Kirjoittaja Aihe: Mistä körttipuku?  (Luettu 27406 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AKUANKKA313

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1095
  • x ja y pohtii elämän syvintä olemusta
Vs: Mistä körttipuku?
« Vastaus #60 : 10.04.11 - klo:11:22 »
Mikä ois ihanteellinen Herättäjä-juhlien körttipuku, joka sopii myös nuorille?
Elämä on kemiaa.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Mistä körttipuku?
« Vastaus #61 : 10.04.11 - klo:21:41 »
Mulla on körttipuku joka on oikeen mukava vaateparsi herättäjäjuhlilla, valitettavasti se vaan on tekokuitua eikä villaa niin on helteellä vähän ikävämpi.
Akuankka, miten ois virsipaita, jotku yksinkertaset housut ja körttihuivi kaulalla tai päässä? Merkitys ois sama kuin truu körttipuvulla: lällätellä orjuuttavalle muodille yksinkertaisella pukeutumisella ja tunnistaa ystäväkansaa.
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Mansipaani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1756
Vs: Mistä körttipuku?
« Vastaus #62 : 10.04.11 - klo:21:51 »
Tilasin jokunen vuosi sitten h-y:n nettikaupasta mustan t-paidan tekstillä: "olen maan päällä muukalainen". Työkavereita nauratti mutta syvempi merkitys jäi avautumatta.  :) Eipä ole tullut paljon pidettyä vaikka aika muukalainen olenkin. Malli naistenpaidassa on vähän epäistuva, leveä ja lyhyt ja joustava, pitäisi ostaa pitkä musta toppi alle pidettäväksi.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Mistä körttipuku?
« Vastaus #63 : 10.04.11 - klo:21:56 »

Minunkin mielestä ne paidat on liian lyhyitä ja leveitä, jotenkin oudon mallisia  :017:

"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Mistä körttipuku?
« Vastaus #64 : 10.04.11 - klo:22:16 »
Paitoja on kahta mallia, tavallinen suora perusversio ja lady-fit. Minulle tuo jälkimmäinen istuu just nappiin. Pitkäselkäiselle voi jäädä napapaidaksi.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Mistä körttipuku?
« Vastaus #65 : 11.04.11 - klo:10:32 »
Mulla on körttipuku joka on oikeen mukava vaateparsi herättäjäjuhlilla, valitettavasti se vaan on tekokuitua eikä villaa niin on helteellä vähän ikävämpi.
Sanneli, onko sun puku täysin tekokuitua (polyesteriä) vai sekoitetta, jossa osa villaa??
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Mistä körttipuku?
« Vastaus #66 : 11.04.11 - klo:10:48 »
Luulisin että ihan kokonaan tekokuitua kun äiti osti sen halvalla kokeillakseen osaako noilla kaavoilla tehdä mulle rippipuvun ja kun siitä tuli niin onnistunut niin villakangas jäi ostamatta. Mutta en osaa sanoa...
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna