Kirjoittaja Aihe: Herättäjä-Yhdistykseen liittyminen  (Luettu 1467 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Terhikki75

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 11
Herättäjä-Yhdistykseen liittyminen
« : 23.01.18 - klo:14:57 »
Hei!

Olen ihan uunituore jäsen. maksu suoritettu tänään!
Tämmöisenä keski-ikäisenä olen sitä sukupolvea, joka on tottunut nettiasiointiin ja siksipä nyt kirjoitttelen. Eli kun laitoin jäsenhakemuksen yhdistyksen sivuilta, en saanut mitään vastausta mistään. Yleensä nettilomakkeisiin liitetään vakiomuotoinen vastaus, joka lähtee heti vastaukseksi liitettyyn sähköpostiosoitteeseen. Käsittääkseni tämä ei vaatisi paljoa "nörtteilyä".

Haluaisin, että tämä asia laitettaisiin kun toon hyvissä ajoin ennen kesää. Tampereella on potentiaalisia uusia jäseniä roppakaupalla. Mutta jos hieman epävarmana laittelee jäsenhakemuksen ja sitten ei kuulu mitään viikkoihin, tulee nykyihmiselle sellainen olo, että jaaaah. Ei ne sitten halunneetkaan mua, vaikka siellä juhlilla olivat niin kivoja... Eli jo se pieni automaatti viesti, jossa toivotetaan tervetulleeksi ja kerrataan maksu ohje ja lausutaan jotain muuta, jota uuden on hyvä tietää (En siis ole vieläkään saanut mitään kirjettä, joten en tiedä mitä se kirje sisältää. Ystäväni liittyui ja maksoi heti vuodeenvaihteessa ja sai loppuviikosta kirjeen). En siis tiedä, mitä tietoja siinä sitten on. Itse tosiaan liityin jo muutama viikko sitten, mutta maksoin tänään.  Itse rohkeasti seuroissa oton asian Tampereella puheeksi ja he ottivat yhteyttä  ylemmäs ja näin sain tiedon, että ystävälleni kirje oli jo lähtenyt.

Tavallaan asiamme on nyt hoidossa, mutta kun en tiedä onko kotivisut vapaaehtoistoimin pystyssä vai maksettuna ostopalveluna vai omin työntekijätoimin, niin ajattelin saavani ohjausta täältä!  Eli Tampereen juhlat tulossa ja olisi kiva saada se pieni muutos kotisivuille (ko. salasivu päivitetty vuonna 2014) kuntoon ennen sitä, jotta emme menetä uusia jäsenioä heti kättelyssä.  itse jäin miettimään sitä maksamista, että onkohan hinta vielä 25€, eli sama kuin 2014... Ja en maksanut, vaan jäin odottelemaan yhteydenottoa. Mutta nyt maksoin, jos saisin sen yhteydenoton.

Olen siis vapaaehtoinen muokkaamaan ja ideoimaan sitä kirjettä, mutta en osaa koodata sitä muutosta sinne sivuille. Miten tulisi edetä?

Kiitos!

Terhi :001:


Poissa Terhikki75

  • Saapunut Aholansaaren rantaan
  • Viestejä: 11
Vs: Herättäjä-Yhdistykseen liittyminen
« Vastaus #1 : 23.01.18 - klo:15:44 »
AAAGH! :icon_sad:
Kylläpä pääsi pahoja kirjoitusvirheitä täynnä oleva teksti ilmoille!
Anteeksi kovasti.
Yritin muokata, mutta en löytänyt muokkausnappulaa.

mm. kun toon ..kuntoon
ei salasivu vaan alasivu
Ja ystäväni sai kirjeen viime viikon loppuviikosta. Ei samalla viikolla. Mutta ei mitään sähköpostiviestiä.

Täytyypä oikolukea ensi kerralla huolella, kun ei pääse muokkaamaan tekstejään.  :039:

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Vs: Herättäjä-Yhdistykseen liittyminen
« Vastaus #2 : 23.01.18 - klo:16:55 »
Kiitos palautteesta. Se on lähetetty edelleen Lapualle. Eiköhän se jotain aiheuta.

Muihin asioihin. Muutos on mahdollista 5minuuttia kirjoittamisen jälkeen, ei enää myöhemmin, muuten tulee ongelmia vastausten kanssa. Tulee sekaannus, kun on jo ehditty vastata alkuperäiseen ja edessä on parsittu teksti. Tämä palvelualusta ei tunne sellaista vaihtoehtoa, että muutos olisi sallittu ensimmäiseen vastaukseen asti. "Kirotusvireistä" ei kannata huolestua niitä on kaikilla.

Olen vapaaehtoinen kuten muutkin foorumilla. Minulla 363,5km Lapualle,  joten hoidan asiat sähköisesti sinne.

Toivottavasti viihdyt foorumila.

Seppos
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi