Kirjoittaja Aihe: Kerro vitsi, osa 5  (Luettu 20063 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22039
Vs: Kerro vitsi, osa 5
« Vastaus #75 : 13.09.20 - klo:08:12 »
Samaa sarjaa:

TODENNÄKÖISTÄ

"Kuinka vanha luulette minun olevan, herra tohtori?"
"Sitä en voi tosiaankaan sanoa, neiti, mutta niin vanhalta te ette kuitenkaan näytä."

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Kerro vitsi, osa 5
« Vastaus #76 : 13.09.20 - klo:08:25 »
Lapatossun rukous

Herra, jos annat minun kuolla hulluna, älä anna kuitenkaan kuolla työhulluna
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Kerro vitsi, osa 5
« Vastaus #77 : 09.10.20 - klo:11:51 »
Eilen kuuntelin piispamme Seppo Häkkisen tervehdystä seurakuntein työntekijöille. Hän aloitti puheensa:
"Toivossa on hyvä elää.
Rauhassa vanheta.
Ja Uskossa kuolla. Sanoi lapamato"

Hän kertoi sen olevan vanha koululaisvitsi, jota minä en ainakaan ollut kokonaisuudessaan kuullut.
Pyryharakka

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22039
Vs: Kerro vitsi, osa 5
« Vastaus #78 : 09.10.20 - klo:12:38 »
Jalo Mies

Morsian: "Minun surullinen velvollisuuteni on ilmoittaa sinulle, rakas Heikki, että isäni on eilen menettänyt kaikki mitä hän omisti."
Sulhanen: "Aivan kaikkiko?"
Morsian: "Niin."
Sulhanen: "Silloin minä pakoitan itseni luopumaan sinusta! En voi viedä sinua isältäsi nyt, kun hän on kaiken muun menettänyt!"

Veli Giovanni

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33714
Vs: Kerro vitsi, osa 5
« Vastaus #79 : 22.10.20 - klo:20:29 »
Kopioin erään foorumilaisen twitteristä. Lähde on kirjailija Arvo Salo



Vaikka kansa ja väki ovatkin samoja asioita, niin kansanvalta ja väkivalta eivät ole.

Monet ilmoittavat olevansa suoraselkäisiä silloin kun he ovat vain jäykkäniskaisia.

Vapaa-aika ei ole ole pahasta, mutta joutilaisuus on.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kerro vitsi, osa 5
« Vastaus #80 : 25.10.20 - klo:07:01 »
Silmälääkäriystäväni USAsta, tri Rosenbaum, kertoi minulle tämän vitsin kolmisenkymmentä vuotta sitten:

Turisti hurjasteli Israelin maantiellä, kun kissa yllättäen syöksyi auton alle ja kuoli. Mies pysähtyi ja katseli raatoa kun vanha mies tuli lähitalosta ja sanoi oi vei kissani. Turisti sanoi olen niin pahoillani, niin pahoillani, mitä voin tehdä? Vanha mies vastasi kenen ihr khapn mise? (Osaatko pyydystää hiiriä?)
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Kerro vitsi, osa 5
« Vastaus #81 : 25.10.20 - klo:08:03 »
Kaksi ystävätärtä jutteli. "Voi, kun sinusta puhutaan pahaa, mitä pahaa sitten. Että pidät miehiä, että niitä oli lauantaina jonoksi asti. Voi kauheata, saikohan jokainen".

Poissa Annikka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 765
  • Eisbärenbaby im Tierpark Berlin
Vs: Kerro vitsi, osa 5
« Vastaus #82 : 30.10.20 - klo:09:45 »
Isovanhemmat ovat ihastuneita lapsenlapsiinsa, erityisesti silloin, kun lapsenlapset ovat ihan pieniä.

Tämän kuulin televisiosta.

Parikymppinen äiti vei kaksivuotiaan esikoispoikansa oman äitinsä eli pojan isoäidin luokse pariksi päiväksi vierailulle.
Tuon kaksivuotiaan veli tai sisar nimittäin oli lähipäivinä syntymässä, joten nuori perhe tarvitsi esikoispojalle hoitajan.

Sitten se lupaamani hupi:

Lähtiessään äitinsä luota, tämä nuori äiti huikkasi heipat pojalleen ja sitten katsoi omaan äitiinsä ja sanoi: "Minä haluan sitten tämä lapseni takaisin kanssa."


Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kerro vitsi, osa 5
« Vastaus #83 : 01.11.20 - klo:12:41 »
Eilen eräs amerikkalainen ystävä kertoi enostaan, joka oli niin hauska ihminen, että heillä oli pelkkää vitsailua aina kun näkivät toisensa. Sitten hän sai kuulla, että eno oli kuollut. Syödessään, joku kertoi vitsin, joka oli enosta niin hauskaa että hän tukehtui nauruunsa. Kun ystäväni kysyi mikä se vitsi oli, kukaan ei muistanut. Se minuakin harmittaa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Kerro vitsi, osa 5
« Vastaus #84 : 02.11.20 - klo:18:50 »
Syödessään, joku kertoi vitsin, joka oli enosta niin hauskaa että hän tukehtui nauruunsa. Kun ystäväni kysyi mikä se vitsi oli, kukaan ei muistanut. Se minuakin harmittaa.

Ehkä ei kannata noin vaarallisia vitsejä muistaakaan.  :102:


Kauan sitten olen istunut kavipöydässä, jossa nuori mies kiusallaan yritti saada vastapäisen tytön nauramaan kesken kahvin juonnin. Hän onnistui ja sai tytöltä kahvin purskahduksen päin naamaansa.  :023:
Pyryharakka

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kerro vitsi, osa 5
« Vastaus #85 : 03.11.20 - klo:17:49 »
En tiedä onko tämä vitsi vai ei. Minä nauroin mutta vaimoni ei. Tytär haki meidät autollaan ja kun nousin autoon hän kysyi mihin äiti hävisi. Sanoin, että hän meni poistamaan yhden tikun tieltä, ettei kukaan siihen kompastu. Kun hän astui autoon, hän sanoi nostaneensa sen valtavan oksan pois tieltä. Tirskuin, kun olin käyttänyt tikku sanaa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22039
Vs: Kerro vitsi, osa 5
« Vastaus #86 : 03.11.20 - klo:18:59 »
Tehtiin tikusta asiaa. Onko sanonta tuttu? Minusta se ei ole sama kuin 'mountains from molehills'.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kerro vitsi, osa 5
« Vastaus #87 : 04.11.20 - klo:03:04 »
Tehtiin tikusta asiaa. Onko sanonta tuttu? Minusta se ei ole sama kuin 'mountains from molehills'.

Olen joskus kuullut. En huomaa eroa, mutta kielitaitoni usein pettää.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22039
Vs: Kerro vitsi, osa 5
« Vastaus #88 : 04.11.20 - klo:07:03 »
'Tikusta asiaa' merkitsee minun kielitajuni mukaan tekosyytä keskusteluyhteyden solmimiselle. 'Kärpäsestä härkänen' on silkkaa asioiden suurentelua.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kerro vitsi, osa 5
« Vastaus #89 : 04.11.20 - klo:11:59 »
'Tikusta asiaa' merkitsee minun kielitajuni mukaan tekosyytä keskusteluyhteyden solmimiselle. 'Kärpäsestä härkänen' on silkkaa asioiden suurentelua.

Nyt minä ymmärrän eron. Kiitos kieliopetuksesta!
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.