Kirjoittaja Aihe: Hyvää huomenta taas!  (Luettu 27175 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #15 : 18.09.10 - klo:10:01 »
Hyvät jatkohuomenet!   Kolmenvartin aamulenkki, kuin kolmenvartin hartaus. Hiljaista oli, vain muutama koirakulettaja, nyyh!
Taloissa pihat autoja täynnä Perjantai-illan vieraat isäntineen vielä nukkuivat yhdeksän jälkeen.
Paljon oli omenia puiden alle pudonnut. Matti mielisi niitä kysellä peuroille viemisiksi. Omat omenat on jo syöty ja säilötty.

Usutin Mattia ottamaan viikatteen ja siivoamaan viereisen puistokaitaleen lupiininraadot, pujot ja pajut . Kaupunki ei enää sellaiseen puutu.
Rantapöheikköjä ollaan pienellä porukalla muutamien vuosien välein mataloitettu jotta vesimaisema kävelijöillekin näkyy.

Jaha, minua huudellaan nyt puolukoita pussittamaan.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #16 : 18.09.10 - klo:10:06 »
Ihana tulla kotiin matkan jälkeen, vaikka ilma onkin todella syksyinen. Arki koitti heti ja ensimmäisenä maksettiin laskut.
Uhh mikä ihana arjen aloitus... Tervetuloa kotiin!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

myyrä

  • Vieras
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #17 : 18.09.10 - klo:10:50 »
Esim.kalamarkkinat vetää jopa kymmeniä tuhansia kävijöitä.

Täällä kun on "kalamarkkinat", niin siellä myydään kaikkee muuta kuin kaloja. :icon_wink:

ps. on siellä vähäsen kalojakin

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #18 : 18.09.10 - klo:11:48 »
Täällä kun on "kalamarkkinat", niin siellä myydään kaikkee muuta kuin kaloja. :icon_wink:

ps. on siellä vähäsen kalojakin

Niin täälläkin. Ja siksipä minä en sinne nytkään mene. Purkkikalaa on ja kerran oli yhdessä veneesä tuoretta muikkua. Metrilakua, matkamuistoa, rättejä, muovipusseja ym. Ympäristön roskaamispäivä paremminkin.
Matti menee huomena siksi aikaa kun minä menen Herättäjän kirkkopyhään ja seuroihin. Viimevuonna hän sai virolaisilta kalapurkkikauppiailta puoleen hintaan monta kiloa makoisia säilykkeitä. Halusivat päästä tavarasta eroon
ennen kotiinlähtöä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa pikkumummu

  • aralla tunnolla
  • Viestejä: 466
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #19 : 19.09.10 - klo:06:43 »
 Rauhaisaa sunnuntai aamua, toivottavasti tulee hyvä päivä jokaiselle.

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #20 : 19.09.10 - klo:07:49 »
tulee kyllä...
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33746
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #21 : 19.09.10 - klo:07:57 »
Hyvää huomenta!

Tänään on Herättäjän kirkkopyhä, seurat ja vielä veisuut iltapäivällä. Ainakin kirkkoon ja seuroihin on tarkoitus mennä.

Katso tapahtumatiedoista Mauno ilmoitteli hyvissä ajoin. Alpo Järvi on vielä tuntematon minulle. Paitsi HK:n sivuilta.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #22 : 19.09.10 - klo:08:09 »
Huomenta, kullanmurut (koskahan joku  :068:  tästä minut)

Käsittääkseni täällä myös on Herättäjän kirkkopyhä jossakin päin, jos jo vääntäytyisi liikenteekseen.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #23 : 19.09.10 - klo:08:18 »
Tyttäreni kielten opettajatar sanoi kuulemma laiskoille pojille: - Darling, I'll kill you!

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #24 : 19.09.10 - klo:08:31 »
Tyttäreni kielten opettajatar sanoi kuulemma laiskoille pojille: - Darling, I'll kill you!

Miten hurmaavaa! Uskon sen kyllä tehoavan, etenkin jos on nuori ja nätti!
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #25 : 19.09.10 - klo:09:36 »

   
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #26 : 19.09.10 - klo:18:15 »
   
Vautsi hippis.  Asuin ihan lyhyen aikaa rivarissa pahimpaan avantoiuintiaikaani ja tasan tuo oli mallia avanto yritin rakentaa pihalle.  Kuinka sait sen toimimaan? Kerro Leenalle.

Leena tahtoo avannon.  >:(
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22054
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #27 : 19.09.10 - klo:18:57 »
Miten hurmaavaa! Uskon sen kyllä tehoavan, etenkin jos on nuori ja nätti!

Malla oli nuori ja nätti vielä eläkkeelle lähtiessäänkin.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #28 : 20.09.10 - klo:11:43 »
Vautsi hippis.  Asuin ihan lyhyen aikaa rivarissa pahimpaan avantoiuintiaikaani ja tasan tuo oli mallia avanto yritin rakentaa pihalle.  Kuinka sait sen toimimaan? Kerro Leenalle.

Leena tahtoo avannon.  >:(

Leena, hyppäsin isoon teemukiin ja kurkkasin sieltä, ei ole avantoa, valitettavasti  :039:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Hyvää huomenta taas!
« Vastaus #29 : 20.09.10 - klo:19:11 »
Leena, hyppäsin isoon teemukiin ja kurkkasin sieltä, ei ole avantoa, valitettavasti  :039:

Kauheaa millainen isku minulle.
Oliko sinulla hauskaa? Kannattaako hypätäkin ensi talvena isoon teemukiin?  :026:  
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.