Ai niin minun piti vastata, en osaa sanoa antaako mikään kirja minul apua, ehkä joku jos viitis lukea. Nyt kävi niin että minä aattelin sen sisältävän informaatiota edes pari bittiä Jumalasta ja jos kaikki on nyt sitten epäperästä on herkästi unohtunut, ettei epäperäsen synonyymi ole epätosi, ja sillä tavoin kävi tapaus että moni luuli samoin eikä viitiny ettiä siitä Jumalasta joka saattaa auttaakin, yhtään bittiä siitä kirjakokoelmasta.
Elämysten varaan minä en mitään laske kun ne menee ja tulee sen mukaan onko polvea särkeny yöllä tai selkä kipeä tai jonkunlainen kohtaus. Eli sillä epäperäsen toitottamisel saatiin ihmiset aatteleen että no ei kannata vaivautua, ja niin jäi painos käsiin, juuri kirjasta luin.
Sitten minulla on vasta herkullinen historiallis-suurkriittinen arkeologian näkökulma kristinuskon ja juutalaisuuden juurewt. Ei vähä mitään ajattelin, kaks maailmanuskontoo arkeologisesti ratkastuna.
Se on täynnä semmosta että "toisin kuin kirjalliset lähteet väittävät" ja minä oon vähän lukenu enkä eläissäni törmänny semmosiin lähteisiin eikä lähdeviitettä ole, ei ainuttakaan.
Ja ettei synagoogia ollu kun ei löydy raunioita. Sanonkomämitä. Se synagogeios vai miten se menee on mitä tahansa koolle tuloa, syömäänkin. Ei siitä raunioi löydykkän. Ja tämä kriittinen teos kohkaa sivun että toisin kuin meille on opetettu variseuksista he nyt kertoo totuuden. Minä oon jo tullu uteliaaksi käännän sivuu ja juu. On löydetty kaks parempaa taloo, eli rikkaan miehen., Niissä oli Miqve-altaat joissa voi rituaalipestä.
Mitä varten he lupaa kertoa fariseuksista kaiken uusiksi ja kaikki on siinä että "oletettavasti he olivat hyvin varakasta väkeä".
He unohti mainita senkin että ovikellos luki: Täs asuu Fariseus Luukas Luukasanpoika.