Kirjoittaja Aihe: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN  (Luettu 10447 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN
« Vastaus #15 : 13.03.14 - klo:20:51 »
Ja Mooses tuli Jumalan toimesta haudatuksi.
Olen joskus ajatellut että olisiko kansa alkanut palvoa Mooseksen hautaa vai mikä oli syynä ?

Ja Elia otettiin tulisissa vaunuissa Jumalan toimesta taivaaseen ja Elisa näki sen ja sai Elian viitan itselleen, jalkojensa juureen tippuneena ja kokeili halkaista vettä kuten oli nähnyt vanhan profeetan tekevän ja niin tapahtui.
Siitä hän tiesi toiveensa toteutuneen ja saaneensa sen mitä oli Elialta kerran pyytänyt.

Mielenkiintoisia asioita.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN
« Vastaus #16 : 13.03.14 - klo:20:53 »
Ja se punaisen meren ylitys oli myös mielenkiintoinen asiakokonaisuus.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN
« Vastaus #17 : 13.03.14 - klo:21:00 »
Ja se punaisen meren ylitys oli myös mielenkiintoinen asiakokonaisuus.
Se on minulle ylipääsemätön juttu, että annan sen vain olla. Tv:sta yrittänyt myös seurata asiaa koskevat ohjelmat. Eihän se mitään, jos menee yli pääni.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN
« Vastaus #18 : 13.03.14 - klo:21:02 »
Kaikkea ei varmaan tarvitsekaan ymmärtää.
Minulla ainakin paljon sellaisia kohtia.
Avautuu jos on avautuakseen.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN
« Vastaus #19 : 13.03.14 - klo:21:20 »
minullakaan ei ole vastauksia...
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN
« Vastaus #20 : 13.03.14 - klo:21:26 »
Tämähän on hyvä aihe kärsijöille ja kestäjille.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN
« Vastaus #21 : 14.03.14 - klo:06:45 »
Ihmeet annetaan että saadaan ihmiset näkemään Jumalan kaikkivoipaisuus. Ihmeiden palvominen ja niiden perässä kulkeminen,tilaisuuksiin joissa niitä mainostetaan tapahtuvaksi, on epäuskoa.

Kunhminen on riisuttu viimeisiä omia ajatuksia ja tekojaan myöten, hän on Jumalan oma ja palaa isiensä tykö. Hän on silloin saanut "elämästä kyllänsä", siis kaiken mitä elämä voi antaa. Se ei tarkoita että olisi kyllästynyt elämäänsä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Avunsaanut

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 19
Vs: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN
« Vastaus #22 : 16.03.14 - klo:15:44 »
Tämä on historiaa.  HOITOON

Hoitoon on nyt mentävä, vatsa on niin näyttävä. Liiat kilot karista, hoidosta ei marista.

Sehän onkin menoa, niin voi mulle sanoa, jos en kestä hoitoja, niitä sytostaatteja.

Nyt on kaikki pantava, voimat uudet koottava, kestämähän tuleva, taudinkin pois pureva.

Ruumis onkin saatava, kuntoon kovaan pantava, kestämähän kolhuja, koviakin tuskia.

Voimallinen liikunta, oikein hyvä kiikunta, lisää paljon voimia, näin vain pitää toimia.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN
« Vastaus #23 : 16.03.14 - klo:15:55 »
Kävin satavuotiasta katsomassa geriatrian valvontaosastolla. Olemme tunteneet liki 54 vuotta toisemme. Ihmettelimme sitä kuinka meidät on ikäänkuin annettu toinen toisillemme. Liisalla ei ole perhettä, mutta ystäviä yhäkin ihmeen suuri määrä. Olin neljäs vieras tänään.

Siellä hän tyytyväisenä lepäili. Ei valituksen sanaa. Kun hän asensi kuulolaitteen korvan taakse , ei kaikkien potilaiden tarvinnut kuulla meidän keskustelua joka koski etupäässä hengellisiä asioita.

Hän lupasi edelleen rukoilla minun puolestani. Ja minä hänen.

Silmätulehduksen tarttumisesta ei pitäisi olla pelkoa. Menossa on jo kuudes päivä antibioottia silmään. Huomena alan syömään V-Pen tabletteja 8 tunnin välein. Tämä johtuu hampaasta.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN
« Vastaus #24 : 16.03.14 - klo:16:09 »
 :eusa_angel:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN
« Vastaus #25 : 16.03.14 - klo:18:17 »
Jumalan lahjaa että tuollaisia Liisan kaltaisia ihmisiä on olemassa.  :eusa_pray:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN
« Vastaus #26 : 20.03.14 - klo:22:43 »
Patriarkoista vanha testamentti kertoo että elämästä kyllänsä saaneina he kuolivat ja siirtyivät ajasta ajattomuuteen, ikuisuuteen.

Patriarkat taisivat mennä isiensä luo elämältä kyllänsä saaneina. 

Toivoisimme, että koko Raamattu puhuisi meille oman ajattelumme mukaisesti, mutta siinä tapauksessa meidän ajattelumme ei milloinkaan pääse kasvamaan uudeksi Raamatun sanan edessä.

....................

Haluaisin todella tietää kuka on syönyt minun Raamattuni. Minulla on omat epäilykseni kyllä. Dosentti ei hyppele, mutta lähettää vakaat terveisensä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN
« Vastaus #27 : 20.03.14 - klo:23:07 »
On monia, kuten minä, jotka eivät edes tiedä että Raamattumme on syöty, tai pantu viralta.
Tai toisaalta, uskon kyllä että kolmiyhteinen Jumala on kaiken hallitsija ihmisistä riippumatta.
Rakkauden Jumala pelastaa, sytyttää liekkejä siellä täällä, meidänkin päivinämme.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN
« Vastaus #28 : 21.03.14 - klo:00:00 »
On monia, kuten minä, jotka eivät edes tiedä että Raamattumme on syöty, tai pantu viralta.
Tai toisaalta, uskon kyllä että kolmiyhteinen Jumala on kaiken hallitsija ihmisistä riippumatta.
Rakkauden Jumala pelastaa, sytyttää liekkejä siellä täällä, meidänkin päivinämme.


Ei Raamattua ole pantu viralta ja Leenan Raamattu on vain hyvässä tallessa ja löytyy kohta, jostain minne hän ei muista sitä laittaneensa, mutta netistä löytyy siihenkin apu.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: YHDESSÄ KÄRSITÄÄN YHDESSÄ KESTETÄÄN
« Vastaus #29 : 21.03.14 - klo:10:44 »
Ei Raamattua ole pantu viralta ja Leenan Raamattu on vain hyvässä tallessa ja löytyy kohta, jostain minne hän ei muista sitä laittaneensa, mutta netistä löytyy siihenkin apu.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.