Kirjoittaja Aihe: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?  (Luettu 19840 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?
« Vastaus #120 : 14.01.21 - klo:07:29 »
Onneksi on kointähden koitto.

"Nyt siis sinäkin olet voimasi kadottanut niin kuin me, olet yksi meistä. Tuonelaan on syösty sinun loistosi ja mahtisi, sinun harppujesi helkytys. Sinun allasi ovat vuoteena madot, sinun ylläsi peitteenä toukat. Voi, sinä putosit taivaalta, sinä Kointähti, sarastuksen poika! Alas maahan sinut survaistiin, sinä kansojen kukistaja."

Kointähti on enne päivän koittamisesta, ei siis itse yhtään mitään.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?
« Vastaus #121 : 14.01.21 - klo:07:31 »
Kuinka voimme lohduttaa veljen tuskassa ettet ylpeällä hengellä hukkaa Jumalan armoa eikä mikään katkeruuden verso pääse kasvamaan ja tuottamaan turmiota, sillä yksikin sellainen saastuttaa monet. Mutta kiitos Herralle, jos katkeruus tekee sinut kelvottomaksi kristityksi, niin körttiläisyys on kelvottomia varten.

Pystytkö edes itse perkaamaan tästä kaanaankielisestä vuodatuksesta järjellistä ajatusta?

Poissa sivullinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 606
Vs: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?
« Vastaus #122 : 14.01.21 - klo:07:51 »
^Vuodelta 2005 ovat vanhimmat viestit. Siihen aikaan oli nuorisoa muillakin foorumeilla. Nykyään on nuorisolla muut viestintäkanavat. (Okei, yhden foorumin tiedän jossa nuoria edelleen on, mutta 30 tai viimeistään 35 vuotta täytettyään moni kaikkoaa.)

Vilkkaasta keskustelustaan jopa Wikipediassa tunnettu maan suurimpia foorumeita jäsenmäärältään. Pyörii yötä päivää. Mielestäni parhaat osiot: Mahdollisimman yleistä, Syvä pääty ja Taide ja viihde. Jäsenten ikähaarukka parikymppisistä yli kuusikymppisiin.

https://www.punkinfinland.net/forum/index.php

Poissa sivullinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 606
Vs: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?
« Vastaus #123 : 14.01.21 - klo:08:09 »
Vilkkaasta keskustelustaan jopa Wikipediassa tunnettu maan suurimpia foorumeita jäsenmäärältään. Pyörii yötä päivää. Mielestäni parhaat osiot: Mahdollisimman yleistä, Syvä pääty ja Taide ja viihde. Jäsenten ikähaarukka parikymppisistä yli kuusikymppisiin.

https://www.punkinfinland.net/forum/index.php

Jäseniä yli 10700 ja hyvin monet kirjoittajat IT-alalla, kuten öppiäinen.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?
« Vastaus #124 : 14.01.21 - klo:14:33 »
Kiroan idästä, kiroan lännestä, kiroan koko foorumin pohjoisesta ja etelästä, koska olette tukenneet saatannallista hyökkäystä vilpitötä ihmistä vastaan. Hyvä Jumala, kuule minua, ihminen ei kuule, koska sydän on paatunut ja Saatanan vallassa. Olen tehnyt hyvästä sydämestä omaksi iloksi ja toisten iloksi tämän työn, ja saan nähdä miten hyvää palkitaan pilkalla ja pahalla. Kiroan heidät syvimpään helvettiisi. Kiduta heitä ikuisesti siellä, missä mestarinsa hallitsee. Kiduta kymmenkertaisesti Bengt Sandberg ja sivullinen. Poista maan päältä heidän nimensä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?
« Vastaus #125 : 14.01.21 - klo:14:36 »
Jäseniä yli 10700 ja hyvin monet kirjoittajat IT-alalla, kuten öppiäinen.
Miksi mainostaa suruttomien syntisten foorumeita?  :eusa_pray:

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?
« Vastaus #126 : 14.01.21 - klo:14:38 »
Kiroan idästä, kiroan lännestä, kiroan koko foorumin pohjoisesta ja etelästä, koska olette tukenneet saatannallista hyökkäystä vilpitötä ihmistä vastaan. Hyvä Jumala, kuule minua, ihminen ei kuule, koska sydän on paatunut ja Saatanan vallassa. Olen tehnyt hyvästä sydämestä omaksi iloksi ja toisten iloksi tämän työn, ja saan nähdä miten hyvää palkitaan pilkalla ja pahalla. Kiroan heidät syvimpään helvettiisi. Kiduta heitä ikuisesti siellä, missä mestarinsa hallitsee. Kiduta kymmenkertaisesti Bengt Sandberg ja sivullinen. Poista maan päältä heidän nimensä.
Onko tuo Jeesuksen mielen mukaista rukousta?  :107:

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?
« Vastaus #127 : 14.01.21 - klo:14:41 »
Onko tuo Jeesuksen mielen mukaista rukousta?   :107:

Heti kun englanninkieliset SV poistetaan, niin ei tarvitse nähdä sellaisia rukouksia eikä kysyä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?
« Vastaus #128 : 14.01.21 - klo:14:42 »
Miksi mainostaa suruttomien syntisten foorumeita?  :eusa_pray:

Koska hän tekee mitä mestarinsa Saatana käskee.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?
« Vastaus #129 : 14.01.21 - klo:14:47 »
Heti kun englanninkieliset SV poistetaan, niin ei tarvitse nähdä sellaisia rukouksia eikä kysyä.
Raamatussakin kehotetaan "Siunatkaa, älkää kirotko".  :eusa_pray:

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?
« Vastaus #130 : 14.01.21 - klo:14:49 »
Raamatussakin kehotetaan "Siunatkaa, älkää kirotko".  :eusa_pray:

Kiroan, kunnes englanninkieliset Siionin virret poistetaan. Et sinäkään ole niitä tippaakaan arvostanut, niin älä hurskastele.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?
« Vastaus #131 : 14.01.21 - klo:14:59 »
Hyvä Jumala, kuulit minua kun rukoilin kuiva aikana sadetta. Kuule minua nyt kun pyydän, että kiroaisit vihamieheni.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?
« Vastaus #132 : 14.01.21 - klo:15:08 »
Raamatussakin kehotetaan "Siunatkaa, älkää kirotko".  :eusa_pray:

Raamatussa myös sanotaan: Röyhkeän käsivarsi murskataan. Job 38:15.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?
« Vastaus #133 : 14.01.21 - klo:15:55 »
Kiroan idästä, kiroan lännestä, kiroan koko foorumin pohjoisesta ja etelästä, koska olette tukenneet saatannallista hyökkäystä vilpitötä ihmistä vastaan. Hyvä Jumala, kuule minua, ihminen ei kuule, koska sydän on paatunut ja Saatanan vallassa. Olen tehnyt hyvästä sydämestä omaksi iloksi ja toisten iloksi tämän työn, ja saan nähdä miten hyvää palkitaan pilkalla ja pahalla. Kiroan heidät syvimpään helvettiisi. Kiduta heitä ikuisesti siellä, missä mestarinsa hallitsee. Kiduta kymmenkertaisesti Bengt Sandberg ja sivullinen. Poista maan päältä heidän nimensä.
Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi!  :icon_xmaslol:

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Onko herännäisyys nyt saattohoitoa vailla?
« Vastaus #134 : 14.01.21 - klo:16:42 »
Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi!  :icon_xmaslol:

QED.  Tappaisit Kristuksen itse, jos vain saisit hänet käteesi.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.