitolla ENTINEN brassifani...
Toivottavasti otan opikseni  :003:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Urheiluhullut
« Vastaus #123 : 09.07.14 - klo:17:48 »
Voi voi sentään...olen itsekin hämmästynyt... :017:
Saakohan meikäläinen tänne enää kirjoittaakaan?
Hävettää ja nolottaa urheilutietämykseni taso...
Noh...tuli minusta kertaheitolla ENTINEN brassifani...
Toivottavasti otan opikseni  :003:


Etkö muistanut jalkapallon määritelmää? Pallon perässä juostaa 2x45min ja sitten Saksa voittaa
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut
« Vastaus #124 : 09.07.14 - klo:18:13 »
^Tämän määritelmän pani Algerian joukkue uusiksi näissä kisoissa. Pitää juosta jopa 120 minuuttia.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut
« Vastaus #125 : 09.07.14 - klo:21:45 »
No tuo Sepon määritelmä tarkoittanee vaan niitä pelejä missä Saksa pelaa.
Enpä muista, vai oliko niin että Algeria juoksutti Saksaa tuon ajan  :eusa_angel:
Olen kyllä edelleen sen verran vastarannan kiiski että toivon Hollannin tai Argentiinan voittavan
loppuottelussa  :003:

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33642
Vs: Urheiluhullut
« Vastaus #126 : 10.07.14 - klo:08:58 »
Eilen kyllästyin 90 min. jälkeen siihen taktikointiin. Aamulla katsoin texti-tv stä tuloksen. Totesin, että onnenkauppa siinä ratkaisi. Van Gaalin virhe-arviot maksoivat Hollannin finaalipaikan. :017:
Toisaalta , jalkapallohan ei ole kovin tärkeää !!! :003:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Urheiluhullut
« Vastaus #127 : 10.07.14 - klo:10:48 »
Eilen kyllästyin 90 min. jälkeen siihen taktikointiin. Aamulla katsoin texti-tv stä tuloksen. Totesin, että onnenkauppa siinä ratkaisi. Van Gaalin virhe-arviot maksoivat Hollannin finaalipaikan. :017:
Toisaalta , jalkapallohan ei ole kovin tärkeää !!! :003:

Ei tämä rangaistuspotkukilpa ihan onnenkauppaa ollut. Argentiinan vahti oli selvästi valppaammin tilanteessa mukana kuin hermostuneen oloinen hollantilainen.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut
« Vastaus #128 : 10.07.14 - klo:12:07 »
No tuo Sepon määritelmä tarkoittanee vaan niitä pelejä missä Saksa pelaa.
Enpä muista, vai oliko niin että Algeria juoksutti Saksaa tuon ajan  :eusa_angel:
Olen kyllä edelleen sen verran vastarannan kiiski että toivon Hollannin tai Argentiinan voittavan
loppuottelussa  :003:

Kyllä Saksa pelasi Algeriaa vastaan, mutta Algeria puolusti hyvin. Samaa ei voi sanoa Saksasta. Algerian vikkeläkinttuiset hyökkääjät juoksuttivat Saksan maalivahtia kauas oman alueen ulkopuolelle torjuntatehtäviin, kun puolustus oli armottomasti myöhässä.

Olisinkohan pronssiottelussa Hollannin kannalla, ja finaalissa Argentiinan? Hollantilaisia ei taida kyllä pronssi liiemmin kiinnostaa, ainakin paikallinen lehdistö huokaa että nyt ne kisat on sitten ohi, ikään kuin ei yhtä ottelua vielä olisi.

Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi
Van Gaalin virhe-arviot maksoivat Hollannin finaalipaikan.

Mitkä virhearviot? Sekö, että pisti mahavaivaisen van Persien kentälle, ja hänen poisottamiseensa tuhraantui yksi vaihto, niin ettei saanut enää varmempaa maalivahtia kentälle pilkkukisaan? Vai sekö, että ei pelattu omaa tuttua hyökkäävää peliä, vaan tyydyttiin vastustajan tapaan tarkkailuun ja kyttäämiseen?

Joka tapauksessa sijoittuminen neljän joukkoon on jo enemmän kuin mitä Hollannilta etukäteen odotettiin, ja van Gaalilla on siinä ollut iso rooli.
« Viimeksi muokattu: 10.07.14 - klo:12:11 kirjoittanut öppiäinen »
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut
« Vastaus #129 : 10.07.14 - klo:13:48 »
Ehkä R-m tarkoitti virhearvioinnilla Hollannin rankkarikisan laukojia / järjestystä?
Ainakin selostajat tätä kummasteli...
Tosin, luulisin että mm-tason jalkapalloilijoista jokainen osaa rankkaripotkun vetäistä molarin ulottumattomiin...
yleensä kai se on sitten "tuurista" kiinni ja hermoista, miten käy.

Enpä arvaa nyt veikata loppujen pelien voittajia...voi käydä ihan miten vaan...katsoa meinaan kuitennii.. :023:

Asiasta toiseen...olipas miesten pitkän matkan suunnistuksessa pitkä lista konkareita kärjessä.
Se lienee sellainen laji missä "aloittelijat" ei pärjää.

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Urheiluhullut
« Vastaus #130 : 10.07.14 - klo:14:05 »
Niin joo se. Lehdissä on ollut juttua, että muutama valmentajan ajattelema pelaaja olisi kieltäytynyt rankkarikisan aloittajan paikalta.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33642
Vs: Urheiluhullut
« Vastaus #131 : 10.07.14 - klo:14:30 »
Sanomiseni perustui siihen mitä aamun lehdestä, Ilta-Sanomista, luin.  Katsoin vain varsinaiset peliajat enkä huomannut muuta kuin tarkkaa puolustamista ja pahoja puskutilanteita. Väsytti, ja pelikin oli tylsä. Ajatus kehkeytyi, että ei tämäkään hieno laji ole elämää suurempaa.

Kun pienempi typykkä sanoi tänään: Mummi puhu minulle asioita, se on suurta. Opettelimme sitten sormien laittamista sormien lomaan. Sitähän asiaa hän tarkoitti.

Saksa voittaa.  Messi on loistava tähti jalkapallon taivaalla.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut
« Vastaus #132 : 10.07.14 - klo:19:09 »
Urheilussa välipäivä...
Pienet ihmiset usein taitavat puhutella aitoudellaan ja kysymyksillään varsin kohtikäyvästi...
Vieressä olevalta aikuiselta kysytään paljon...ennen kaikkea silmiä, korvia, suuta, katsetta, aikaa...
Emme saa silloin sanoa: "Älä häiritse, ei ole aikaa"
Muistamme mitä Jeesus puhui lapsista...

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Urheiluhullut
« Vastaus #133 : 12.07.14 - klo:09:54 »
Tänään jatkuu suunnistus ja jalkapallo  :023:

Eilen suunnistuksessa konkarit taas vahvoilla...paitsi suomalaiset.

Paikalla Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33642
Vs: Urheiluhullut
« Vastaus #134 : 12.07.14 - klo:10:03 »
Yksi konkari sentään mokasi. Thierry "Surseou" juoksi rastin ohi. Luulin hänen jättäneen rastin nro 18 väliin ja sanoinkin Matille että pummi tuli.
Grafiikka näytti kuin olisi aikonut sen ohi, mutta maalissa kuulimme, että se oli ollut 6.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)