Ei minulla ole mitään "vastaa" näppäintä näkyvillä --- on vain "lainaa" ja "muokkaa". Misä se on?
Ja jos vielä kerran saisin selvityksen siihen, miten se pätkä johon varsinaisesti vastaa irroitetaan siitä tekstistä niin olisin kiitollinen. En nimittäin päässyt sinne takaisin kun se oli lukittu. Olen kokeillut kaikkea, mikä Wordilla pelittää, muttei toimi. Aina sinne menee koko tarina. Tulee tietenkin tavallaan tehtyä oikeutta sen tekstin kirjoittaneelle --- ei ota yhtä yksittäistä sanaa tai lausetta josta voi väännellä mitä hyvänsä mielensä mukaan, niinhän tämäkin ketju taisi karata omille teilleen --- mutta useimmiten niin ei olisi tarpeellista tehdä. Tulee turhan pitkiä pätkiä ja oleellinen häviää eli käy yhtä hullusti.
Entä tämä: Jos joskus tahtoisi vaikka laittaa jotain kursiivilla tai tummennettuna niin kuin se käy? Tai onko se mahdollista? Joku näyttää onnistuneen. Itse kokeilin niitä jotka tuossa yläpuolella on aivan kuin Wordillakin mutta kaikki meni tasaisesti...ei sillä että tämä nyt olisi niin oleellista kuin nuo edelliset....