Kirjoittaja Aihe: MM-kisat, 22 pelaajaa kirmailee kentällä ja jossa Saksakin voi voittaa.  (Luettu 7882 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

santtu-62

  • Vieras
:palvonta:   :icon_cool:
Ja pöh  :kieli:,   :icon_wink:  ..sillä :icon_sunny:

Aivan Pöh ja vielä kerran pöh  :icon_wink:

ps. Vielä on yksi 90min ja mahdollinen jatkoaika 30min / rankkarikisa. Mutta ei tarvitse käydä onneksi käydä Lidellisä, sillä Ärrä riittää.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
..joo voi Espanjakin.. mun uskomus-toivomus -suosikki on Hollanti.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

santtu-62

  • Vieras
Vs: MM-kisat, 22 pelaajaa kirmailee kentällä.
« Vastaus #17 : 08.07.10 - klo:00:07 »
..joo voi Espanjakin.. mun uskomus-toivomus -suosikki on Hollanti.

Takinkääntäjä :icon_wink: mikä se on huomenna? Saksa se ei enään voi olla... niin puhutko pronssi ottelusta, pahoittelen että ymmärsin väärin. :icon_wink:

Hyvää kesää Sinullekin. :icon_cool:

Poissa juhani

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4178
... minä tykkään lentopallosta
wilhelmi niskasen jäljillä

Poissa vaivattu sielu

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 612
Ja kuinka siinä kävikään Saksa meni ja hävisi.

...profetiat eivät aina toteudu.
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

santtu-62

  • Vieras
...profetiat eivät aina toteudu.
Huh, huh... vai profetiat. Mustekala oli kyllä oikeassa ennustuksessaan.

"Paul-mustekala ennusti tulevan jalkapallon MM-kisojen välieräottelun olevan kohtalokas Saksalle. Mustekala on tähän mennessä ennustanut oikein lähes aina. Vain kerran se on erehtynyt, kun Espanja voitti 2008 jalkapallon Euroopan mestaruuden Saksa..."
http://www.ruutu.fi/video?vt=video&vid=88256

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi


 juhani ja muut "saksalaiset", kone hyytyy joskus, ei täällä mikään iäti kestä, mikään ei ole ikuista!

 juhani voi riipoa sen yllään olleen valkoisen pelipaidan suikaleiksi ja matonkuteeksi, ja tehdä revityistä paloista iltapuhteinaan räsymaton Rekolan taloonsa. Tölkit hän voi viedä takaisin Lidliin - niistä saa viisitoista euroa kappaleelta! :kahvi:
 

Ovat sinulle reiluja Lidlissä. Minulle eivät maksa kuin 0,15€ kappale. Johtuuko siitä että kalja ei maistu minun suussa?
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Mörtti-57

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1565
Olipa ihaaltava peli Espanian matadooreilta. Saksalaanen toro juaksi ja hikooli kentällä turhaan, kun Espanian matadoorit eleettömän ylvähästi torjui heirät ja piti pallon hallus. OLE´! :eusa_clap:

Pelien sualahan on tämä, että suvereeniilta näyttäny joukkue onkin aivan aseeton, kun tuloo vastahan joukkue joka pelaakin eri tyylillä, johon oma pelityyli ei pure.
Hollanti-Espania peli on miälenkiintoonen, kun kaksi taituria kohtaa.
Paree ymmärtää pikkuusen oikeen ku palio väärin.

Poissa vaivattu sielu

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 612
Huh, huh... vai profetiat.

Ei kaikkea pidä ottaa kirjaimellisesti.
Murtunutta ruokoa hän ei muserra, lampun hiipuvaa liekkiä hän ei sammuta. Tinkimättä hän toteuttaa oikeuden.

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
  Höpsähdin niin Espanjan voitosta ( ja omasta tulosveto-onnistumisestani ).. että puhuin euroista, kun minun piti puhua senteistä. Siis: 15 senttiä on tyhjän tölkin arvo. :icon_eek: :kahvi:

  Seppos! Tällainen korjaus oli jo keskiviikkoiltana!

santtu-62

  • Vieras
Ei kaikkea pidä ottaa kirjaimellisesti.
Niinpä, tämä olisi varmaan hyvä muistaa... kaikkien keskustelualueella kirjoittavien. Myös minun sekä myös Sinun.

Mutta jalkapallo... tunteita herättävä urheilulaji.

... minä tykkään lentopallosta

Ehkä sittenkin ehdottaisin Sinulle juhani ja monelle saksalaisen jalkapallon ystävälle, lentopallon sijasta rantapalloa. Sellaista isoa "keltaista ja punaista" espanijassa valmistettua.
 :icon_sunny:

 :icon_cool:

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33745
Tänään se sitten taas päättyy kuukauden mittainen ilta-ohjelma.
Olisipa kiva olla nyt Etelä-Afrikassa, siellä on nyt suomalaiselle sopivat lämpöasteet.

Maailman lapset aloittavat huomena Helsingin helteissä omat ottelunsa. Meillä on tyypillinen Päiväntasajaajan ilmasto puolestaan. Ei suosi suomalaisia. Brassit onkin aina olleet vahvoilla.

Vieläkin minulla on tutina että oranssit saa kultaisen pystin. Jos miulle käy kuten juhanille, siittyn pesäpalloon.

Kiva kun löytyy jo monta Hollannin kannattajaa foorumilaisista.
Sanco Panza ratsastaa aasilla tuulimyllyjä vastaan!
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

santtu-62

  • Vieras
Jalkapallon MM-kisat 2010. 1.Espanja.
« Vastaus #27 : 12.07.10 - klo:00:32 »
.
« Viimeksi muokattu: 12.07.10 - klo:00:36 kirjoittanut Benkku »

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33745
Urheasti tuulimyllyn siivet leikkasivat kuin viikatteet , ja sehän tiesi keltaista korttia lähes joka ukolle. Heitingan ulosajo ja tuomarin väsähtäminen salli voiton vastustajalle.

Onhan espanjalaisten pallonsiirtely näppärää ja joutuisaa ja heillä on Xavi, turnauksen paras pelaaja.

Peli sinänsä oli alun jälkeen vauhdikas ja "värikäs", kyllä sieti katsoa.

Nyt alkaa totuttelu iltoihin ilman vuvuzelojen sointia. :eusa_clap:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

santtu-62

  • Vieras
Jalkapallon MM-kisat 2010. 1.Espanja.
« Vastaus #29 : 12.07.10 - klo:07:45 »
Urheasti tuulimyllyn siivet leikkasivat kuin viikatteet , ja sehän tiesi keltaista korttia lähes joka ukolle. Heitingan ulosajo ja tuomarin väsähtäminen salli voiton vastustajalle.

Punaista korttia olisi pitänyt näyttää jo ensimäisellä jaksolla hollantilaisille.

"Hollanti sikaili avausjaksolla"
"- Tässä oli mielestäni kaksi tavallisissa matseissa ihan puhdasta punaista korttia. On tuomarille aika haastavaa antaa tällaisista keltaisia kortteja MM-kisojen loppuottelussa, mutta peli pitää jotenkin pitää kasassa, Juha Reini kommentoi Ylen kisastudiossa.

- Olen samaa mieltä, mutta tiedettiin etukäteen ettei Webb ole antanut yhtään punaista näissä kisoissa. Hän antaa pelata aika kovaa, mutta huomasi itsekin että muutenkin alkaa karata käsistä, Martti Kuusela komppasi. "


http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapallo/mm_jalkapallo_2010/2010/07/hollanti_sikaili_avausjaksolla_-_katso_video_1824605.html

ps. keskustelualueen "urheilutietäjille" suosittelisin harkittavaksi hieman toisen muotoisia "urheilulajeja", kuten rantapallon heitteleminen.
« Viimeksi muokattu: 12.07.10 - klo:07:52 kirjoittanut Benkku »