Kirjoittaja Aihe: Tänään osa 8  (Luettu 27372 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #120 : 10.09.10 - klo:17:21 »
Ilves elää!

Ensi yöksi tappara ovenpieleen.

Mt

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22096
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #121 : 10.09.10 - klo:17:24 »
Minä en tosin ajatellut jääkiekkoa, vaan Ilves Persley'ä.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #122 : 10.09.10 - klo:21:14 »
Ensi yöksi tappara ovenpieleen.

Mt
Kutsuit sitten koko joukkueen. Pyydä toki peremmälle.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #123 : 11.09.10 - klo:19:14 »
Tänään sataa. Eilen satoi. Jos huomenna sataa niin onko se sitten jo kolmesataa?
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #124 : 11.09.10 - klo:20:13 »
Nam.. puolet seinistä maalattu, toinen kerta myöhemmin. Yllättävän siistiä jälkeä, kröhöm! Puhtoisempi fiilis sisätiloissa. 'Ufokin' näyttää lentävän kevyemmin!
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #125 : 13.09.10 - klo:08:16 »
Tänään ohjelmassa omenashow. Pojan kummilta saatiin muuttolaatikollinen omenoita ja ne pitäisi mehustaa ja keittää hilloksi.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33830
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #126 : 13.09.10 - klo:08:40 »
Niin urautunut olen että nyt kun saan nukkua aamulla pidempään, tunnen syyllisyyttä.  Kun aamiainen on syöty on kello jo yli kahdeksan. Sitten lehden vilkaisu ja kiireesti foorumille . Kello on jo puoli yhdeksän, eikä aamulenkkiä ei vielä kävelty. Yöpaita on päällä.

Aivan kuin olisin laiska, ilman päivärytmiä. Sitten kun aamulenkki on tehty on lähdettävä kauppaan ja heti ruoanlaittoon. Tämä on liian kiireinen aamurytmi.

Olisi herättävä kuudelta kuten Bassokin heräsi. Muutama tunti sinne tänne, luulisi ettei se mitään tee. Kyllä vain tekee, ainakin minulle. Jo kesä-aikaan siirtyminen viikon totuttelun.

Iltapäivällä on kyllä aikaa laiskotella. Tänään aion tutkia kylpylähotelleja. Onko ehdotuksia, eläkeläispaketteja etsitään ?

Koivunlehtiä on pudonnut jo paljon. Jos ei sada, käyn niiden kimppuun iltapäivällä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #127 : 13.09.10 - klo:08:49 »
Voi Riitta-mummi, minul se pitäisi syyllinen olo olla kun en edes tee työtä ja onkin koko ajan. No vein minä eilennä jo roskapussin.  :003: :003:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33830
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #128 : 13.09.10 - klo:08:55 »
Se on tämä miun tiukka yliminä. You know.  Täytyy totuttaa se rentoutumaan. Velvollisuudentunto EI ole ennen kaikkea.

Hassuinta on että vaikka ymmärtää, ei voi muuta.
Satman kai viittasi samaan. Kun ymmärtää, on liian myöhäistä. Olen kyllä eri mieltä. Uutta voi alkaa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #129 : 13.09.10 - klo:08:58 »
Se on tämä miun tiukka yliminä. You know.  Täytyy totuttaa se rentoutumaan. Velvollisuudentunto EI ole ennen kaikkea.

Hassuinta on että vaikka ymmärtää, ei voi muuta.
Satman kai viittasi samaan. Kun ymmärtää, on liian myöhäistä. Olen kyllä eri mieltä. Uutta voi alkaa.
Minul on myös mutta se on vaikea kaveri. Uutta tosin on joskus pakko alkaa.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33830
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #130 : 13.09.10 - klo:08:59 »
Matti odottaa lenkkikaveria. Hei vähäksi aikaa!
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22096
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #131 : 13.09.10 - klo:09:00 »
Mahtaako minulla olla yliminää lainkaan? Äiti, siskot ja vaimo ovat omien sanojensa mukaan saaneet aina hävetä puolestani. En kai sitäkään hoksaa itse tehdä.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #132 : 13.09.10 - klo:10:59 »
Mahtaako minulla olla yliminää lainkaan? Äiti, siskot ja vaimo ovat omien sanojensa mukaan saaneet aina hävetä puolestani. En kai sitäkään hoksaa itse tehdä.
Jos sitten terve sellainen...

On kauhean omituista vain istua kotona. Mielessä pörräävät sekaisin syytökset ja itsesyytökset -- mitä minä tein eri tavoin kuin piti? Miksi en muista sitä päivää? Ei auta, ettenhän minä muista niistä ääriharvoista kramppipäivistä muutenkaan ainakaan kaikkia ja nytkin muistan pätkiä. Ja sitten tämä. Miksi ihmeessä en saa mitään hoito-ohjeita, kannanottoa työkykyyn -- siksikö että olen lääkäri?  En osaa hoitaa itseäni, jos hoidan siitä moititaan, "lääkärit sässivät oman hoitonsa" ellen hoida, "mitä sekin tänne tulee". Mutta, en osaa. Enkä edes sitä privaattilääkäriä kehtaa aina häiritä.
« Viimeksi muokattu: 13.09.10 - klo:11:05 kirjoittanut Leena »
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10404
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #133 : 13.09.10 - klo:11:42 »
Voi, voi. Hyvin monimutkaista. Tai jos sittenkin aivan yksinkertaista?
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Tänään osa 8
« Vastaus #134 : 13.09.10 - klo:12:10 »
Voi, voi. Hyvin monimutkaista. Tai jos sittenkin aivan yksinkertaista?
Ei se ole. Olen pahoillani Satman, mutta erehdyt hieman. Asia selvenee sitten ajan kanssa, toivon mukaan, mutta jo etenevät oireet yksin kotona ollen herättävät huolta. Eikä kukaan sano milloin töihin ja noin. Tai ettei enää. Nämä ovat sellaisia läpikäytäviä, raskaita, ikäviä ja mutkikkaita. Mutta eivät ohitettavia. Kurja kyllä. On tehtävä koko lailla töitä, lopulta se ratkaisu löytyy. Se että olemme korkeammas käres ei vie ihmisen vastuuta pois, ei itsestä eikä potilaistakaan. Oma työyksikköni on heitteillä nyt samalla.  Aika monta ihmistä siis.  

"Turhasta murehtimisesta" on matkaa siihen että pidetään asiallisesti huolta ja huolehditaan meille uskotuista asioista.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.