Kirjoittaja Aihe: Kannattaako olla rehellinen?  (Luettu 9593 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Kannattaako olla rehellinen?
« Vastaus #30 : 13.11.15 - klo:16:13 »
Kirjoitin tuon itseanalyysin aika myöhään eli se voi olla väsyneen mustaa tektiä.
On minulla ystäviäkin mm.olen seurustellut saman miehen kanssa kohta 15 vuotta.
Ja olen saattanut ystäviksi yhteen yhden imitaattorin ja laulun opettajan jotka molemmat ovat mielenterveyskuntoutujia. Kaveeraan heitä molempia. Tosin toista tapaan klubitalolla ja
toista mieletöntä valoa-hankkeessa. Kuuntelen myös itse kahta kaveria.
Mutta olen ollut yhdellä kesäleirillä piikikäskin mikä karkoitti kaveriehdokkaita.
Minua on nuorena kiusattu koulussa ja se painettiin villasella.

Muistin kyllä jostain vanhasta ketjusta sinun puhuneen ystävistä, eli ei jäänyt läpimustaa mielikuvaa.

Saatoit kirjoittaa jotakin joka on totta monen kohdalla tuossa säikäyttelyssä, ainakin yksi ystäväni on tehokkaasti säikäyttänyt minut matkoihini ja tieheni, enkä ymmärrä mikä hänen on tai vaivaa. Kaikkien huippu on että olen kyllä tallettanut hänen numeronsa mutta päällekkäin erään tätini numeron kanssa eli onhan Ainillekin siis mukava soittaa, mutta aina kun koetan tätä ystävääni tavoittaa vastaa Aini...    :003:    Ja niin, kyllä suren sitä ettei hän koskaan soita enkä saa numeronsa selville, sen voi tässä maassa salata niin salaiseksi.

Vaikka minä kai kysyisin, mikä juttu tämä on ja jos hän ei tahdo kertoa niin mitä järkee? Tai sitten kumpikin ihmettelee että mikset sä soita.

Tämä nyt on sellainen jota nimitäin menetykseksi en ehkä niin sitä että yhteydenpito ohenee kunnes jälleen on parempi mahdollisuus tavata taas.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.