Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI  (Luettu 29290 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #75 : 25.11.14 - klo:18:47 »
Uiminen, vesijumppa & vesijuoksu mitä mainiointa liikuntaa ja ei kuluta niveliäkään.  :eusa_angel:
Itse en ole hallissa ollut, viimeksi loppukesästä luonnonvesissä pulahdellut.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #76 : 25.11.14 - klo:20:48 »
Juu..näinpähän on.... :039:
Jos yritän rintauinnin puolituntisessa edes hetkittäin pitää vauhtia...pistäähän puuskuttamaan.
Mun tavoite onkin puoli tuntia ilman pohjakosketusta...siis ilman taukoja...
Kestävyyslajit ovat aina olleet mulle mieluisempia..  :023:


Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #77 : 27.11.14 - klo:00:05 »
Yks työ vähemmän saada valmiiksi, toisaalta onnettomaksi kun en oppinut sigma-aoristia eli tässä en enää rupea opettelemaan vartaloita, en. Menen kattelemaan Murdocin murhamysteeriota.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Rajan poika

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 510
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #78 : 27.11.14 - klo:17:21 »
Kauppaan tulleet punaiset jouluomenat  :eusa_angel:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #79 : 27.11.14 - klo:18:30 »
Ettei tarvii soittaa työhön että olisin kipee anteeksi ihan hirveesti kyllä minä taas teen ylitöinä nämä takasin.  >:(   Suuri vapaus viruisilla tulla ja mennä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #80 : 27.11.14 - klo:18:46 »
Syventyminen mielenkiintoisiin aiheisiin, kirjatilaus lähti... :eusa_angel:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #81 : 27.11.14 - klo:20:05 »
Rauhallinen kulttuurijuttu Leijonien joululaulukonserttiin Oulujoen kirkkoon. Johanna Debreczen ja Jouni Keronen. Vannoin sotilaan valani saman kirkon sankarihaudalla 50 v sitten kesällä. Mielessäni kulkivat muistot kuin jonossa eletyiltä vuosilta. Onnellista on olo, koska valani tiukinta juttua, oman "kohortin vientiä sodan oloihin", ei minulta vaadittu.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #82 : 28.11.14 - klo:13:18 »
Ei kun äksyksi virus, minä haluan mukaan laulamaan Hoosiannaa vaikka taksilla. Siksi toiseksi pitäisi lukemani, kreikkaa siis. Mutta on täsä hyvääkin.

Parasta on ettei tarvii seuloa miten pomo taas tän säätää se osasi olla ilkeä nainen.
Toiseksiparasta  että pakko niitten on yliopistossa joulutauko pitää jolloin minä kuron umpeen.
Kolmanneksi sukka-lapasprojekti joka pitäisi ymmärtää juhannuksena on joka tapauksessa aloitettu, ei jäänyt viimeiseen adventtiin.
Sitten olen onnellinen kampakeraamisesta selkätuesta joka estää lihasten jähmettymisen ja säryn vaikka kirjoittaisi.

On hyvin paljon mukavaa. Uusi peitto joka on lämmin oli parasta.

Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Rajan poika

  • kyselevällä mielellä
  • Viestejä: 510
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #83 : 28.11.14 - klo:14:33 »
Kun kansalaisaloite tasa-arvoisesta avioliittolaista tuli allekirjoitettavaksi, kävin allekirjoittamassa ensimmäisenä päivänä. Eli kun aloite nyt meni läpi, olen tosi iloinen. Oli myös kiva seurata iloisia ja liikuttuneitakin reaktioita niin eduskunnassa kuin kansalaistorilla. Tämä teki tänään onnelliseksi  :eusa_angel:  :023:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33832
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #84 : 28.11.14 - klo:16:03 »
Ryhdyin miettimään asioita jotka edellämainitun kansalaisaloitteen myötä ovat olleet esillä.
Ihmisoikeus, tasa-arvo, lapset, rakkaus, nämä ilman muuta.  Kun ajelin äsken kotiin, kuulin radiossa haastateltavan pappia ( ! ) joka ilm. säveltää uusia virsisävellyksiä. Puhuttiin jumalanpalveluksesta, virsien veisaamisesta, runojen syntymisestä.  Tällainen ei ole tavanomaista !
Selvästikin ovat Raamattu, usko ja oikeudenmukaisuus tulleet yleisempään tuttavuuteen ihmisille jotka tiedostavat asioita.
Tämä tekee onnelliseksi.   :icon_cool:

Toinen juttu, nämä lastensurmat.  Lahden sosiaalipalveluiden perheterapia on tämän syksyn aikana saanut lukuisia uusia perheitä työn kohteeksi. Tästä voi olla myös hyvillään, että herätään huomaamaan jos on asiat huonosti.
Silloin kun on hätä, on apua  s a a t a v a n a !
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #85 : 28.11.14 - klo:17:11 »
Olisin melko onnellinen kunhan saisin vedettyä itseni tästä vähin erin hipihiljaa lenkille.
Pientä tihkusadetta mutta eipä haittaa.  :hiipia:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #86 : 28.11.14 - klo:17:20 »
Yhden ison asian loksahdus kohdilleen  :eusa_pray: :eusa_angel:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #87 : 28.11.14 - klo:17:23 »
Se on aina hienoa kun iso tai pieni asia loksahtelee kohdillensa.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #88 : 28.11.14 - klo:21:06 »
Lasten hoitamisessa pitää oikeastaan kiirettä, mutta ei se montaa vuotta kestä. On se kumma juttu, että 70 v vaari kelpaa leikkikaveriksi 4 v Lauralle, ei mitään ehtoja. Kyllä tämmöistä tekee, kun oma poika tällaisena aikana onnistui palaamaan palkkatyöhön takaisin työttömän paikalta, vaikkakin vieraalla paikkakunnalla.

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XVI
« Vastaus #89 : 28.11.14 - klo:21:08 »
Uskon että on antoisaa touhua.  :eusa_angel:

Ja lapsi muistaa aina nuo yhteiset hetkenne, niissä on tulevaisuuteen voimavaroja jo.
Onnellista touhua.