Kirjoittaja Aihe: Herätysjuhlaa.....  (Luettu 2844 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sisar hento

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 3
Herätysjuhlaa.....
« : 11.07.08 - klo:10:55 »
Mieheni kysyi eilen iltapalapöydässä keskustellessamme erilaista herätysliikkeistä, että mitäs ne "körtit" oikeastaan ovatkaan.  Aloin itsekin muistella...ja mieleeni nousi äkkiä virren sanat "Sinuhun turvaan Jumala...." Samalla muistui jostain alitajunnasta ajatus "armon kerjäläisydestä", tummista puvuista, ja aidosta lähimmäsenrakkaudesta. Niinpä tänään aamulla ensimmäiseksi surffailin Herättäjäyhdistyksen sivuilleja tunne, jonka koin, oli vapauttava.
Nyt tiedän sen, mitä olen kauan etsinyt....kyyneleet vierivät pitkin poskipäitä kun tuntui, että minun ei enää tarvinnut yrittää olla jotain muuta tai parempaa kuin mitä oikeasti olen. Saan olla tällainen armoa kerjääväinen tallaaja omalla paikallani Jumaln armon varassa.

Tavallaan löysin tänä aamuna kotoisan hengellisen kodin! :D

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16861
    • http://www.samila.1g.fi
Herätysjuhlaa.....
« Vastaus #1 : 11.07.08 - klo:11:42 »
Yksinkertaisesti, tervetuloa kotiin. Pääsykoetta ei ole eikä mitään kysytä.
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Re: Herätysjuhlaa.....
« Vastaus #2 : 11.07.08 - klo:14:19 »
Lainaus käyttäjältä: "Sisar hento"
Mieheni kysyi eilen iltapalapöydässä keskustellessamme erilaista herätysliikkeistä, että mitäs ne "körtit" oikeastaan ovatkaan.  Aloin itsekin muistella...ja mieleeni nousi äkkiä virren sanat "Sinuhun turvaan Jumala...." Samalla muistui jostain alitajunnasta ajatus "armon kerjäläisydestä", tummista puvuista, ja aidosta lähimmäsenrakkaudesta. Niinpä tänään aamulla ensimmäiseksi surffailin Herättäjäyhdistyksen sivuilleja tunne, jonka koin, oli vapauttava.
Nyt tiedän sen, mitä olen kauan etsinyt....kyyneleet vierivät pitkin poskipäitä kun tuntui, että minun ei enää tarvinnut yrittää olla jotain muuta tai parempaa kuin mitä oikeasti olen. Saan olla tällainen armoa kerjääväinen tallaaja omalla paikallani Jumaln armon varassa.

Tavallaan löysin tänä aamuna kotoisan hengellisen kodin! :D


Näin juuri. Tervetuloa monenlaisten tallaajien joukkoon!
Acta, non verba.

Pekko

  • Vieras
Herätysjuhlaa.....
« Vastaus #3 : 11.07.08 - klo:17:57 »
Anteeksi unohdan etikettisäännöt ja kirjoitan isolla:

TERVETULOA SISAR HENTO !!

Poissa sadetta

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1504
Re: Herätysjuhlaa.....
« Vastaus #4 : 13.07.08 - klo:12:09 »
Lainaus käyttäjältä: "Sisar hento"
Saan olla tällainen armoa kerjääväinen tallaaja omalla paikallani Jumaln armon varassa.



Just noin minäkin koen. Ei tarvitse olla ´oikeanlaisia´ ihme kokemuksia eikä ymmärtää asioita tietyllä, sanoisinko määrätyllä tavalla. Että on mahdollisuus kelvata Jumalalle tällaisena.
Jeesus vaivaiset syntiset korjaa