Kirjoittaja Aihe: Kiitokset foorumista  (Luettu 12014 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Vs: Kiitokset foorumista
« Vastaus #15 : 19.07.09 - klo:23:37 »
haluaisin rokotella kirjoitusvirehistä, mutta täällä ei näy... harmi... :icon_confused:
entä löytyykö kirjoitusvihreitä?

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Kiitokset foorumista
« Vastaus #16 : 20.07.09 - klo:06:32 »
katoppas... :107:
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Vs: Kiitokset foorumista
« Vastaus #17 : 20.07.09 - klo:06:48 »
leikki leikkinä... meikäläisellä katosi koko puhumisen sekä kirjoittamisen lahja parikymmpisenä... minä olen opetellut vaimoni kanssa kymmenet vuodet puhumisen ja kirjoittamisen lahjasta pitämään kiinni... (siinä oli germanismia viimmeisessä lauseessa)... minähän olen tolkuton kirjoittaja Suomen opettajan mielestä... väärin kirjoittaa... :icon_wink:...
wilhelmi niskasen jäljillä

santtu-62

  • Vieras
Vs: Kiitokset foorumista 29.11.09. Benkku
« Vastaus #18 : 29.11.09 - klo:11:37 »
leikki leikkinä... väärin kirjoittaa...
Väärin kirjoittaja… niin olen minäkin… kapinoiva ihminen … epäilevä Tuomas… kirja viisaitten vihollinen…
pikku sielujen punainen vaate… ihmisten jotka pitävät ja uskovat olevansa suuria Jumalan Sanan julistajia, heidän painajainen ….pikku piikki ”suurten humanistien ja ajattelijoitten” parissa…  :074:

Mutta… silti Hän on antanut minulle, tänäkin aamuna mahdollisuuden ”herätä”… siksi olen kiitollinen että voin myös kertoa foorumilla Teille kaikille, mielipiteeni ja jopa ilmaista sen hetkisiä tunteita…
Tänään on kumminkin katsottava eteenpäin  :hiipia: ja todettava että ”aikansa kutakin”. Uudet haasteet elämässä kutsuvat ja nyt taitaa käydä niin,etten ehdi ”pommittamaan” :073: foorumilla…
Haluan kiittää ennen kaikkea foorumin ylläpitoa, sillä Te mahdollistatte vuorovaikutuksen ihmisten välillä näin sähköisen viestinnän kautta. Toiseksi olette sietäneet ”venkuiluni”, se on jo merkittävä työ voitto Teille. :038:

Toivotan Hyvää Joulun  :icon_xmaswink: odotus aikaa, ennen kaikkea terveyttä jokaiselle ihmiselle (nimimerkille) ”traumoista” huolimatta.

Ajatuksella Benkku

ps. jätän kumminkin mahdollisuuden että saan iskeä ”täsmäpommilla”  foorumille… :icon_wink:

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Kiitokset foorumista
« Vastaus #19 : 29.11.09 - klo:16:33 »
Hei Benkku, ihan oikeasti alkaa tulla jo korvista tuo jappasu noista traumoista. Jospa ne tulivat jo kaikille selväksi. Hyvää ensimmäisen adventtisunnuntain jatkoa!
toivoo Pirska
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Kiitokset foorumista
« Vastaus #20 : 29.11.09 - klo:16:41 »
Sanojen keräilijänä kysyn Pirskalta mitä tarkoittaa jappasu(jappaisu)? Onko ehkä synonyymi jahkailulle(jakkas ehditään, Padasjoki)? :icon_biggrin:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pirska

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 6624
  • Vihaaja
Vs: Kiitokset foorumista
« Vastaus #21 : 29.11.09 - klo:16:46 »
Sanojen keräilijänä kysyn Pirskalta mitä tarkoittaa jappasu(jappaisu)? Onko ehkä synonyymi jahkailulle(jakkas ehditään, Padasjoki)? :icon_biggrin:

Jappasu, jatostaminen, vatvominen, jatkuva saman asian toistaminen.
Vielä, Herra, kutsut meitä,
Vielä sanas saarnataan.

santtu-62

  • Vieras
Vs: Kiitokset foorumista
« Vastaus #22 : 29.11.09 - klo:18:30 »
Jappasu, jatostaminen, vatvominen, jatkuva saman asian toistaminen.
Noinko pahasti on jo asiat, Pirskalla, syvä tr...a,  :icon_wink: meillä päin se on " jäiks Sulle sama levy päälle"  :073:
Mutta eihän tosta siansaksasta ota, kukaan ... :icon_wink:

ps. lento kutsuuu.........

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Kiitokset foorumista
« Vastaus #23 : 11.01.23 - klo:04:33 »
Ei täällä ole olennaista uskoa samalla tavalla, vaan kunnioittaa muiden mielipiteitä yhtä paljon kuin omaansa

   Soi, Virteni, Kiitosta Herran

https://www.youtube.com/watch?v=ZHNC9yw2Ugk

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Kiitokset foorumista
« Vastaus #24 : 11.01.23 - klo:05:24 »

   Herra Korkiasti Kiitetty Olkoon

https://www.youtube.com/watch?v=ctUNq9HQBek

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Kiitokset foorumista
« Vastaus #25 : 11.01.23 - klo:05:41 »
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Kiitokset foorumista
« Vastaus #26 : 28.01.23 - klo:06:50 »
Raita asiassa kuin asiassa olla niin, että tyytymättömiä ja tyytymättömyyttä kyllä löytuu,  mutta harvemmin kukaan pysähtyy ajattelemaan,  olisikohan aihetta sanoa jostakin kiitos-   :kahvi: :kahvi:

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33644
Vs: Kiitokset foorumista
« Vastaus #27 : 28.01.23 - klo:10:26 »
Foorumista olen iki-kiitollinen, se tiedättekin. Tämä on mahdollistanut liekkiin sen kirjoittamisen kipinän joka minussa on piillyt tietämättäni.

Kaari Utrio, kaukainen sukulainen, kertoi aamun haastattelussa paljon tarinoinnin merkityksestä elämässään. Se on myös minulla.

Puoliso, josta olen hyvin kiitollinen, ei ole tarinoitsija muulloin kuin metsä-ja kalamiesten kesken, mutta minua on siunattu mukavilla juttukavereilla tässä lähiyhpäristössä.

Äsken kauppareissulla tapasin 1934-syntyneen , naapuritalossa asuvan rouvan. Hän on myös tarinoija. On tainnut olla työssäkin kirjastossa. En ole varma, niin tuttuja emme ole.

Hän on Tampereen Käpylästä syntyisin ja muisteli talvisodan syttymistä. Hän oli silloi viisivuotias ja sanoi muistavansa kuinka aikuiset pelkäsivät.

Myös tämän kotikulmamme, Mukkulan muistoista tarinoimme. Niistä haluan joskus kuulla lisää, kunhan tollaillessamme tapaamme.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024