Kirjoittaja Aihe: Olinko tänään mistään kiitollinen,. yst rehell vast.  (Luettu 10344 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
En vielä, iltaan mennessä ehdin olla

Ei, olenpas!  Jäätävä pahoinvointi meni ohitse, saattoi olla, että pakastamani kaalipadan tähde ennätti pilaantua. Kiitos tänään hyvästä olosta. 


Kiitos äidistä,  ja äidin hyvästä toipumisesta! 

Kiitos siitä että sain avun painonpudotukseen, toisinkin olisi voinut käydä, tavoitteeseen saatan ihan päästä ja toivon että se räytynyt turhautunut kollega edes vähän ilahtuu --- sikäli kuin jatkan toisen kanssa ja lähetän vain kiitoskortin näin joulun alla.  En pidä siitä, että toinen kuvittelee tavoitteen i ja toivomukseni ja ylipäänsä minut, mutta niin saattaa käydä kun  kuulee liikaa samaa.

"Minä nyt tohtorille sanon neljättä kertaa, ei ole yskää"  --- influenssakauden päivystystä ---   synnitön heittäköön ensimmäisen kiven.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Heräsin juuri lastenlasteni liikuskeluun. Olen siis hoitamassa vaarin hommia tyttäreni perheessä. (Mummi on vielä unessa.) Kiitollisuus on läsnä siis heti aamulla. Taidan lähteä aamupalalle ja kävelyttämään Terriä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Saimme apua yläkerran Heikiltä alaoven aukaisussa kun tulimme kaupasta rollan, kepin ja kolmen kassin kanssa . Se on meillä rahjuksilla melko hankalaa.

Heikki on 84 v.  :eusa_angel:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Taidan lähteä aamupalalle ja kävelyttämään Terriä.

Terri olikin jo käynyt aamulenkillä. Kiitos siitäkin!

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Kiitos Herralle puolisoni valmistamasta aamupuurosta ja aamuisesta kylmäuinnista hänen kanssaan lähijärvessä. :eusa_pray:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Mitäs jos kiittäisit sitä puolisoa siitä puurosta...  Jumalaa sopii kiittää ryyneistä, joita teillä on.  Oletkohan ikinä ollut neljää päivää ilman ruokaa, kun viimeinenkin ryyni oli syöty? 

Sun auttoi Herra taaskin
terveenä nousemaan
sä avuks että Häntä
oppisit huutamaan.

Siis lankee etehensä
edestä hyvyytensä
nöyrästi kiittämään.

..............................

Saima Harmaja kirjoitti joitakin kuukausia ennen viimeistä sairaalamatkaansa, kihlauksensa purkauduttua, rakkaan sisarensa kuoltua synnyttäessään tytärtä,.Saiman tuberkuloosi todettua parantumatomaksi,

:  ...minulla sentään oli sisar, rakastettu ja paranemisen toivo.  Mitähän sellaista minulla nyt on, josta en ymmärrä olla kiitollien ja joka huomenna revitään minulta pois? 
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa seppos

  • Ylläpitäjä
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 16857
    • http://www.samila.1g.fi
Kaikesta rakkaalle vaimolle
Jumala on arjessa
Tekno- ei teologi

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Olen kiitollinen!  :icon_xmaslol:

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Tänäänkin olen kiitollinen!  :icon_xmaslol:

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Päivin, öin
minä laulelen
kiitosvirttä
Jeesuksen.
Se laulu sielussa
soi, se soi!
"Kiitos, kiitos oi!"  :icon_xmaslol:

Onnia Hellén

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Olinko tänään mistään kiitollinen,. yst rehell vast.
« Vastaus #10 : 22.11.22 - klo:14:15 »
Onnia Hellén oli tunnetumman runoilijan Immi Hellénin nuorempi sisar. https://fi.wikipedia.org/wiki/Immi_Hell%C3%A9n

Mummini oli tietääkseni jonkin aikaa Immi Hellénin opettajatoveri Lapinlahden kansakoulussa Helsingissä.

Poissa PekkaV

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 10375
Vs: Olinko tänään mistään kiitollinen,. yst rehell vast.
« Vastaus #11 : 23.11.22 - klo:05:22 »

   Nukuin paremmin.

Tervetuloa talkoisiin Vaasaan! Herättäjäjuhlat rakennetaan yhdessä toimien. Juhlien onnistumiseksi tarvitsemme n. 1000 talkoolaista eri tehtäviin. Sellaisia ovat muun muassa juhla-alueen rakentaminen ja purkaminen, kahvioiden ja grillien toiminta, liiken ...

https://herattajajuhlat.fi/talkoot2024

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33643
Vs: Olinko tänään mistään kiitollinen,. yst rehell vast.
« Vastaus #12 : 23.11.22 - klo:08:15 »
Nukuin pitkään. ( mutta sitten tuli kiirus )
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Olinko tänään mistään kiitollinen,. yst rehell vast.
« Vastaus #13 : 23.11.22 - klo:09:27 »
Lumesta.  Iltaseklla kävellä käpsyttelin ja melkein itkin kun muistin talviset kasin aamut ja kuin häivyttiin vähin erin ulos ja lumi narskui narskui ja...  Oiwau.  Olen elänyt.  Kuin rakastinkaan keskitalven pimeää ja kylmää.   :kahvi: :kahvi: :kahvi: :kahvi:   Olin onnelllnen ja olen onnellinen ja soittaessani kotiin kerron aina uudelleen kuinka onnellinen olinkaan.

Ne e i   u s k o !   Ehkä nyt,  v ä h i n  e r i n !   
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Olinko tänään mistään kiitollinen,. yst rehell vast.
« Vastaus #14 : 23.11.22 - klo:18:57 »
Olimme hyvällä päällä, sisätautilääkäri ja minä, yksimieliset hoidon tavoitteesta jo etukäteeen ja erinomattain tyytyväiset kuin on alkanut tämä rojektimme.   :kahvi: :kahvi: :kahvi: :kahvi:
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.