Kirjoittaja Aihe: Nimimerkki  (Luettu 28953 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10394
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #75 : 03.11.20 - klo:04:53 »

   Sinun syntisi on annettu anteeksi. Mene, äläkä enää tee syntiä.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #76 : 03.11.20 - klo:05:19 »
   Sinun syntisi on annettu anteeksi. Mene, äläkä enää tee syntiä.

Voi miten kauniisti sanottu! Vaikken ole syytetty nainen Jeesuksen edessä, omin nämä sanat itselleni. Jeesus rakas! Ihan itkettää!
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pyryharakka

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5094
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #77 : 03.11.20 - klo:20:04 »
Voiko sisimmältään näin inhottava ihminen koskaan päästä taivaan autuuteen?  :017:

Eihän taivaaseen ole muuta pääsyä, kuin myöntää oma kelpaamattomuus ja Kristuksen sovitustyön tarve. Olet siis oikealla tiellä.
Pyryharakka

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33753
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #78 : 03.11.20 - klo:20:35 »
Kyllä minunkin mielestä me voimme ' tulla juttuun' muutenkin kuin naljailemalla.
Kunhan et tee pilkkaa uskostamme jota on yhtä montaa kuin miestäkin.

Taivaan Isän täysihoitoon !   :059:  R-m
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #79 : 03.11.20 - klo:22:24 »
Voiko sisimmältään näin inhottava ihminen koskaan päästä taivaan autuuteen?  :017:

Kukaan meistä ei pääse taivaaseen ilman Jeesusta.
Kukaan ei pääse omilla ansioilla.
Kukaan ei voi mitätöidä Jeesuksen lunastustyötä.


Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #80 : 28.11.20 - klo:14:43 »
Bengt Sandmanin vihamieliset ja rasistiset sanat ei kuuluisi julkaistaviksi millään foorumilla.

Aivan, olen täysin samaa mieltä.

Toivon teille voimia ja terveyttä asian johdosta että nimimerkki Bengt Sandberg suljettaisin Körttifoorumilta.

Toivottavasti saatte tukea myös muilta Körttifoorumin nimimerkeiltä, jolloin foorumin ylläpito / nettitoimikunta ymmärtäisi asianne vakavuuden.

 :icon_cool:

ps. Bengt Sandman / Bengt Sandberg.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #81 : 28.11.20 - klo:21:07 »
Bengt Sandmanin vihamieliset ja rasistiset sanat ei kuuluisi julkaistaviksi millään foorumilla.
Aivan, olen täysin samaa mieltä.

Toivon teille voimia ja terveyttä asian johdosta että nimimerkki Bengt Sandberg suljettaisin Körttifoorumilta.

Toivottavasti saatte tukea myös muilta Körttifoorumin nimimerkeiltä, jolloin foorumin ylläpito / nettitoimikunta ymmärtäisi asianne vakavuuden.

 :icon_cool:

ps. Bengt Sandman / Bengt Sandberg.

Toivon että asia on edennyt Thomas McElwain.

Vai tarvitsetteko  apua asian saattamiseksi eteen päin?


ps. 21 viestiä laskujeni mukaan tänään, 878  kaiken kaikkeaan (0.664 viestiä per päivä).
« Viimeksi muokattu: 28.11.20 - klo:21:14 kirjoittanut Bengt Sandberg »

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #82 : 29.11.20 - klo:11:05 »
Eiköhän kukin nimimerkki koita lykätä omia aloitteitaan eteenpäin.   :023:
Ei niitä toisten harteille kannata siirtää, eikä varsinkaan kysellä perään että saatko
minun "aloitettani" hoidettua eteenpäin.   :003:

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #83 : 29.11.20 - klo:18:07 »
Bengt Sandmanin vihamieliset ja rasistiset sanat ei kuuluisi julkaistaviksi millään foorumilla.
Aivan, olen täysin samaa mieltä.

Toivon teille voimia ja terveyttä asian johdosta että nimimerkki Bengt Sandberg suljettaisin Körttifoorumilta.

Toivottavasti saatte tukea myös muilta Körttifoorumin nimimerkeiltä, jolloin foorumin ylläpito / nettitoimikunta ymmärtäisi asianne vakavuuden.

 :icon_cool:

ps. Bengt Sandman / Bengt Sandberg.
Toivon että asia on edennyt Thomas McElwain.

Vai tarvitsetteko  apua asian saattamiseksi eteen päin?...
 

Eiköhän kukin nimimerkki koita lykätä omia aloitteitaan eteenpäin.   :023:
Ei niitä toisten harteille kannata siirtää, eikä varsinkaan kysellä perään että saatko
minun "aloitettani" hoidettua eteenpäin.   :003: 

Täytyyhän tiedustella miksi asia ei ole edennyt eteenpäin, varmasti tekin haluaisitte asioiden etenevän, vai mitä?
Ei hän se ole mukavaa jos asiat eivät etene ja teillähän on varmasti kokemusta esimerkiksi teidän taloyhtiöstä, vai kuinka?
« Viimeksi muokattu: 29.11.20 - klo:18:15 kirjoittanut Bengt Sandberg »

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #84 : 29.11.20 - klo:18:49 »
Joo, nimenomaan näin.

Kyllä taloyhtiöissä välillä on hankala kuulla ja haarukoida mitä osakkaiden ajatuksia
kannattaa kuunnella ja mitä ei.
On hallitsevia aina oikeassa olevia persoonia ja hiljaisia ihmettelijöitä.
Usein kyllä eteenpäin vietävät asiat tulee esille riittävän selkeästi.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #85 : 30.11.20 - klo:05:22 »
Bengt Sandman tarkoittaa miten asia on edennyt Thomas McElwainin kohdalla.
Asia on edennyt niin pitkälle, että huomaan miten syvästi minun tulee tehdä parannusta siitä, etten ole vastustanut sielunvihollisen työtä foorumilla. Tällä on ovelasta hyökätty Siioninvirsiä vastaan, enkä ole sanonut mitään, ennen kuin se hyökkäys koski minua henkilökohtaisesti. Se on hävytöntä ja suorastaan egoismia minun taholtani. Siksi teen parannuksen ja sanon suoraan ja rohkeasti. Sielunvihollinen on saattanut ihmisiä tuomaan tähän foorumiin musiikkikappaleita, joissa on englanninkielistä kiroilua jota suomalainen ei ymmärrä, ja jopa saatananpalvonnan ihallua. Samalla Siioninvirsiä halveerataan.
Maailma on täynnä huvitusta, ja on joskus paikallaan keventää elämää. Jeesuskin teki lisää viiniä häissä, kun viini loppui. Mutta saatanallinen huvitus saattaa viedä sielun toiseen suuntaan kuin armon kerjääminen. Kaikki on luvallista, mutta kaikki ei ole rakennukseksi, erityisesti nykymaailmassa, jossa kaupallisuuskin vie ihmisten sydämet pois armon kerjäämisestä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #86 : 30.11.20 - klo:16:20 »
Eräs mielestäni kattava lista tunteista on: Hämmästys - Tyyneys - Ilo - Hellyys - Rohkeus - Suru - Pelko - Kiukku - Inho. Jos nämä jäävät aikanaan ilmaisematta, ne patoutuvat ja purkautuvat kenties yllättäen ja yllättävällä voimalla.

Näin on todettu tutkimuksissa, sosiaalinen ympäristö myös vaikuttaa. Jatkuva muuttaminen aiheuttaa sen että ihminen ei oikein juurru mihinkään ja näin ollen hän kokee itsensä ulkopuoliseksi ympäristössään sekä vuorovaikutus tilanteissa.. Siksi hänen käytöksensä voi olla hyvinkin voimakas kohdatessa negatiivisia asioita. 

Yksi syy myös omien tunteiden hallitsemiseksi on uneen vähyys, ei pitäisi valvoa yöllä, yö on tarkoitettu lepoon. Tämä korostuu vielä enemmän ikäihmisten terveyden hallitsemisessa. Uni lääkkeet tai alkoholi  ei minusta ole ratkaisu unen saamiseksi.

Kun on nukkunut hyvin , niin ajatuskin on kirkas.

OLisi varmaan hyvä muistaa nimi oikein. Bengt on Sandberg eikä Sandman. Hän ei siis ole sukua Nukku-Matille.

Oi! Nämä ulkomaalaiset nimet ovat niin vaikeita. Ei ollut tarkoitusta kirjoittaa väärin.

http://foorumi.h-y.fi/index.php?topic=5323.msg244594#msg244594


Uskoin että teille ei vieraskieliset nimet eivät tuottaisi ongelmaa:

"Thomas McElwain syntyi uskollisessa kristillisessä perheessä Yhdysvalloissa vuonna 1949. Hän oli uskonnollisten aiheiden alainen jo varhaisesta iästä lähtien ja halusi tulla pastoriksi. Hän opiskeli teologiaa ja historiaa Séminaire du Salèvessa Ranskassa vuosina 1968-1972, minkä jälkeen hän jatkoi uskonnonopintoja Michiganin Andrewsin yliopistossa. Jo Ranskassa häntä pidettiin teologisesti kapinallisena, mutta kielitaito ansaitsi hänelle kunnioituksen.
Vuonna 1974 hän tuli Uppsalan yliopistoon opiskelemaan raamatullisia kieliä ja etnografiaa. Hän suoritti tohtorin tutkinnon. tutkinto vuonna 1979 Tukholman yliopistosta väitöskirjalla amerikkalais-intialaisista uskonnollisista perinteistä, mytologisista tarinoista ja Allegany Senecasta. Hän on kirjoittanut useita kirjoja ja monia artikkeleita alkuperäiskansojen uskonnosta, kristinuskosta, juutalaisuudesta ja islamista.
Monien vuosien ajan hän on luennoinut useissa yliopistoissa, erityisesti Turun yliopistossa Suomessa, jossa hän toimi aktiivisesti vuosina 1979-84. Hän oli toimitussihteeri pohjoismaisessa vertailevan uskonnon lehdessä Temenosissa viidessä osassa. Hän on ollut vertailevan uskonnon laitoksen tiedekunnassa dosenttina Tukholman yliopistossa vuodesta 1982".


https://translate.google.com/translate?hl=fi&sl=en&u=https://submission.org/About_Thomas_McElwain.html&prev=search&pto=aue

Minulla ei ainakaan ole mitään vaikeata kirjoittaa Thomas McElwain.

Outoa että ruotsalaiset erillisnimet tuottavat ongelman Thomas McElwainille.

Mutta näin toimiessa Thomas McElwain halusi halveeraa minun  identiteettiä.

Mutta ei se minua haittaa, osoitti vaan sen omasta persoonastaan että ei ole sen parempi ihminen kuin esimerkiksi minä.

 :icon_cool:










« Viimeksi muokattu: 30.11.20 - klo:16:32 kirjoittanut Bengt Sandberg »

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22056
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #87 : 30.11.20 - klo:17:01 »
Mutta ei se minua haittaa, osoitti vaan sen omasta persoonastaan että ei ole sen parempi ihminen kuin esimerkiksi minä.

Emme ole tällä foorumilla mittaamassa omaa tai toistemme paremmuutta ihmisinä.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #88 : 30.11.20 - klo:18:26 »
Mutta näin toimiessa Thomas McElwain halusi halveeraa minun  identiteettiä.

Mutta ei se minua haittaa, osoitti vaan sen omasta persoonastaan että ei ole sen parempi ihminen kuin esimerkiksi minä.

 :icon_cool:

Rehellisesti sekoitin nimeäsi. En tehnyt sitä tahallani, mutta sinä näytät miten pahansuopa olet syyttämällä minua halveeraamasta.
Paavali kehoittaa kilpailemaan hyvässä, mutta sinä haluat kilpailla pahassa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Bengt Sandberg

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 903
  • Vieras.
Vs: Nimimerkki
« Vastaus #89 : 30.11.20 - klo:19:56 »

Eräs mielestäni kattava lista tunteista on: Hämmästys - Tyyneys - Ilo - Hellyys - Rohkeus - Suru - Pelko - Kiukku - Inho. Jos nämä jäävät aikanaan ilmaisematta, ne patoutuvat ja purkautuvat kenties yllättäen ja yllättävällä voimalla.

http://foorumi.h-y.fi/index.php?topic=5369.msg244593#msg244593

Näin on todettu tutkimuksissa, sosiaalinen ympäristö myös vaikuttaa. Jatkuva muuttaminen aiheuttaa sen että ihminen ei oikein juurru mihinkään ja näin ollen hän kokee itsensä ulkopuoliseksi ympäristössään sekä vuorovaikutus tilanteissa.. Siksi hänen käytöksensä voi olla hyvinkin voimakas kohdatessa negatiivisia asioita. 

Yksi syy myös omien tunteiden hallitsemiseksi on uneen vähyys, ei pitäisi valvoa yöllä, yö on tarkoitettu lepoon. Tämä korostuu vielä enemmän ikäihmisten terveyden hallitsemisessa. Uni lääkkeet tai alkoholi  ei minusta ole ratkaisu unen saamiseksi.

Kun on nukkunut hyvin , niin ajatuskin on kirkas.



Muistakaa mennä ajoissa nukkumaa, sillä ei kai körttifoorumi voi viedä yö unia.