Kirjoittaja Aihe: Tänään 15  (Luettu 21223 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 15
« Vastaus #30 : 26.01.14 - klo:19:59 »
Minä säikähdin, että jos se olisi ollut kasvohalvaus.

Poissa meme

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 695
Vs: Tänään 15
« Vastaus #31 : 26.01.14 - klo:20:09 »
Hyvä ystävä vihittiin tänään papiksi Mikkelin tuomiokirkossa. Pitkä henkinen tie johti pappeuden kutsumuksen vastaanottamiseen :023:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 15
« Vastaus #32 : 27.01.14 - klo:12:43 »
Toivottavasti Riitta-mummille kuuluu hyvää  :eusa_pray:

Hiljainen ja rauhallinen laiskottelupäivä...keskiviikkona alkaa viikonmittainen "menoputki"..lauleloitten merkeissä
pääosin..mahtuu muutakin toki


Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33744
Vs: Tänään 15
« Vastaus #33 : 27.01.14 - klo:13:19 »
Kiitos toivomuksesta. Eiköhän tämä tästä.  Tuli juuri Keskussairaalan pävystyksestä. Istuin liki kolme tuntia, mutta olin asennoitunut että nyt istutaan vaikka iltaan asti. Minulla oli banaani ja kirja mukana. Matti lähti kotiin kun oli vienyt minut sinne.

Tulipa seurattua sitä päivystystouhua. Ei meitä ollut siinä odotushuoneessa kuin kolme ennen minua kun menin, mutta ambulanssit toivat kuin liukuhihnalla vanhuksia tai muuten huonokuntoisia. Olisiko lääkäreitä ollut muita kuin ne kaksi jotka näin. Minun lääkärini oli kai Virosta. Toinen oli Aasiasta lähtöisin. Hyvä näinkin.

Aamulla heti soitin diabeteshoitajalle ja peruin labran. Sitten soitin silmäpolille ja kerroin kuudennen kerran sairaskertomuksen. Sairaanhoitaja konsultoi silmälääkärin kanssa ja vastaus oli ettei johdu silmästä. Eikä siis hammaslääkärin mukaan hampaistakaan. Kehoitus hakeutua lääkäriin
kuitenkin heti.

Diagnoosi , bakteeri-infektio. Viikon antibioottikuuri ja tarkastus terveyskeskuksessa viikon päästä. Jos pahenee, uudestaan päivystykseen.

Matin diagnoosi: Olet pussaillut koiraa joka syö jäniksen ja tarvittaessa omiaankin jätöksiä. Siinä se.

Poski on kuin päärynä, siis vain vasen puoli. Olen hurjan näköinen. Aamulla itkin kun näin kuvani peilissä.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Benkku

  • Vieras
Vs: Tänään 15
« Vastaus #34 : 27.01.14 - klo:13:47 »
Teema on tänäänkin uskonto, siksi on minun täytyy erityisellä varovaisuudella pohtia viestien sisältöä, etten loukkaa ketään henkilöä, joka edustaa suvaitsevaisuutta fundalimisesti.  :icon_wink:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 15
« Vastaus #35 : 27.01.14 - klo:15:12 »
Kiva kuulla Riitta-mummi, Isän täysihoitoa jatkoonkin..  :eusa_angel: :eusa_pray:

Benkku

  • Vieras
Vs: Tänään 15
« Vastaus #36 : 27.01.14 - klo:15:52 »
Hyvää syntymäpäivää An-na.

Toiv. Benkku

ps. jos näät kulmilla minut, heitä kivellä.  :icon_wink:

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 15
« Vastaus #37 : 27.01.14 - klo:19:21 »
Juu, hyvää synttäriä minunkin puolestani. :kahvi:
-

Tänään meni aikaa kun auttelin äitiäni ja veljeäni monissa asioinneissa.
Ja sitten maksoin äidin laskuja verkkopankissa.

Kun tulin koneelle piti laittaa toisetkin ohuet villaukat ja vielä säärystimet polviin asti ja iso fleecepeitto niskaan että tarkenee naputella ja kuumaa kaakaota jätteståra muki.
Sitten pian voisi hetkeksi lepuuttaa jalkoja ja silmiä ja mennä pitkin poikin pituuttaan.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 15
« Vastaus #38 : 27.01.14 - klo:21:08 »
Sen verran lunta sadellut että kävin tekemässä lumityöt.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Tänään 15
« Vastaus #39 : 27.01.14 - klo:22:38 »
Tulimme taas kaupunkiin. Kokous, lasten haltijana oloa, käyn lääkärissä, monta asiaa. Voin todeta, että fysiikan puolesta täällä on helpompaa kuin maalla, mutta ajankulu on jotenkin sitkaampaa.
 

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33744
Vs: Tänään 15
« Vastaus #40 : 28.01.14 - klo:07:41 »
Nyt tunsin jo itseni peilistä tänä aamuna.
Tuli vasta illalla muistuma että lääkäri puhui jotakin "ruususta".Todellakin, poski oli eilen jo aika punainen. Ei ole enää.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 15
« Vastaus #41 : 28.01.14 - klo:14:59 »
Ihanaa jos ei ole ruusua sinulle.
Se lienee kovin kipeä.
Muistan kerran työssäni kun eräällä potilaalla oli silmän seudulla ruusua ja se oli pitkällinen ja kivulias prosessi tuolla henkilöllä.

Taivaan Isän hyvyyttä Riitta-mummi sinulle.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33744
Vs: Tänään 15
« Vastaus #42 : 28.01.14 - klo:15:16 »
Kaunis kiitos. :049:
Diagnoosi lääkäriltä oli varmasti oikea, bakteerin aiheuttama syvä infektio. Oli kumpi vain, ruusu tai selluliitti ( luulin sen tarkoittavan naisten reisirasvoja), hoito on sama. Hoito-alan ihmiset tietävät. Antibioottia ehkä useampia viikkojakin. Googlailen mielenkiinnosta.
Minä, omatohtori itselleni, diagnoisoin allergisen reaktion. Ilmanokos antihistamiinista ei juuri ollut mitää apua.

Olen tähän ikään sairauksien runtelema, mutta en voittama. En kiroa syntymääni, enkä Jumalaa.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Tänään 15
« Vastaus #43 : 28.01.14 - klo:15:27 »
On sinulla R-m hieno asenne ja ote elämään  :eusa_angel:

Kävinpä jäällä kävelemässä, polvisuojukset ulkoiluhousujen alla...enpä muista ennen olleeni
kävelylenkillä polvisuojusten kanssa...sattuuhan sitä..
No oli mulla sauvat ja retkiluistimetkin matkassa, mutta jätin ne autoon kun kerran luistelemaan ei päässyt.
Hiihtämään olisi hyvin päässyt mutta sukset jätin kotiin.
Kaippa kaupunki on säästökuurilla kun ei luistelurataa tehdä.. :icon_sad:
...siis vielä ainakaan..

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Tänään 15
« Vastaus #44 : 28.01.14 - klo:16:07 »
 :eusa_angel:

Toivotaan että vn pääsee vielä tänä talvena luistelemaan sinne jäälle tai vaikka hiihtämään.