Äänestys

mita maxa?

3
1 (2.8%)
4
1 (2.8%)
5
9 (25%)
6
4 (11.1%)
7
5 (13.9%)
8
0 (0%)
9
1 (2.8%)
tassa ei olla tarpeeksi
15 (41.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 34

Äänestys päättynyt: 02.05.05 - klo:22:29

Kirjoittaja Aihe: mita kebab maxa?  (Luettu 56703 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
mita kebab maxa?
« Vastaus #30 : 24.05.05 - klo:20:39 »
Lainaus käyttäjältä: "Pinni"
Tiedän, tiedän, aika onneton yritys oli. Eip tullu äkkiseltään muuta mieleen.

Äkkiseltään keksittynä sanosin että aika hyvä. :)
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
uNISTA
« Vastaus #31 : 25.05.05 - klo:10:48 »
Päiväunista vielä....

Itse en nuku päiväunia muutakuin sillon kun on asiat huonosti tai on todella tylsää, sillä unimaailmaan pääsee pakoon maailman kurjuutta..

Pärjään ihan hyvin 7-8 tunnin yöunilla. Päiväunimainen käyttäytyminen on kuitenkin minun uskomaton unelmointini. Voin istua kolmekin tuntia paikallani ihan muissa maailmoissa ilman mitään kontaktia tähän maailmaan. Sitten joku tulee aina kysymään että "Aura, ootko sä ottanut jotain"

Nykyajan opiskelijat tietävät ehkä, että fyysistä työtä tehdessä myös ehtii levätä, sillä sillon ei tarvitse käyttää aivoja, ja tentteihin ym lukeminen ottaa kyllä voimille enemmän kuin halkojen hakkaaminen...

ps. Unimäärä riippuu todellakin henkilöstä, esim eräs ystäväni nukkuu 12 tuntia arkipäivisin ja 1-2 h päiväunet.
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
mita kebab maxa?
« Vastaus #32 : 25.05.05 - klo:18:59 »
Nukun jotain 8-9 tunnin yöunet ja olen ihan sippi koko päivän jos olen nukkunut alle 8 h. Päiväunet nukun joskus jos päätä särkee tai jos vaan yksinkertasesti istahan sängylle ja tulee niin raukea olo etten pääse siitä ylös ja se aivan kutsuu torkuille. :wink:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa jude

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 576
mita kebab maxa?
« Vastaus #33 : 26.05.05 - klo:15:04 »
Oivallus: nukun on sama takaperin!

(Väsynyt? Minäkö?)

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
mita kebab maxa?
« Vastaus #34 : 27.05.05 - klo:11:05 »
Lainaus käyttäjältä: "jude"
Oivallus: nukun on sama takaperin!

(Väsynyt? Minäkö?)

Jee, palindromi :D

Saippuakivikauppias on suomen pisin palindromi.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Kristian

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 222
mita kebab maxa?
« Vastaus #35 : 27.05.05 - klo:12:05 »
Tässä palindromi lisää:
Nosta kana katson
innostunut sonni
abe manalan ameba

Poissa Lentoaura

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 225
PA
« Vastaus #36 : 27.05.05 - klo:13:09 »
noitahan on vaikka kuinka. Alivaltiosihteerin tyypit on julkaisseet lystikkään kirjan täynnä vaikkas kuinka pitkiä ja omituisia palindromeja. Minä pidän paljon sanoista väärin päin silloinkin kun ne eivät ole samoja. Joskus veisuissa unohdun pohtimaan jotakin siikkaria nurin....esim eestilauniitsir pomppaa silmiin ja omra ja seimaktam, ajoul, arreh, äkly, ajruh, ulies ym ym....

Osaan joistain siikkareista säkeistöjä nurin, ja haveenani on opetella joskus koko virsi.

Okei, ehkä tämä on lapsellista ja perimmäinen virsien merkityskin on aika kaukana, mutta leikkiminen on hauskaa ja siikkareissa on sisällön lisäksi kauniita sanoja. Esimerkiksi Raota ja armo ja siipeis ovat todella ihania
työnsin pääni vesimeloniin

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
mita kebab maxa?
« Vastaus #37 : 28.05.05 - klo:20:47 »
Mulla oli aina pienenä kirkossa semmonen leikki että mun piti ehtiä lukea seuraava virsi takaperin ennen kun se veisattiin, ja jos en ehtinyt, se osa virrestä, mitä en ehtinyt lukea tuhoutui, niin että kukaan ei enää muista, että sellaista oli olemassakaan  :lol:

Semmonen kirjahan on kirjoitettu mikä on palindromia ihan kokonaan.

Emmellarreh.

Niin, ja tuollahan jo jossain mainitsin, että sillä Löytyn uudella levyllä on yks kappale joka loppuu: "Nenialasnak naam nedhak nelo. Nemaa." omistettuna niille, jotka kuuntelee levyjä takaperin ja ettii niistä saatanallisia viestejä :wink:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Jaakkoopuukkoo

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 461
    • http://www.thedivisive.com/sivallus
mita kebab maxa?
« Vastaus #38 : 30.05.05 - klo:18:08 »
Alkkarit olivat kirjoittaneet (viimeksi kun kuulin) toisen palindromirunokirjansa Aito Idiotia. Tai siis Frangén ja Heikura kai niitä ovat väsäilleet. Sitä joskus selailin ja aika paljon pidemmiltä näyttivät kuin nuo Alkkareiden varsinaiset ja viralliset. Oma suosikkini Alkkareilta on

Ällötyttävät tykyttävät tikit tikittävät tykyttävät tytöllä.
Sensuuri ompijees
Mulla onkivees

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
mita kebab maxa?
« Vastaus #39 : 31.05.05 - klo:00:10 »
715517 7051 1507 715517

Yhteensä 1 käyttäjä tällä hetkellä :: 0 Rekisteröityä, 1 Piilotettuja ja 0 Vierasta

joo. unta.

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
mita kebab maxa?
« Vastaus #40 : 22.06.05 - klo:00:20 »
7,50€

Poissa myyräpartio

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 437
täällä
« Vastaus #41 : 10.07.05 - klo:12:37 »
ei tapahdu mitään.
tiedän miksi mutten kerro!

Poissa helena

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 1
Re: täällä
« Vastaus #42 : 13.07.05 - klo:03:11 »
Lainaus käyttäjältä: "myyräpartio"
ei tapahdu mitään.
tiedän miksi mutten kerro!


Kertoisit nyt... Meinaan mä oon tässä foorumissa ja koko jutussa eka kertaa. Saako täällä ees olla? Kyllä kai, mut ihan kun olisin tekemässä jotain luvatonta. Kädet hikoaa ja sydän jumputtaa, enhän mä oo mikään körtti  :oops:

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Re: täällä
« Vastaus #43 : 13.07.05 - klo:07:35 »
Lainaus käyttäjältä: "helena"
Lainaus käyttäjältä: "myyräpartio"
ei tapahdu mitään.
tiedän miksi mutten kerro!


Kertoisit nyt... Meinaan mä oon tässä foorumissa ja koko jutussa eka kertaa. Saako täällä ees olla? Kyllä kai, mut ihan kun olisin tekemässä jotain luvatonta. Kädet hikoaa ja sydän jumputtaa, enhän mä oo mikään körtti  :oops:

Miksei sais? Kaikki tänne vaan! :lol:
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Pinni

  • Kuuntelee puhetta ikävöivästä uskosta
  • Viestejä: 149
mita kebab maxa?
« Vastaus #44 : 13.07.05 - klo:15:16 »
Se olisikin mielenkiintoista jos täällä saisi vaikka vain h-y:n jäsenet jotain erikoisetuja. Esim. muilta suljettu alue, enemmän viestien muokkausmahdollisuuksia, sensuroinnin esto viesteissä...

Kylläpä se olisi kamalaa. Olen jollakin foorumilla törmännyt tällaisiin suljettuihin alueisiin "vain tietyille jäsenille" ts. sisäpiirille, ja ne ovat ihan perseestä.(<---tuohon kohtaan sensuroinninesto).
Ja muutenkin olen onnellinen siitä, että körteillä on aika vähän sellaista me ja ne kaikki muut -meininkiä.

Körtti tai ei, tervetuloa foorumille (joka on kyllä on hiukan hiljainen, mutta älkää peljätkö, sillä myyräpartio tietää kyllä mistä se johtuu).