Kirjoittaja Aihe: Tuomitseminen  (Luettu 10227 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Tuomitseminen
« Vastaus #45 : 02.11.20 - klo:20:29 »
Tehdäänpä tuo veeännän kaipaama tiivistelmä:

Tuomiomieli kuuluu ajan henkeen mukautuneiden perusrakenteeseen. Heillä on aina tuomio valmiina uskossaan heikoille. Mutta Pyhä Henki antaa sanat ja oikean ymmärryksen.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Tuomitseminen
« Vastaus #46 : 02.11.20 - klo:22:07 »
Kärsimys kuuluu osallemme.
Aamen! Hädän leipä ja ahdistuksen vesi on uskossaan heikon osa, kun perusoikeuksiimme kuuluvia sanan-, omantunnon- ja uskonnonvapautta tallotaan homojen oikeuksien puolustamisen nimissä. Siksi meidän on oltava valmiita totuuden tähden ahdistukseen, kärsimykseen ja vainoon.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Tuomitseminen
« Vastaus #47 : 03.11.20 - klo:06:51 »
Perusoikeuksiimme kuuluvia sanan-, omantunnon- ja uskonnonvapautta tallotaan homojen oikeuksien puolustamisen nimissä.

Tällaisille lausumille on olemassa tieteellinen termikin. Se on paskapuhe, englanniksi bullshit. Sanotaan mitä halutaan piittaamatta, onko se totta vai valhetta. Kai sananvapaus antaa tähänkin luvan, kunhan ei loukata ketään. Sananvapaus antaa myös luvan sanoa, että paskapuhettahan tämä on.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Tuomitseminen
« Vastaus #48 : 03.11.20 - klo:17:44 »
Tällaisille lausumille on olemassa tieteellinen termikin. Se on paskapuhe, englanniksi bullshit. Sanotaan mitä halutaan piittaamatta, onko se totta vai valhetta. Kai sananvapaus antaa tähänkin luvan, kunhan ei loukata ketään. Sananvapaus antaa myös luvan sanoa, että paskapuhettahan tämä on.

Olen samaa mieltä. Paskapuheen puolustaminen on tärkeä asia ihmisoikeuksien nähden. Tietysti missä on vapautta on myös vastuuta. Somessa on molemmat puolet usein unohdettu.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Tuomitseminen
« Vastaus #49 : 08.11.20 - klo:13:03 »
Tällaisille lausumille on olemassa tieteellinen termikin. Se on paskapuhe, englanniksi bullshit. Sanotaan mitä halutaan piittaamatta, onko se totta vai valhetta. Kai sananvapaus antaa tähänkin luvan, kunhan ei loukata ketään. Sananvapaus antaa myös luvan sanoa, että paskapuhettahan tämä on.
Paska haisee ja balalaikka soi kuin Moskovan metrossa.  :icon_xmastwisted:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Tuomitseminen
« Vastaus #50 : 08.11.20 - klo:15:10 »
Paska haisee ja balalaikka soi kuin Moskovan metrossa.  :icon_xmastwisted:

Olen ollut sekä Moskovan että Pietarin metrossa eikä minulla ole kummastakaan avaintoa. Balalaikan soittoa olen kylläkin itse kokeillut, kerran soittanut jopa julkisestikin. Paskanhaju on tuttu keväisiltä suomalasilta pelloilta. Sitähän se merkitsee, että syksyllä saadaan taas leipäviljaa.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Tuomitseminen
« Vastaus #51 : 08.11.20 - klo:18:27 »
Olen ollut sekä Moskovan että Pietarin metrossa eikä minulla ole kummastakaan avaintoa. Balalaikan soittoa olen kylläkin itse kokeillut, kerran soittanut jopa julkisestikin. Paskanhaju on tuttu keväisiltä suomalasilta pelloilta. Sitähän se merkitsee, että syksyllä saadaan taas leipäviljaa.

Niin Pietarin metroasemat ovat kerrassaan komeita.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Tuomitseminen
« Vastaus #52 : 11.11.20 - klo:22:18 »
Tällaisille lausumille on olemassa tieteellinen termikin. Se on paskapuhe, englanniksi bullshit. Sanotaan mitä halutaan piittaamatta, onko se totta vai valhetta. Kai sananvapaus antaa tähänkin luvan, kunhan ei loukata ketään. Sananvapaus antaa myös luvan sanoa, että paskapuhettahan tämä on.
Li Andersson ja Paskapuhe! https://www.youtube.com/watch?v=N5HCrWiIL80

 :icon_xmasbiggrin:

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21983
Vs: Tuomitseminen
« Vastaus #53 : 11.11.20 - klo:22:29 »
Li Andersson ja Paskapuhe!

Tieteelliset termit eivät ole erisnimiä, joten paskapuhe kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Mahtaako Halla-Ahon käyttämä 'kiilusilmäinen' olla minkään tieteenalan virallinen käsite?

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Tuomitseminen
« Vastaus #54 : 12.11.20 - klo:01:28 »
Tieteelliset termit eivät ole erisnimiä, joten paskapuhe kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Mahtaako Halla-Ahon käyttämä 'kiilusilmäinen' olla minkään tieteenalan virallinen käsite?

Li Anderson on hieno ihminen, mutta onhan paljon muitakin. Halla-Aho on opiskellut kirkkoslaavia, niin sekin on hienoa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.