Kirjoittaja Aihe: MM-kisat, 22 pelaajaa kirmailee kentällä ja jossa Saksa voittaa  (Luettu 38842 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33821
Olin eilen henkeen ja vereen Portugalin puolesta. Olisi valkku saanut vaihtaa Pepen ja Hugo Alvesin heti alkuunsa. Hugo mokasi liian monta kertaa ja Pepetä ei mainittu kai kuin kerran, eli hän ei tainnut pelata.

Se että taitavammat voitti on oikein. Villa ja Xavi, ihmeellinen pari.

Kerrankin jaksoin katsoa iltamatsin loppuun asti. Nyt on hiukan outo olo vain 6 h yöunien jälkeen. :017: :kahvi:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
Olen yrittänyt katsella ja olen onnistunutkin... Joachim Löwen suojateista vapaata potkupalloa... Messi on toisaalta ääntämyksellisesti Mese (Mersu). Villa on pikkuveli Janne Villalle (toimittajana mm. Körttiläisten lehdelle, Kirkko ja kaupunki- lehdelle). Pian tulee vastaan Saksaa aivan pygmijoukkue. Kaikista typerimpiä otteita saksalaisiin Ne käyttävät jos dumari katselee muualle. Ylväs saksalaisjoukkue sinisine silmineen ja vaaleine tukkineen ei tee siitä mitään numeroa. Schweinsteiger upottaa hattutempullansa 3-0.
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
8 % Idän viisaisista miehistä ja naisista tietää totuuden!
http://www.aamulehti.fi/teema/mmjalkapallo/venajalla-uskotaan-venajan-voittavan-jalkapallon-mm-kullan/183288

Melkein minäkin pääsisin samaan sarjaan sillä en ole katsonut vielä yhtään peliä, tuloksia sentään seurannut. Aiemmin  olen katsonut kisoja yölläkin. Onkohan tämä muutokseni viisastumista vai huolestuttavaa?

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
8 % Idän viisaisista miehistä ja naisista tietää totuuden!
http://www.aamulehti.fi/teema/mmjalkapallo/venajalla-uskotaan-venajan-voittavan-jalkapallon-mm-kullan/183288

Melkein minäkin pääsisin samaan sarjaan sillä en ole katsonut vielä yhtään peliä, tuloksia sentään seurannut. Aiemmin  olen katsonut kisoja yölläkin. Onkohan tämä muutokseni viisastumista vai huolestuttavaa?


Muutoksesi on kypsymistä
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

myyrä

  • Vieras
Muutoksesi on kypsymistä

Tai seniiliyttä.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22089
Kun on tarpeeksi seniili, on ihan kypsä.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10404
Kypsän ja pilaantuneen raja on kuin veteen piirretty viiva. (vrt. hullu-nero)
Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Muutoksesi on kypsymistä

Minä en katsonut neljä vuotta sitten, nyt katson. Mitäs tämä on, kun alan kohta olla jo ihan kypsynyt?

Mt

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33821
Minä raaistun raaistumistani potkupalloa seuratessani. Kosta olen jo siemen-asteella.

Tänään on kova ilta istua penkissä(ei kovassa seurapenkissä kylläkään) ja  kahden suosikkijoukkueen puolesta pelatessa.

Hollanti!
Ghana! :eusa_clap: :eusa_clap:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa tosikkoko

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 858
Kypsän ja pilaantuneen raja on kuin veteen piirretty viiva. (vrt. hullu-nero)
tämä tuntui parhaalta. mätä mikä mätä. onneksi pian on mätäkuu.

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Onpa järkyttävää katsojien enemmistön halveksuntaa Yleltä: odotettua huippuottelua kommentoidaan englanniksi.

Mt

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33821
Tässä oli jo se minun loppu-otteluni. Ja Hollanti voitti.  :109:

p.s. En ollut seurannut ketkä pelaavat ketäkin vastaan puolivälierissä. Siksi panin veikkauksessani nämä äskeiset loppu-otteluun.

Nyt Kalistaja olemme jo aika lähellä .  Saksa saa saada hopean. :023:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa mt

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2621
Onpa järkyttävää katsojien enemmistön halveksuntaa Yleltä: odotettua huippuottelua kommentoidaan englanniksi.

Mainittakoon, että katkeruudelleni on hyvä syy. Odotin näet Brasialian ottelun kommentointia saadakseni nauttia sellaisista lauseista kuin "Hollannin topparit ovat unohtuneet laidoille ja keskelle jää Kakan mentävä aukko."

Mt

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33821
Aina ei saa mitä tilaa. Ei minun tahdonvoimakaan auttanut Ghanaa jatkoon. Lähellä oli, ja draamaa ja tragediaa näyteltiin loppuminuuteilla tuutin täydeltä.

Jäämies Forlan ja suklaamies Muntari sooloilivat. Urhein oli se urkku joka oli välillä tajauttomana pudottuaan niskoilleen. :eusa_clap:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575



   Tässä: Romero, Otamendi, Demichelis, Burdisso, Heinze ( oh-hoh, nimi kuulostaa  pahasti saksalaiselta!? ), Mascherando, Rodriquez, di Maria, Messi, Higuain, Tévez. Olen pesäpallon Itä-Lännestä käsin kanssanne!

   Argentiina siis pujottelee iki-ihanasti romuluisten saksalaisten välistä, ja voittaa 2-1. :023: