Kirjoittaja Aihe: Riivatun rakkineet 8  (Luettu 45845 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21725
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #75 : 07.12.17 - klo:16:57 »
Mä en edes tiedä mistä sovellushelvetistä puhutaan...  :003: :003: :003:
Maksan kaikista jutuista liikaa, ei maha mittää...
Myyjät tarjoaa kaikenlaista...tietäisi vaan...mitä ja miksi...ja pitääkö minun reagoida?

Onpahan tullut mieleen...onkohan olemassa joku "puolueeton asiantuntijataho" josta
tyhmempikin voisi neuvoa ja vinkkiä kysyä?
Vai onko aina myyvien tahojen "armoilla"?

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #76 : 07.12.17 - klo:18:13 »
Älä osta mitään, mitä ilman et pärjää. Myyjä on kiinnostunut vain rahoistasi ei tarpeistasi.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #77 : 07.12.17 - klo:18:21 »
Kännykän pienen muistin vuoksi käyttöjärjestelmä on tehty kevyeksi ja siksi tarvitaan app.seja. Android on Googlen omaisuutta, joten rahapulasta ei ole kysymys, vaan siitä miten sitä saisi vielä lisää. Useinmiten ratkaisuissa onkin takana kassavirran optimointi.

Ja sitten se pieni muisti on täynnä niitä appseja. Ojasta allikkoon.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #78 : 07.12.17 - klo:20:05 »
Ja sitten se pieni muisti on täynnä niitä appseja. Ojasta allikkoon.

Minulla on vain muutama tarpeellinen app:si ja isot asiat isolla koneella. Muisti riittää kännykässä  toisin kuin vaimolla.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #79 : 08.12.17 - klo:10:02 »
Muisti riittää kännykässä  toisin kuin vaimolla.

Tarkoitatkoa vaimoa vai hänen kännykkäänsä?  :018:

Poissa donpate

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1441
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #80 : 31.12.17 - klo:14:06 »
TV takkuaa, jossain vaiheessa hävis YLEn kanavat muistista eikä niitä haulla saanut näkymään kuin satunnaisesti, asiasta tarpeeksi kärsittyäni tilasin uuden TVn ja se tuotaneen heti alkuviikosta. Eilen  vanha rakkine (n.8v) toimi taas moitteetta eikä edes pikselöitynyt.
Oisko näillä tommonen vajaan 10v elinkaari näillä nykylaitteilla? Jos on niin sitten uusitaan kohta paljon muutakin.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #81 : 31.12.17 - klo:14:07 »
On niillä vain alle 10v elinkaari. Toisekseen vika korjaantuu kun ostat uuden.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #82 : 27.01.18 - klo:14:33 »
Tätini ei saa sähköpostejani. Ehkä joku palveluntarjoaja tms. siinä välillä on päättänyt, että joko hänen tai minun osoitteeni tapaisista tulee pelkkää spämmiä, joten blokataanpa liikenne. Vielä pari viikkoa sitten onnistui, mutta kupsahti kun pistin liitteeksi muutaman valokuvan. Ensimmäinen sellainen viesti meni perille, sen jälkeen ei mitään. No, yhteyttä palveluntarjoajaan...
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #83 : 27.01.18 - klo:15:47 »
Tätini ei saa sähköpostejani. Ehkä joku palveluntarjoaja tms. siinä välillä on päättänyt, että joko hänen tai minun osoitteeni tapaisista tulee pelkkää spämmiä, joten blokataanpa liikenne. Vielä pari viikkoa sitten onnistui, mutta kupsahti kun pistin liitteeksi muutaman valokuvan. Ensimmäinen sellainen viesti meni perille, sen jälkeen ei mitään. No, yhteyttä palveluntarjoajaan...

Vain sähköpostioperaattori (tätisi) sensuroi sähköposteja (roskapostisuodatus). Muut eivät niihin kajoa, jos ei ole kysymys vyörystä eli kymmenniä tuhansia kerralla.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #84 : 27.01.18 - klo:19:08 »
Jos tädillä on luukku, eikä ostettua lisätilaa, niin kuvat ovat liian suuria mahtuakseen luukkuun. Minulla oli enne luukku käytössä, mutta tukossa koko ajan. Innokkaasti tarjosivat maksullista lisätilaa. Minä vaihdoin toiseen sähköpostiin.
Pyryharakka

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #85 : 27.01.18 - klo:19:16 »
Jos tädillä on luukku, eikä ostettua lisätilaa, niin kuvat ovat liian suuria mahtuakseen luukkuun. Minulla oli enne luukku käytössä, mutta tukossa koko ajan. Innokkaasti tarjosivat maksullista lisätilaa. Minä vaihdoin toiseen sähköpostiin.

Tuo oli viisautta. Muissakin tuota esiintyy, jos ne ovat IMAP posteja eli viestejä säilytetään serverillä. Pitäisi aina siivota turhat viestit roskiin. Tämä ei ole niin kriittistä POP posteissa, missä viestit säilytetään asiakkaan koneen muistissa. Poikkeus tähän on tietysti kännykät ja niiden surkean pieni muisti.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6310
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #86 : 28.01.18 - klo:01:53 »
Joo siis olin kysynyt asiaa tädiltäni, ja hänen mukaansa tilaa kyllä piti olla tarpeeksi.

Mutta syy on kuulemma yleisempi sähköpostinvälityshäikkä palveluntarjoajiemme välillä. Selvisi, kun chattailin omani asiakastuen kanssa.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8321
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #87 : 28.01.18 - klo:13:50 »

Itte käytän gmailia, niin yksityis kuin firman käytössä.

Tilaa tuntuu olevan tuhottomasti ja on google driweä ja muuta ja drivessä dokumentit kääntyy erikielille ja jos on laiska kirjoittelemaan, niin äänirobotti toimii hyvin, kuten myös google haussa, sen kun sanoo, körttifoorumi, niin kone hakee het.

Gmailissa on kyllä omia puutteita ja en tiedä kuinka turvallinen se on ja lukeekohan se sisältöä ja tekee profiilia mainostoimistoille?
Tik toc.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #88 : 28.01.18 - klo:18:20 »
Joo siis olin kysynyt asiaa tädiltäni, ja hänen mukaansa tilaa kyllä piti olla tarpeeksi.

Mutta syy on kuulemma yleisempi sähköpostinvälityshäikkä palveluntarjoajiemme välillä. Selvisi, kun chattailin omani asiakastuen kanssa.

Jos tilanne on tuo niin soita operaattorille ja ilmoita tekeväsi reklamaatio Ficoraan. Tai soita suoraan Ficoran ja tee reklamaatio sinne. Ficora on operaattoreita valvova viranomainen. Yleensä Ficora saa jotain aikaan.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Riivatun rakkineet 8
« Vastaus #89 : 31.01.18 - klo:17:55 »
Vien huomenna Kankaalan läppärini huoltoon/vaihtoon. C-levyasema on jostain syystä täyttynyt, että 148 Gigasta on vain 826 megaa vapaana. Palkki on punaisella ja sitä väriä  on vaikea hyväksyä. Olen ohjeiden mukaan poistanut ohjelmia, mutta ei apua.