Kirjoittaja Aihe: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?  (Luettu 16817 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21985
Vs: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?
« Vastaus #30 : 23.02.21 - klo:21:29 »
Herännäisyden henkeen ei kuulu asettua toisten yläpuolelle ja ryhtyä kopistelemaan muita ylhäältä päin päähän, sillä herännyt kyllä tuntee itsensä mitättömäksi ja huonoksi ihmiseksi, mutta Jumala pitää häntäkin arvokkaana.

Edellytät toisilta tällaista suhtautumista itseesi nähden, mutta et itseltäsi toisiin nähden. Tämän vaikutelman saa kommenteistasi.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?
« Vastaus #31 : 23.02.21 - klo:22:14 »
Tämän vaikutelman saa kommenteistasi.
Itsetietoisten vaikutelmat ovat kuitenkin aina rajallisia.  :eusa_pray:

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?
« Vastaus #32 : 24.02.21 - klo:02:23 »
   
Kyllä herännäisyydessä joskus kuuluu asettua toisen yläpuolelle ja ryhtyä kopistelemaan ylhäältä päin päähän, jos toinen ryminällä tuo vaikka Körttifoorumiin sellaista, joka uhkaa tervettä toimintaa. Hyvä esimerkki on se, että hölmösti erehdyin kääntämään vanhentuneita Siioninvirsiä ja laittamaan ne tänne. Vaikken tarkoittanutkaan, että ne tulisi hienon ja uuden tilalle, muut huomasivat sen vaaran ja yrittivät ylhäältä päin huomauttaa, että Bruce Springsteen oli jo tarjonnut paljon parempaa ja vieläpä englanninkielellä. Se oli aivan aiheellista ja minun olisi pitänyt alistua heti siihen viisauteen. Mutta kapinoin viisautta vastaan. Sellaisessa tilanteessa, pitää kopistella kunnes toinen ymmärtää. Nyt olen ymmärtänyt pitää hölmöä vanhentunutta itselleni ja ihailla ja ylistää niitä, jotka tietävät paremmin. Mielelläni asetan heidät vaikka kultajalustalle ja ylistän A.C./D.C.tä. Kun minun runo- ja musiikkitaitoni ja tuntemukseni on niin kertakaikkiaan mitätön, niin ihmettelen, että meikäläinen on joskus täällä hienolla foorumilla tarjonnut yhtään mitään. Kyllä on joskus paikallaan, kun asetetaan vaikka Bruce Springsteen Malmivaaran yläpuolelle puhumattakaan meikäläisestä. Jopa Barack Obama nyt tekee yhteistyötä hänen kanssaan.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?
« Vastaus #33 : 24.02.21 - klo:07:48 »
^

Tekisit hyvän teon, jos omalta osaltasi lopettaisit uhrina olemisen. Samaa asiaa on nyt jouduttu vatvomaan monta kuukautta.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21985
Vs: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?
« Vastaus #34 : 24.02.21 - klo:07:53 »
Bruce Springsteen ei liene suinkaan niitä 'saatanallisimpia' rockmuusikoita. Pidän häntä jonkinlaisena työväenkulttuurin edustajana. Raskaan rokin alalajeista taitavat synkimpiä olla black metal ja death metal. Norjalaisen Burzum-yhtyeen muusikot kehuskelivat kirkkojen polttamisella. Ainakin heitä fanittavat koulupojat ottivat ne puheet aikoinaan tosaissaan.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?
« Vastaus #35 : 24.02.21 - klo:08:25 »
^

Tekisit hyvän teon, jos omalta osaltasi lopettaisit uhrina olemisen. Samaa asiaa on nyt jouduttu vatvomaan monta kuukautta.

Kai nyt Körttifoorumilla vatvotaan kuitenkin Siioninvirsiä jatkossakin. Täällä saa rauhassa vatvoa vaikka mitä. On tietysti sääli, jos se häiritsee jotakuta, joka joutuu siitä olemaan uhrina. Yritä vain miehistyä fiksumpana ihmisenä ja kestää sitä, jos joku mainitsee täällä Siioninvirsiä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?
« Vastaus #36 : 24.02.21 - klo:08:27 »
Bruce Springsteen ei liene suinkaan niitä 'saatanallisimpia' rockmuusikoita.
Ei tietenkään. Mikä ajatus! Hänet on joskus nostettu täällä kultajalustalle, ja varmaan aiheestakin.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?
« Vastaus #37 : 24.02.21 - klo:08:51 »
Hänet on joskus nostettu täällä kultajalustalle, ja varmaan aiheestakin.
Nostetaanko täällä myös Malmivaarat kultajalustalle?  :eusa_pray:

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18465
Vs: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?
« Vastaus #38 : 24.02.21 - klo:10:18 »
Kai nyt Körttifoorumilla vatvotaan kuitenkin Siioninvirsiä jatkossakin. Täällä saa rauhassa vatvoa vaikka mitä. On tietysti sääli, jos se häiritsee jotakuta, joka joutuu siitä olemaan uhrina. Yritä vain miehistyä fiksumpana ihmisenä ja kestää sitä, jos joku mainitsee täällä Siioninvirsiä.
Kiitos kommentistasi. Olet oikeassa, että tällä iällä pitää vielä yrittääa miehistyä. On minulla vielä osioita, missä voin aika rauhassa kirjoitella. Siionin virret ovat minulle rakkaat, vaikka en itse voikaan niitä veisata, koska Luoja ei minulle sellaista armolahjaa antanut.

Ja on aivan oikein, että kolmen terävän kärjellä on erilainen kohtelu kuin ns rupusakilla. Sepon katson kuuluvan selkeämmin ylläpidon kaveriksi, että en häntä tarkoita.
Siitä vähän sureksin, että musiikkimakuuni yritetään vaikuttaa soittamalla herkästi amerikkalaista swingiä. Järjestelmä on niin fiksu, että "päälle " ei kuitenkaan voida soittaa. Minulle sopii slaavilainen tempo ja siihen olen saanut jopa vahvistavia latauksiakin.
Jospa me sovitaan kumpikin täällä olemaan.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21985
Vs: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?
« Vastaus #39 : 24.02.21 - klo:10:35 »
Nostetaanko täällä myös Malmivaarat kultajalustalle?

Sitä voi kysyä. Omana mielipiteenäni on, että höylätystä laudasta rakennettu koroke riittäisi mainiosti.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?
« Vastaus #40 : 24.02.21 - klo:10:54 »
Jospa me sovitaan kumpikin täällä olemaan.
:eusa_clap:
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?
« Vastaus #41 : 24.02.21 - klo:10:56 »
Nostetaanko täällä myös Malmivaarat kultajalustalle?  :eusa_pray:

En ole niitä, jotka valittavat kultajalustoista. Niin en pane vastaa.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4783
Vs: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?
« Vastaus #42 : 24.02.21 - klo:12:05 »
Omana mielipiteenäni on, että höylätystä laudasta rakennettu koroke riittäisi mainiosti.
Olen samaa mieltä, sillä herännäisyyteen ei kait kuulu henkilöpalvonta. Malmivaaratkin ovat vain vain samalla kertaa syntisiä ja vanhurskaita aivan kuten muutkin uskovaiset ihmiset. :eusa_pray:

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?
« Vastaus #43 : 24.02.21 - klo:12:13 »
Olen samaa mieltä, sillä herännäisyyteen ei kait kuulu henkilöpalvonta. Malmivaaratkin ovat vain vain samalla kertaa syntisiä ja vanhurskaita aivan kuten muutkin uskovaiset ihmiset. :eusa_pray:

Ei kai panna ketään korokkeelle vanhurskautensa takia.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21985
Vs: Katsoiko kukaan dokumenttia Malmivaaroista?
« Vastaus #44 : 24.02.21 - klo:14:25 »
Olen samaa mieltä, sillä herännäisyyteen ei kait kuulu henkilöpalvonta.

Henkilöiden tekemää työtä voi toki arvostaa, sen määrää tai laatua - joidenkin kohdalla molempia.