Kirjoittaja Aihe: Katso/itko tv:stä  (Luettu 41598 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

myyrä

  • Vieras
Vs: Katso/itko tv:stä
« Vastaus #105 : 03.02.10 - klo:21:41 »
Kartanolaiset olivat luterilaisia (valitettavasti) http://fi.wikipedia.org/wiki/Kartanolaisuus


Huittinen ja Vampula kuulostavat mukavilta nimiltä. :) Niitä on kiva mutustella. Hullu mies Huittisista...huittislaisuus...luhtahuitti...pikkuhuitti... vimpula vampula vompula... :)

Sitten kun kuulee luhtahuitin huittailevan, niin on jo loppukevään ihanan hämärä yö.

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Vs: Katso/itko tv:stä
« Vastaus #106 : 03.02.10 - klo:22:02 »
Tv:stä voisin kai luopua, kun ei sitä paljon tule katsottua.  :eusa_think:  Asia vakavaan harkintaan.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa

myyrä

  • Vieras
Vs: Katso/itko tv:stä
« Vastaus #107 : 03.02.10 - klo:22:55 »
Tv:stä voisin kai luopua, kun ei sitä paljon tule katsottua.  :eusa_think:  Asia vakavaan harkintaan.

TV:stä en luovu. Sieltä tulee hyvää ohjelmaa, jos vain osaa valita. Keväästä syksyyn ei tosin tule paljon katseltua.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16862
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Katso/itko tv:stä
« Vastaus #108 : 03.02.10 - klo:23:02 »
Olihan ohjelma tuo Voimala. Hämmästyttävän hyvin toipuneita olivai uhrit. Katsokaa se ylen areenasta jos ette nyt jaksaneet sitä tehdä. Tuo herätysliikkeistä puhuminen on vain turhan huolimatonta ja yleistävää. Eivät ne ole alkuunkaan samanlaisia siksi yleistäminen on syyttömien syyllistämistä. Martti Esko olisi voinut tarkentaa puheitaan.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

myyrä

  • Vieras
Vs: Katso/itko tv:stä
« Vastaus #109 : 03.02.10 - klo:23:38 »
Jäi tuosta Voimalasta huono olo. Yleensäkin eläydyn ihmiskohtaloihin turhankin syvästi. Ohjelma paljasti jälleen kerran, millaisia kahjoja; "opettajia", manipuloijia, konsultteja, agitaattoreita yms. kiihottajia maailmalla liikkuu ja ihmispolot seuraavat niitä kuin lammaslauma. Karmeinta, että pikkulapsetkin vedetään siihen touhuun mukaan. En nyt muista, kuka sanoikaan hyvin, että ihmiset ei enää osaa ajatella omilla aivoillaan vaan ajattelee toisten aivoilla. Ehkä ei ole koskaan osanneetkaan.

Ja nyt peiton alle tuutumaan.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Katso/itko tv:stä
« Vastaus #110 : 04.02.10 - klo:08:18 »
Olin illalla samoissa fiiliksissä, mun ei pitäis katosa tuollaisia juttuja, ainakaan iltamyöhään  :-\

Ilahduttavaa siinä oli se että Laitinen oli, niinkun sepposkin sanoi, niin hyvin toipunut. Ja jäi mieleen kun hän sanoi, ettei sen, että on kärsinyt elämästä 18 vuotta, tarvitse tarkoittaa että loppuelämäkin olisi kurjaa. Hienosti noustu ja ihaltava asenne.
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

santtu-62

  • Vieras
Vs: Katso/itko tv:stä
« Vastaus #111 : 04.02.10 - klo:08:24 »
Olin illalla samoissa fiiliksissä, mun ei pitäis katosa tuollaisia juttuja, ainakaan iltamyöhään  :-\

Ilahduttavaa siinä oli se että Laitinen oli, niinkun sepposkin sanoi, niin hyvin toipunut. Ja jäi mieleen kun hän sanoi, ettei sen, että on kärsinyt elämästä 18 vuotta, tarvitse tarkoittaa että loppuelämäkin olisi kurjaa. Hienosti noustu ja ihaltava asenne.

Onkos teillä kaikilla TV. :icon_wink: ja luvat on maksettu, ettei vaan netin kautta ... :icon_wink:
Te "syntiset" :018:

ps. tämä ei ole henkilökohtainen toteamus "hippiäinen".

myyrä

  • Vieras
Vs: Katso/itko tv:stä
« Vastaus #112 : 04.02.10 - klo:10:04 »
Onkos teillä kaikilla TV. :icon_wink: ja luvat on maksettu, ettei vaan netin kautta ... :icon_wink:


Lupa maksetaan jämptisti ajallaan. :icon_wink:

santtu-62

  • Vieras
Vs: Katso/itko tv:stä
« Vastaus #113 : 04.02.10 - klo:10:37 »
Lupa maksetaan jämptisti ajallaan. :icon_wink:
Ulosottomiehen  kautta viimeistään :icon_wink:

Poissa Atanasia

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2189
Vs: Katso/itko tv:stä
« Vastaus #114 : 04.02.10 - klo:10:49 »
Lainaus
Onkos teillä kaikilla TV.  ja luvat on maksettu, ettei vaan netin kautta ... 
Te "syntiset"

tutkimukset väitävät, että ihmislapsi alkaa ymmärtää
olevansa erillinen yksilö kun hän tajuaa
että peilikuvassa olen minä eikä joku muu

mutta käytäntö osoittaa,
että luulemme vielä pitkään muiden
ajattelen ja toimivan samalla lailla ja
samoin motiivien kuin minä itse
« Viimeksi muokattu: 04.02.10 - klo:11:00 kirjoittanut Atanasia »
Herra armahda.

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Katso/itko tv:stä
« Vastaus #115 : 04.02.10 - klo:11:48 »
Olihan ohjelma tuo Voimala. Katsokaa se ylen areenasta jos ette nyt jaksaneet sitä tehdä.

Voimala tulee uusintana tv1:ltä lauantaina klo 12.35
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Katso/itko tv:stä
« Vastaus #116 : 04.02.10 - klo:17:37 »
Just oli Postimies Pate ja kohta tulee Pingu 

 
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33831
Vs: Katso/itko tv:stä
« Vastaus #117 : 04.02.10 - klo:19:01 »
Minun töllöstä näkyy arkisin Jane Marple ja Emmerdale. Uutiset ja urheilu ja joskus joku
kiinnostava elokuva. Siinä lähes kaikki.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa mies valaan vatsasta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 690
    • Valokuvia
Vs: Katso/itko tv:stä
« Vastaus #118 : 04.02.10 - klo:19:13 »
Eilen tuli Teemalta toinen osa dokumenttisarjaan "Olenko normaali?"
Ensimmäisessä jaksossa käsiteltiin vääristynyttä kehonkuvaa, tässä jaksossa uskonnollisuutta.

Juontaja psykologi Tanya Byron tuntui hiukan hyökkäävältä uskontoa kohtaan (?), mutta kokonaisuudessaan mielenkiintoinen pätkä. Miksi toisen uskonnollinen tunne aiheuttaa negatiivisen reaktion ja leimaamisen mielenterveysongelmaiseksi ja toisen saa kunnioitusta?

Molemmat jaksot ovat edelleen nähtävissä Areenassa.
Pienellä palkalla paikkaansa etsimässä

Poissa hippiäinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2055
Vs: Katso/itko tv:stä
« Vastaus #119 : 04.02.10 - klo:19:21 »
Eilen tuli Teemalta toinen osa dokumenttisarjaan "Olenko normaali?"

Hei, eiks ollutkin aika mielenkiintoinen osio se aivotutkimus kielillä puhumisesta? En muista aiemmin tuollaisesta kuulleeni, en tuloksesta enkä että sitä on tutkittu.

Ihmettelin minäkin juontajan hyökkäävyyttä  :eusa_think:
"Kun oma pohja vajoaa, Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion, Minulla turvapaikka on."
(SV 113:7)