Kirjoittaja Aihe: Älä erottele ihmisiä …  (Luettu 39749 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Älä erottele ihmisiä …
« Vastaus #90 : 11.02.10 - klo:10:20 »
Saitpahan sanasesi esittää.

Kiitos "valvoja Salis", että soit asiattomuuksia ja hävyttömyyksiä kirjoittelevalle Benkulle, mahdollisuuden esittää sanansa.
Kieltämättä onhan se niin "valvoja Salis" että kukaan muu ei syylisty keskustelufoorumilla asiattomuuksiin tai hävyttömyyksiin, eikä erottele ihmisiä.
Te-hyvät-ja-oikein-käyttäytyvät olette kyllä esimerkkinä minulle, virheettömiä ihmisiä kun olette ja Teidän viisaus.
Kiitän että olette suvainneet minun ilmaista itseäni tällä keskustelufoorumilla.
Sillä tätä itse Kristuskin ihmettelee kuinka virheettömiä ja suvaitsevaisia Te olette.
Rakkautenne muita ihmisiä kohtaan on täydellistä.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Älä erottele ihmisiä …
« Vastaus #91 : 11.02.10 - klo:12:04 »
Kiitos "valvoja Salis", että soit asiattomuuksia ja hävyttömyyksiä kirjoittelevalle Benkulle, mahdollisuuden esittää sanansa. Kieltämättä onhan se niin "valvoja Salis" että kukaan muu ei syylisty keskustelufoorumilla asiattomuuksiin tai hävyttömyyksiin, eikä erottele ihmisiä. Te-hyvät-ja-oikein-käyttäytyvät olette kyllä esimerkkinä minulle, virheettömiä ihmisiä kun olette ja Teidän viisaus. Kiitän että olette suvainneet minun ilmaista itseäni tällä keskustelufoorumilla.
Sillä tätä itse Kristuskin ihmettelee kuinka virheettömiä ja suvaitsevaisia Te olette.
Rakkautenne muita ihmisiä kohtaan on täydellistä.

Älä anna väärää todistusta. En valvo näitä sivustoja enkä mitään muitakaan sivustoja enkä foorumeita. Minä vaan kommentoin. Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan periaatteella. Ja kyllä, olen ja olemme täysin virheettömiä.  :icon_rolleyes:
Acta, non verba.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Älä erottele ihmisiä …
« Vastaus #92 : 11.02.10 - klo:12:10 »
Minä valvon siihen määrättynä ja puutun asioihin tarvittaessa. Tarve on hyvin lähellä.  :018: :018: :018:
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

santtu-62

  • Vieras
Vs: Älä erottele ihmisiä …
« Vastaus #93 : 11.02.10 - klo:14:24 »
Ja kyllä, olen ja olemme täysin virheettömiä. 
En ole antanut Sinusta mitään väärä todistusta, vaan olen päätellyt.

Niin jos Te olette täydellisiä, voi meitä ihmisiä jotka emme ole täydellisiä.

Minä valvon siihen määrättynä ja puutun asioihin tarvittaessa. Tarve on hyvin lähellä.

Minun osalta valvojan ei tarvitse puuttua enään viesteihini., koska ne eivät ole täydellisen ihmisen kirjoittamia.
Surullista niitäkin ihmisiä kohtaan jotka eivät ole täydellisiä körttejä ja silti lukevat körttifoorumia.
Toivottavasti me jotka olemme täällä alhaalla saisimme joskus olla myös täydellisiä.
Uskon että näin myös tulee tapahtumaan.

Aamen.

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Älä erottele ihmisiä …
« Vastaus #94 : 11.02.10 - klo:15:00 »
En ole antanut Sinusta mitään väärä todistusta, vaan olen päätellyt. Niin jos Te olette täydellisiä, voi meitä ihmisiä jotka emme ole täydellisiä.

Deduktiivisesti vain induktiivisesti vain emotionaalisesti?
Oletko todella niin vakava ihminen, ettet ymmärrä huumoria?

Eihän körtti voi olla täydellinen vaan enemmänkin epätäydellisyyttään, vajavaisuuttaan, heikkouttaan ja synnillisyyttään tunteva ihminen.


Acta, non verba.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10406
Vs: Älä erottele ihmisiä …
« Vastaus #95 : 11.02.10 - klo:15:06 »
täydellisen epätäydellinen.
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

santtu-62

  • Vieras
Vs: Älä erottele ihmisiä …
« Vastaus #96 : 11.02.10 - klo:15:13 »
Oletko todella niin vakava ihminen, ettet ymmärrä huumoria?
Voi hyvä Salis. Mistä Sinä tiedät minun huumorin tajuni :icon_wink:
Toiseksi ehkä olisi syytä tarkastaa Sinun ja monen muun nimimerkin oma huumorin taju.

Onneksi tänään aurinko paistoi risukasaan ja huru-ukko sai lämpöä sydämeensä. :eusa_angel:
Deduktiivisesti vain induktiivisesti vain emotionaalisesti? Siinä sitä on erottelemista, täydelliselle ihmiselle.

ps. Nyt en myöskään halua loukata Sinua mutta jos olet täydellinen immeinen, kuinka voit olla körtti ja silti taas olet epätäydellisyyttään, vajavaisuuttaan, heikkouttaan ja synnillisyyttään tunteva ihminen.
Minulla kyllä olisi vastaus tähän, mutta katson että en voi sitä näin julkisesti vastata. :icon_wink:
Sen tehkööt hän kenelle se kuuluu.


täydellisen epätäydellinen.
täydellinen...johan on erottelua kuin porojen erotuksessa konsonaan huh.huh :101:
« Viimeksi muokattu: 11.02.10 - klo:15:25 kirjoittanut Benkku »

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Älä erottele ihmisiä …
« Vastaus #97 : 11.02.10 - klo:16:07 »
Deduktiivisesti vain induktiivisesti vain emotionaalisesti? Siinä sitä on erottelemista, täydelliselle ihmiselle.

Kysymys koski päättelymenetelmääksi eli miten päädyit moiseen????:kahvi:

Acta, non verba.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22105
Vs: Älä erottele ihmisiä …
« Vastaus #98 : 11.02.10 - klo:16:24 »
Englanninkirjassa oli tohtori Watsonin lause Sherlock Holmesille: - So you did it by deduction.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Älä erottele ihmisiä …
« Vastaus #99 : 11.02.10 - klo:16:32 »
Kysymys koski päättelymenetelmääksi eli miten päädyit moiseen????
Valitettavasti minun on jälleen todettava että olet jälleen kerran minun ajatusten ja tulkintojen suhteen väärässä, pahoittelen.

Sana ja sen sisältöä mitä voit tutkia ja hutkia on, validaatio.

ps. sadut satuina ja jne.
 

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Älä erottele ihmisiä …
« Vastaus #100 : 11.02.10 - klo:20:50 »
Hyvät foorumiystävät (ystäväkansaa) Benkku ja Salis,   :eusa_think:  :017:   :075:   :eusa_pray:
(Make peace not war)
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

santtu-62

  • Vieras
Vs: Älä erottele ihmisiä …
« Vastaus #101 : 11.02.10 - klo:22:05 »
Hyvät foorumiystävät ...
:eusa_think:
Nej,nej... :icon_wink:

ps. vai vielä ystävät, kaikkea Sinä "sadetta" ehdottelet ja kuvittelet. :icon_wink:

« Viimeksi muokattu: 11.02.10 - klo:22:07 kirjoittanut Benkku »

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Vs: Älä erottele ihmisiä …
« Vastaus #102 : 12.02.10 - klo:09:14 »
Hyvät foorumiystävät (ystäväkansaa) Benkku ja Salis,   :eusa_think:  :017:   :075:   :eusa_pray:
(Make peace not war)

Eikös se ollut "Make love, not war."
Acta, non verba.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Älä erottele ihmisiä …
« Vastaus #103 : 11.03.10 - klo:21:50 »
Toiset ammatit luovat sädekehän ammatinharjoittajan ylle.
Tällaisia ammatteja varmaan osaavat kaikki luetella esim. lääkäri, sairaanhoitaja, poliisi, lakimies..
Kuitenkin väärinkäytöksiä ja ylilyöntejä tapahtuu näilläkin henkilöillä.
Henkilöt, jotka ammatissaan näyttävät esimerkkiä tai ovat auktoriteetteja heihin osa ihmisistä luottaa 100%:sesti. Ihmisiä lokeroidaan erittäin paljon ammatin perusteella. Monet yleistävät liikaa.

Sairaudet yms. muut poikkeavuudet leimaavat, jonkun yksittäinen kyseenalainen teko voi leimata.
Asiat eivät ole aina :joko tai vaan hyvin usein :SEKÄ, ETTÄ.

Ihmisiin asennoidutaan monesti tekojen ja kykyjen mukaan, taustojen mukaan sekä ennakkoluulojen mukaan.
Mitä enemmän on tietoa, sitä paremmin ymmärtää että meissä jokaisessa on mahdollisuus hyvään ja pahaan.
Negatiivinen asenne erilaisiin ihmisiin voi vahingoittaa persoonan kehittymistä ja se voi vähentää uskoa itseensä. Joku voi saada arvostettuna paljonkin positiivista palautetta eli "nuoleskelua" vaikkei olisi taidoiltaan tavallista sen parempi. Negatiivisen asenteen vahingoittama voi joutua ns. varjo-rooliin yhteisössä, jolloin ei saa käyttöön kaikkia voimavarojaan.
Elämä on kemiaa.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Älä erottele ihmisiä …
« Vastaus #104 : 11.03.10 - klo:22:07 »
Toiset ammatit luovat sädekehän ammatinharjoittajan ylle.
Tällaisia ammatteja varmaan osaavat kaikki luetella esim. lääkäri, sairaanhoitaja, poliisi, lakimies..
Kuitenkin väärinkäytöksiä ja ylilyöntejä tapahtuu näilläkin henkilöillä.
Henkilöt, jotka ammatissaan näyttävät esimerkkiä tai ovat auktoriteetteja heihin osa ihmisistä luottaa 100%:sesti. Ihmisiä lokeroidaan erittäin paljon ammatin perusteella. Monet yleistävät liikaa.

Sairaudet yms. muut poikkeavuudet leimaavat, jonkun yksittäinen kyseenalainen teko voi leimata.
Asiat eivät ole aina :joko tai vaan hyvin usein :SEKÄ, ETTÄ.

Ihmisiin asennoidutaan monesti tekojen ja kykyjen mukaan, taustojen mukaan sekä ennakkoluulojen mukaan.
Mitä enemmän on tietoa, sitä paremmin ymmärtää että meissä jokaisessa on mahdollisuus hyvään ja pahaan.
Negatiivinen asenne erilaisiin ihmisiin voi vahingoittaa persoonan kehittymistä ja se voi vähentää uskoa itseensä. Joku voi saada arvostettuna paljonkin positiivista palautetta eli "nuoleskelua" vaikkei olisi taidoiltaan tavallista sen parempi. Negatiivisen asenteen vahingoittama voi joutua ns. varjo-rooliin yhteisössä, jolloin ei saa käyttöön kaikkia voimavarojaan.

Aika paljon hyvää kerrot AKUANKKA313, mutta lokeroitko sittenkin esim. lääkäri, sairaanhoitaja, poliisi, lakimies..
Minä lokeroin aika paljon, mutta silti pystyn tulemaan toimeen sosiaalisesti erilaisten ihmisten kanssa, paitsi körttifoorumilla :icon_wink: