Kirjoittaja Aihe: Unet  (Luettu 113246 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Unet
« Vastaus #150 : 16.04.06 - klo:12:26 »
Olen nähnyt lähes joka yö viikon verran unia YS:n 80-vuotisjuhlista ja niiden eri vaiheista - liekö jotain ihmeen stressin purkautumista sekin (juhlat olivat viime lauantaina). Viime yönä näin sellaista unta, että jatkoilla kaikki olivat vaihtaneet juhlapuvut pois, istuivat korrektisti hiljaa pöytien ääressä ja ihmettelivät mua kun mulla oli iltapuku yhä päällä ja halusin tanssia ja juhlia  :shock:

Poissa Hanna

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 451
Unet
« Vastaus #151 : 18.04.06 - klo:16:53 »
Mä näin viime yönä unta siitä, että mun täytyi kauhealla kiireellä pakata kaikki tavarani mukaan ennenkuin jotku tulis ja polttais meidän kodin...Kieltämättä sitä aamulla huomasi et on sitä vaan aika kiintynyt materiaankin, kun huomas et tavarat on tallessa :!:
On monta tapaa solmia kaunis kimppu ja monta tapaa elää onnellinen elämä

Poissa Eevi

  • armon kerjäläinen
  • Viestejä: 435
    • http://www.eephi.deviantart.com
Unet
« Vastaus #152 : 25.05.06 - klo:14:27 »
Unessani oli kirkkaanpunainen työpöytä jonka alla kyyristeli joku tyyppi, jota en tuntenut hyvin mutta se oli tehnyt jotain hirveää jolleki mulle tärkeälle ihmiselle, ja mä olin irrottanu sellaisen rullilla kulkevan tuolin siitä jalastaan ja sen pohja oli täynnä teräviä piikkejä ja mä tapoin sitä sillä tuolilla ja se kiljui tuskasta ja voi että mä olin tyytyväinen kun siihen sattui, se oli paha paha paha paha paha ihminen. tuolikin oli kirkkaanpunainen ja joka puolella oli verta ja mä olin raivoissani ja en muista kuoliko se. toivottavasti.
-tottelematon ja paha-

Poissa Notski

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 3
Unet
« Vastaus #153 : 26.05.06 - klo:13:31 »
Mä näin unta että olin meidän kotikirkossa alttarin edessä oudon tuntuisissa vaatteissa... sit vilkaisin sivulle ja huomasin kaksi aika komeaa miestä... Ja tajusin että olen menossa naimisiin kahdenmiehen kanssa yhtä aikaa!   :lol:

Aaumlla heräsin ja aattelin että eiks mulle yks riitä ja että pitäsiköhän laskea kriteerejä....  :o

Poissa Sanneli

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2387
Unet
« Vastaus #154 : 28.05.06 - klo:14:11 »
Mää näin jotain ihan tyhmää unta jossa mää valitin mun yhelle kaverille mun ja mun yhen toisen kaverin väleistä meiän keittiön ikkunalaudalla. Eikä siellä edes ole ikkunalautaa #-o
"Kun oma pohja vajoaa Niin armo yhä kannattaa. Sen päällä, niin kuin kallion Minulla turvapaikka on."
Parhain terveisin Sanna

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Unet
« Vastaus #155 : 30.05.06 - klo:19:23 »
Ruis kasvoi väärinpäin ja minun kohtaloni oli puhua jokainen korsi oikein päin.

Oli haasteellista, mutta antoisaa.
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Unet
« Vastaus #156 : 30.05.06 - klo:21:42 »
Näin unta, että mulla oli peliä jonkun tyypin kanssa ja unessa oli hyvin vahva tunne, että tässä on nyt SE juttu. Että mikään muu ei ole ikinä tuntunut näin oikealta. Hassua oli se, että tyypin kasvot eivät olleet mulle millään lailla tutut. Jäi hyvä mieli siitä unesta  :wink:

Poissa viivi

  • Körttiläisyyden jäljillä
  • Viestejä: 8
Unet
« Vastaus #157 : 07.06.06 - klo:00:03 »
unia?:) aika mielenkiintoinen. lauloin tässä taannoin eräässä konsertissa ja tähän sitten tultiin.:

olin menossa lavalle kun musiikinopettaja tulee vastaan naama punasena ja sanoo jotain tyyliin että viivi, nyt et kyllä ala mitään ennekuin nuo sun hiukset on leikattu pois. (kallis aarteeni ne^_^) no minä olen tietysti että mitä...? sitten kitaristikaverini menee kohteliaasti mikin taakse ja ilmoittaa yleisölle että solistilla on tilapäinen mielenhäiriö. porukka on silleen että joo, sitä sattuu. bändi ja muut solistit päättävät sitten yhteistuumin eliminoida minut lopullisesti. se tapahtuu kahdella pingismailalla ja yhdellä sulkapallomailalla, sekä isommalla pokaalilla mitä nurmon liikuntahallin seinän kokoisesta palkintokaapista löytyy.
alkaa irvokas takaa- ajo, kunnes minut saadaan kiinni ja tunnustan syöneeni kaikki riisikakut ja kirsikat.

utopistista.
Beatus vir qui suffert tentationem.

Poissa Juho A.

  • veisaa: "...Armahda heikkoa ja kurjaa.."
  • Viestejä: 239
    • http://www.juhoasikainen.pp.fi
Unet
« Vastaus #158 : 11.08.06 - klo:10:54 »
Olin vetämässä varhaisnuorten ekstremevaellusleiriä. Ikä haarukkana noin 6-14 vuotiaat.
Noh, ainoana vetäjänä 30 lapsen leirillä oli jo melkoisen haastavaa, mutta kasvoi moninkertaiseksi sen jälkeen kun ruokalähetykset loppuivat. Koitappa siinä sitten marjastuksella ja metsästyksellä pärjätä.
Kaikki meni muuten kohtalaisesti, paitsi kun tuli se 20km uintiosuus ja kukaan ei ollut ottanut huomioon savon vesistöissä vaanivia haikaloja. Ryhmällä oli käytössään yksi hainkarkoitin, mutta se oli aikas niukka apu selkäeviä kuhisevassa saimaassa.
Pienimmät olivat uupuneita ja vanhinmat halusivat jo mennä eteenpäin. Siinä sitten koitin rajoittaa veteen karkailua.
pääsimme lopulta viimeiselle saarekkeelle ennen päämääräämme: Aavesaarta. (ranta näytti eriskummallisen paljon Aholansaaren rannalta
 :?: )
Juuri kun olimme lähdössä uimaan, niin armeijan henkilökunta ryntäsi paikalle jakaen kaasunaamareita ja kertoen että lähellä oli tapahtunut ydinonnettomuus. Kaikki muut saivat naamarin päähänsä, paitsi minä.

Eli: Älkää suunnitelko tälläisiä lastenleirejä - ei kannata.
Rooliinsa tykästynyt taivaanrannanmaalari

Poissa Reetukka:)

  • Kulku käy kohti Paavon Pirttiä
  • Viestejä: 25
Unet
« Vastaus #159 : 12.08.06 - klo:09:08 »
Mä oon nähny pienestä asti unta, missä on semmonen ärsyttävän söpö ja pieni, vaaleanvioletti lohikäärme, joka sanoo:" Auta meitä". Sitten me mennään yhessä johonkin kylään, missä on semmonen ihme vesiputous.. Ja se uni loppuu siihen! ARGH

Poissa An-na

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 857
Unet
« Vastaus #160 : 15.08.06 - klo:11:04 »
Näin unta, että joku körttifoorumilainen (en muista kuka, ei varmaan kukaan oikea henkilö) haastoi minut ja monet muut oikeuteen, koska olimme kannustaneet häntä jossain vaikeassa asiassa ja hänen mielestään se oli herjausta. Linkokinkokin joutui puuttumaan asiaan.

(Uneen lienee vaikuttanut eilinen uutinen Lasse Mårtensonin loukkaantumisesta hänen kunniakseen tehdystä konsertista...)

Poissa Kalistaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2575
UNIA...
« Vastaus #161 : 16.10.06 - klo:11:28 »
Jonakin aamuna on kenties oikea aika ja kelpo hetki yksilöllisen unen tuomiselle tähän foorumiin. Mutta kysyn nyt yleisesti: Näettekö värillisiä unia? Oletteko nähneet enneunia? Miten paljon unet ovat selvittäneet arkimielen asioitanne? Pidättekö unipäiväkirjaa edes satunnaisesti?

   Tämä UNIKETJU on oiva esimerkki körttifoorumin useista kelvokkaista aiheista - sitä tulee tuon tuosta valmiiseen pöytään, johon toiset ovat tuoneet ravintoa.

Poissa mannaryyni

  • vaivatulla mielellä
  • Viestejä: 552
Unet
« Vastaus #162 : 16.10.06 - klo:11:56 »
Pitäisin unipäiväkirjaa, jos muistaisin ne unet. Tai siis, sitähän sanotaan, että pitäisi heti herättyään kirjata unet muistiin, mutta en minä niitä unia silloin muista! Ne tulevat mieleen vasta joskus muutaman tunnin päästä.
Enneuneksi voisi ehkä laskea sen, että ajelin meidän volkkarilla pitkin maanteitä. Sen tulen varmasti joskus tekemään  :D
Tänä iltana kaikki onnistuu.

HeinoM

  • Vieras
Unet
« Vastaus #163 : 16.10.06 - klo:12:08 »
Olen nähnyt ennakolta oman isäni, setäni ja yhden vanhan koulukaverini kuolemat. Unipäiväkirjaa en pidä. Pitkään aikaan en ole tosin enää nähnyt enneunia (yksi hieman epämääräinen tapaus on).

En ole näistä unista mitenkään ylpeä, toteanpahan vain asian, kun puheeksi tuli!

Poissa Salis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4426
  • Körtti
Unet
« Vastaus #164 : 18.10.06 - klo:12:24 »
Lainaus käyttäjältä: "HeinoM"
Olen nähnyt ennakolta oman isäni, setäni ja yhden vanhan koulukaverini kuolemat. Unipäiväkirjaa en pidä. Pitkään aikaan en ole tosin enää nähnyt enneunia (yksi hieman epämääräinen tapaus on).
En ole näistä unista mitenkään ylpeä, toteanpahan vain asian, kun puheeksi tuli!


Onko Sulla myös de javu - unia. Olen erikoistunut niihin. :wink:

Hätkähdän usein siihen, että olen nähnyt tämän tilanteen jo ennen unessa. Kummallista, mutta se tilanne, joka unesta on tuntunut painostavalta, päättyykin livenä aina hyvin. :shock:
Acta, non verba.