Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XX  (Luettu 27619 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #15 : 04.11.15 - klo:16:20 »
Oliko hän kotitalousopettaja ?  AnniHelena  oli hyvä pullajauho, liekö enää olemassakaan.

Minua ilahuttu kun harjasin kadulla vaahteranlehtiä kottariin, niin naapurin melko tiukkahenkinen emäntä kysyi: Näitkö toissailtana hienon auringonlaskun ?   :107:

Tämä rouva ei ole se naapurin rouva jonka kanssa on vaihdantatalous.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #16 : 04.11.15 - klo:21:12 »
Oliko hän kotitalousopettaja?  Anni Helena oli hyvä pullajauho, liekö enää olemassakaan.

Ei ollut, vaikka tuon tavaramerkin mukaan häntä nimittelenkin; en tosin pullajauhon vaan ohukaisten.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #17 : 04.11.15 - klo:22:51 »
Keksin ajatuksen ja olen suuuuuuuuuuuresti onnellinen, koska viimeksi olinkaan.  :icon_biggrin:
Pelastin henkilön jota tosin ei ole kuin minun ajatuksissani mutta hän onkin muuta kuin kaikki luulivat ka olinpa onnessani. Huomenna hän paljastuu, minä vältän näppäimistölle nukahtamista.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #18 : 04.11.15 - klo:22:54 »
Uusi hammastahna saattaa pelastaa minun hammaskaulani, ainakin me suunnittelimme vakavan hyökkäyksen.  :icon_biggrin:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #19 : 04.11.15 - klo:22:57 »
Niinikään oivalsin osapuilleen kuinka tuunataan puuhakassi pakolaislapselle järjen mukaan. Kun järki vielä olisi neuvonut ostamaan kaksikymmentä nappia silmiksi olisin vieläkin onnellisempi.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #20 : 05.11.15 - klo:11:22 »
Peräkärry tuli korjatuksi. Pääsen Kaariinan kanssa Kestilään hommaamaan Hymerin alle kitkarenkaita. Kaariina ostaa kalaa. Meillähän on ajatus, jos pääsisimme talvemmalla reissulle Iberian niemelle.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #21 : 05.11.15 - klo:14:32 »
Lupa nukkua kun ei hereilläkään pysy...
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #22 : 08.11.15 - klo:11:30 »
Vielä tänä vuonna on isä jolle soittaa hyvää isänpäivää vaikka meillä olikin lapsuudessa hiljainen kielto näihin kahteen, eli äitienpäivästä ei myöskään tykätty. Olen miettinyt syitä ja joskus ehkä kysyn, mutta kyllä se johtui niistä ihannekuvista joista kai kumpikin halusi olla vapaa.

Hassua, ne olivat hyviä molemmat.  :kahvi: :kahvi:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #23 : 08.11.15 - klo:18:36 »
Jälkikasvua kävi viikonloppukylässä!   :eusa_angel:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #24 : 08.11.15 - klo:18:56 »
Me kävimme Herttoniemen jälkikasvulla kylässä. Matti sai lahjoja, myös Asikkalan tyttäreltä, me saimme hienon lounaan ja nuorukaiset ulkoiluttivat Themiksen .

Autoilu ei ollut suurta onnea kun mennessä oli sumua, tihkua ja loppupäässä vesisadeeta. Takaisin tullessa päinvastoin ja lisäksi pimeys ja letkat. Hyvin sujui
faarilta vaikka faarilla ei ole Jaguaaria.

Kivasti erilainen ja piristävä päivä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #25 : 13.11.15 - klo:09:47 »
Olen vain muuten.  :icon_biggrin:  ehkä, että olen löytänyt sisaren onnellistuttavaksi joululahjan. Hugo sai teltan, jota se suuresti innohtuneena nuuskutti ja koetti ensin, josko ryömiä alle. Se näytti hieman hölmistyneeltä mutta on muuttanut nyt telttaan löydettyään suuaukon.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #26 : 13.11.15 - klo:11:10 »
Luultavasti asiat ja tilanteet vielä puhuttelee ja koskettaa. Halu kuunnella, nähdä ja olla
rinnalla lienee vielä olemassa.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #27 : 17.11.15 - klo:21:21 »
Aivan tavallinen, jouhevasti sujunut arkipäivä, vaikka perheessä ja suvussa on yksi jos toinekin kurkkukipuinen tai kuumeessa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #28 : 18.11.15 - klo:18:37 »
Rakastava ja hellä siili ja ystävä joka kohta tuo sille lämmittimen, jotta ei tarvitse hölkätä kuumavesipulloja täyttelenässä ja tapaan minä hänen mielelläni muutenkin ja kohta on kiiliäisen hellän hetken aika. Se vielä unisee teltassansa, jonka se kelpuutti ihmiskäsin tehdyksi asuinsijaksensa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XX
« Vastaus #29 : 18.11.15 - klo:18:39 »

Leenan postaus :)
Kaikki valta tekoälylle!