Kirjoittaja Aihe: Positiivisten asioiden ketju, vol.2  (Luettu 87447 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Emerentia

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 51
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #75 : 21.12.06 - klo:15:01 »
On loma. Ja tulee joulu kultainen, vaikka ei olekaan lunta enkä minä ole ehtinyt ostaa lahjoja.

Poissa Elviira

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 12
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #76 : 21.12.06 - klo:16:06 »
Ystävän vinkkauksesta löysin valloittavan mehukasta musiikkia, tekijänään Regina Spektor. Vau, Vau, Vau, Vau!

HeinoM

  • Vieras
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #77 : 21.12.06 - klo:19:53 »
Jouluhässäköinnit kohta putkessa ja voi alkaa keskittymään Juhlan viettoon.

HeinoM

  • Vieras
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #78 : 22.12.06 - klo:09:40 »
Talvipäivänseisaus. Päivä on pesässään ja valo alkaa voittaa.

Poissa kirsus

  • Pistää körttipastillin suuhun
  • Viestejä: 119
Paistaa se aurinko ....
« Vastaus #79 : 22.12.06 - klo:12:56 »
Lainaus käyttäjältä: "HeinoM"
Talvipäivänseisaus. Päivä on pesässään ja valo alkaa voittaa.


Sekin vielä! Päivähän sen kuin paranee.

(Lyhyenä taustana: keskiviikkona oli "one of those days" eli kaikki, mitä yrittää tehdä menee pieleen, ja alkoi jo tuntua, että ei tästä joulua tule enää millään. Eilen sitten iski päälle vielä jonkinlainen silmätulehdus eli ajattelin, että joudun viettämään joulun ei Petteri Punakuonona vaan Kirsi Punasilmänä.)

Tänään sain kuitenkin aamulla pari ongelmaa järjestykseen ja lisäksi vielä ajan terveyskeskukseen, josta juuri marssin tyytyväisenä ulos silmätippareseptin kanssa - ja samalla tuli taas todettua, että "koettelee vaan ei hylkää Herra" ja rauhoittuminen jouluun voi alkaa.

Joten ei muuten kuin valoa kohti!

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #80 : 22.12.06 - klo:16:58 »
Joululoma! Ja sen jälkeen pääsen pukemaan ylleni KUA:n tummanvihreän feissarinliivin Spärrän punaisen sijaan. Mutta siihen on vielä pitkä aika...

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #81 : 25.12.06 - klo:10:27 »
Maistuipas hyvälle kunnon riisipuuro. Kirkossakin käytiin. Samoin kävelemässä kävin. Tänään on jo saanut aikaiseksi vaikka mitä, mutta tulipahan sitä herättyäkin jo klo 5.30 kirkkoa varten. Jollekin mummolle tuli kirkossa kai huono olo ja ambulanssimiehet kävivät hakemassa pois kesken kaiken. Nätisti ne osasivat sen niin, ettei koko homma mennyt teatteriksi. Ei siinä kai mitään käynyt, niin luulen(?), huono olo oli vain tullut. Hyvä saarna oli ja muutenkin oli mukava tulla pimeän aikaan kotiin.
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

HeinoM

  • Vieras
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #82 : 26.12.06 - klo:09:07 »
Hyvä, että joulu loppuu ja alkaa arki. En kestä näitä pitkiä joulunpyhiä. Tulossa on pääsiäinen, joka on minulle kuitenkin läheisempi juhla kuin joulu. Pääsiäisestä puuttuu (vielä onneksi) kaikki kaupallinen hössötys ja se on sentään keväällä. Eikä ihmiset juopottele niin paljon kuin jouluna.

"Aurinkomme ylös nousi...", niinkuin kauniissa pääsiäisvirressä veisataan...

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1561
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #83 : 01.01.07 - klo:02:19 »
Minä olin täälä eka!  \:D/ Positiivista Uutta Vuatta! :smt024
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #84 : 01.01.07 - klo:09:11 »
Erittäin positiivista Uutta Vuotta sinullekin, Körtti-Mörtti! Ja kaikille körtti-mörri-möykyille! Ja muillekin tietysti: uskovalle, kilvoittelijalle, syntiselle, pyhälle, epäilijälle, ateistille, luettelijalle, laskettelijalle, piispoille, papeille, vastuunkantajalle, hurskaalle, humaanille, ystävälle, viholliselle erityisesti, arkkipiispalle, ruohonjuurilaiselle, körttifoorumilaiselle, Liisalle, Sepposelle, llwydille, Herättäjä-Yhdistykselle ja paikallisosastoille!
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Johannes

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1334
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #85 : 01.01.07 - klo:10:22 »
No minä olin kai sitten kolmas...
"Ei mikään niin voi virvoittaa,
en muusta iloani saa,
ei autuutta saa suurempaa
kuin minkä Jeesus lahjoittaa."

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #86 : 01.01.07 - klo:12:47 »
Ja minusta tulee parin aivan uskomattoman hyvän levyn omistaja^^ Toista metsästänyt melkein lätäkön takaa asti :P Semmarikeikkalipuista puhumattakaan. Mahtava tammikuu. Wou.

Neljäs.
Tänä iltana kaikki onnistuu.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #87 : 01.01.07 - klo:19:03 »
Viijes.

Hih, pääsin elossa takas Sääskiniemeen! Oli aika järkyttävää rämpiä sitä jäätä pitkin ko lunta ei ollu yhtään ja siinä oli päällä toista senttiä vettä. Välillä ei näkyny jäätä ollenkaan ko pelekkää mustaa mutta vielä kauhiampaa oli jos näky jäälautan muotosia valkosia länttejä ja niitten välissä mustaa...
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Liisu

  • Kaivaa Siionin virsiä takataskusta
  • Viestejä: 53
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #88 : 03.01.07 - klo:13:37 »
vanhemmat on poissa kotoa ja vihdoin saa nukkua lomalla yli kymmeneen. tänään nukuin yhteen ja eilen kolmeen.

kuudes

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Positiivisten asioiden ketju, vol.2
« Vastaus #89 : 03.01.07 - klo:14:25 »
Nukuin pitkään, vaikka olenkin itse vanhempi ja kotona. En tosin niin pitkään kuin tytär.