Kirjoittaja Aihe: Huomenna 3  (Luettu 10709 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Huomenna 3
« Vastaus #15 : 17.05.15 - klo:11:39 »
Hieno tarina, monilla tavoin.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Huomenna 3
« Vastaus #16 : 17.05.15 - klo:16:34 »
Tunsin Ilmarin, joka ei suinkaan ollut Pihtiputaalta vaan Nurmosta. Miten ne kuvat sinne Pihtiputaalle joutuivat?
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33765
Vs: Huomenna 3
« Vastaus #17 : 17.05.15 - klo:16:41 »
Ei ollut HK:ssa mainintaa. Kysyn Tuulalta jos muistan.  Oppilaat ne olivat löytäneet.
Nurmon W.P.K oli ollut ratkaiseva vihje erään kuvan takana, josta alkoi tekijä selvitä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Huomenna 3
« Vastaus #18 : 17.05.15 - klo:16:58 »
Sisaret ja weljet Foorumissa, ajattelen teitä matkan takaa.  Käyttäytykää kauniisti ja toivokaa minulle samaa  :003:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Huomenna 3
« Vastaus #19 : 17.05.15 - klo:17:05 »
Kiitos, näinhän me teemme...siellä ja täällä!    :eusa_angel:

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Huomenna 3
« Vastaus #20 : 11.07.15 - klo:03:27 »

   Gymnaestrada 2015
   
 12.–18.7.2015

http://www.gymnaestrada.fi/

Gymnaestrada on voimistelun kansainvälinen suurtapahtuma – ensimmäistä kertaa Helsingissä 12.–18.7.2015. Voimistelulajien kirjo tarjoaa iloa ja elämyksiä jokaiselle!

Gymnaestrada ei ole vain voimisteluväen oma festivaali vaan tapahtuma, joka innostaa kaikki nauttimaan voimistelusta ja liikunnasta sekä kansainvälisestä ilmapiiristä. Varsinaisten tapahtumapaikkojen lisäksi voimistelu näkyy ympäri Helsinkiä kaikille avoimien ja maksuttomien oheistapahtumien muodossa.



   Yleisölle

Gymnaestrada - kesän 2015 parhaat festarit. Tule osaksi kansainvälisen voimistelufestivaalin tunnelmaa ja nauti ympäri maailmaa saapuneiden voimistelijoiden taidokkaista esityksistä.

Gymnaestrada-voimistelufestivaalin aikana on mahdollista nähdä ja kokea uskomattomia voimisteluesityksiä aina suurista usean sadan voimistelijan kenttänäytöksistä maksuttomiin kaupunkilavaesityksiin, sekä nauttia voimistelun kirjosta lukuisissa halli- ja iltanäytöksissä. Voimistelua voi seurata Messukeskuksessa, Helsingin Jäähallissa, Olympiastadionilla, Sonera Stadiumilla, Linnanmäellä, Senaatintorilla ja Paavo Nurmen kentällä.

Katso tarkemmat tiedot ohjelma-osiosta.
: http://www.gymnaestrada.fi/ohjelma/

http://www.gymnaestrada.fi/yleiso/

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Huomenna 3
« Vastaus #21 : 11.07.15 - klo:08:36 »
Ilmari on ollut minulle varaisä, kun minä olin ollut henkisesti hirttämässä isääni murrosikäisenä.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33765
Vs: Huomenna 3
« Vastaus #22 : 12.07.15 - klo:14:38 »
Voin vain arvailla millaisia isiä Ilmari ja Jaakko olivat. Tuula on minulle rakas isosisko jonka tiesin opettajana jo 1970-luvulla mutta lähempi ystävyys on uutta.

Ollaan näin ikäänkuin samaa sisarussarjaa, me kolme.   :039:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Huomenna 3
« Vastaus #23 : 13.07.15 - klo:14:34 »
Toivottavasti nukun huomenaamulla pitkään. Eilen näet kehuskelin, että reissun jälkeen kotona voi nukkua ihan niin pitkään kuin nukuttaa. Pöh! kello oli kuusi, kun uni loppui. Onneksi muu perhe nukkui pitkään, ja sain lukea rauhassa viikon lehdet.

Huominen on muutenkin oikea lomapäivä, johon ei ole mitään suunniteltua ohjelmaa - paiti ehkä mansikkakauden avaus 5kg laatikolla. Jostain lehdestä bongasin ohjeen mansikkavoille, jota on hyvä levittää vaikka paahtoleivälle: 100g mansikoita+100g voita+1rkl minttua sekoitetaan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33765
Vs: Huomenna 3
« Vastaus #24 : 13.07.15 - klo:16:18 »
Ilmari on ollut minulle varaisä, kun minä olin ollut henkisesti hirttämässä isääni murrosikäisenä.

Entä sinun omat kuusi poikaasi ? Onko hirttouhkauksia sadellut ? :icon_wink:

Minun Liisa-neitini on ollut myös varaäitini. Äitinä naimatonkin nainen kukoistaa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Huomenna 3
« Vastaus #25 : 14.07.15 - klo:10:11 »
Entä sinun omat kuusi poikaasi ? Onko hirttouhkauksia sadellut ? :icon_wink:

Minun Liisa-neitini on ollut myös varaäitini. Äitinä naimatonkin nainen kukoistaa.

Mielestäni olen luonteeltani ikoolalaanen... (isäni äidin suku). Ei ole vielä tappouhkauksia siinnyt. :075:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6336
Vs: Huomenna 3
« Vastaus #26 : 14.08.15 - klo:21:46 »
Muurahaiset yrittävät vallata keittiötäni  :-\  Huomenna alkaa täysimittainen sota. Ei vielä tänään, kun ei ole kunnon aseita. Tyydyin ripottelemaan kanelia keittiön lattialle, sillä muistan sitä kehutun muurahaiskarkotteena.

Voihan tämä vitsaus tietysti olla vain laiskimukselle lähetetty muistutus.  :icon_biggrin: :icon_biggrin:
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10401
Vs: Huomenna 3
« Vastaus #27 : 15.08.15 - klo:09:14 »

   kirkko, Vohvelitaivas, Soutustadion
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33765
Vs: Huomenna 3
« Vastaus #28 : 18.08.15 - klo:12:33 »
Huomena, jos Luoja suo, viettää ystäväni Liisa-neiti 102-vuotispäiväänsä. Juhlia ei huomena vietetä, sillä osastolla on noro-virusta ja Liisa on jo hauras.

Kovasti hän olisi juhlia halunnut viettää isommastikin, niinhän nämä tämänikäiset, kun ovat ainakin joka viides vuosi isommasti juhlineet. Anoppini oli samaa lajia.

Katsotaan voiko parin viikon kuluttua pienempi porukka käydä kakkukahvittelemaan hoivaosaston kahvioon.
Kaksi vuotta sitten juhlittiin isosti Wanhassa Herrassa. Liki kuusikymmentä lounasvierasta meitä oli. Kansantanhuesitykset ym.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa öppiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6336
Vs: Huomenna 3
« Vastaus #29 : 20.08.15 - klo:17:36 »
En tiedä mitä huomenna. En osaa päättää, viettäisinkö kesäisen viikonlopun kotikaupungissani (täällä riittäisi nähtävää ja tehtävää ja voisin pelata yhden tuttuni kanssa sulkapalloa), vai lähtisinkö kavereiden mökille.

Elämä olisi niin paljon helpompaa, jos olisi säännölliset rutiinit kaikkeen. Tai pirttihirmu sanelemassa, mitä kulloinkin teen. Kaiken muun tekeminen on ihan ok, paitsi päätösten.
Mä mitään usko... kunhan kysyn vaan.