Keskustelu > Yleinen keskustelu

Tuleeko sota nelkku 4.

<< < (2/30) > >>

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: luterilainen - 24.04.22 - klo:15:55 ---Minulla on mielikuva Sanna Marinista Mooseksen lakiin tiukasti sitoutuneesta farisealaisesta.

--- Lainaus päättyy ---

Heitä lienee sosialidemokraateissa jokseenkin harvassa.

Leena:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 24.04.22 - klo:19:05 ---Heitä lienee sosialidemokraateissa jokseenkin harvassa.

--- Lainaus päättyy ---


 :003: :003:  Niitä on, nyt kun Tuomiojakaan ei enää oikeastaan ole kuin Waari Wanha Woimaton.  Kyllä, kyllä minä aivan otan vakavalta kannalta Weli Lutherilaisen, joka liittyi matalamieliseen joukkoomme antaakseen wilpitöntä uudestisynnyttävää mielipuolta ja muistuttaakseen että vain herrastamme (rouvastamme?)  toden todistamalla meille kerran aukeawat iankaikkisen walkeuden ovet (pariovet), 

Hän puhuu täyttä totta, ei siitä woi ketään syyttää että hän näinä kompleksisina aikoina sekoittaa arkipäiväisiin sossuihin oppositiovoimien tulisen katseen ja raamatullisen otteen jopa polliisilla, oikeusistunnossa ja kaikissa istunnoissa joissa paremmin seistään. 

Kyseessä on Päivi Räsänen :eusa_pray:

PekkaV:


--- Lainaus käyttäjältä: luterilainen - 24.04.22 - klo:15:55 ---
 Minulla on mielikuva Sanna Marinista Mooseksen lakiin tiukasti sitoutuneesta farisealaisesta.  :eusa_pray:



--- Lainaus päättyy ---

   Että jaksat höpöttää.
 Toisaalta täytyy san... kirjoittaa, että ... ilmaa ja happea tuot, ehkä

Kuitenkin täyttä paskaa
On se lannoitetta - kun on aikansa tekeytynyt.

Inspiraatio on tärkeää. Mikä olisi tärkeämpää? Sitä kaipaan. Sitä haen. Etsin. Rukoilen.

Herra armahda meitä. Kristus armahda meitä. Herra armahda meitä. Amen.

karjalaisenkyösti:

--- Lainaus käyttäjältä: Leena - 26.04.22 - klo:16:02 ---
Hän puhuu täyttä totta, ei siitä woi ketään syyttää että hän näinä kompleksisina aikoina sekoittaa arkipäiväisiin sossuihin oppositiovoimien tulisen katseen ja raamatullisen otteen jopa polliisilla, oikeusistunnossa ja kaikissa istunnoissa joissa paremmin seistään. 

Kyseessä on Päivi Räsänen :eusa_pray:

--- Lainaus päättyy ---

Minulle tuli tällainen ajatus taas mieleen:
Uskontoa/maailmankuvaa ei voi erottaa politiikasta.
Kuvitelma niiden erottamisesta on absurdia, kaukana reaalimaailman/todellisuuden ulkopuolella.

karjalaisenkyösti:

--- Lainaus käyttäjältä: PekkaV - 27.04.22 - klo:04:14 ---   Että jaksat höpöttää.
 Toisaalta täytyy san... kirjoittaa, että ... ilmaa ja happea tuot, ehkä

--- Lainaus päättyy ---

Nimim. Luterilaisella on tärkeä ja arvokas viesti meille. Ottakaamme opiksi.
Älkäämme olko niin sokaistuneita, ettemme sitä viestiä hänen teksteistään löytäisi.
Toki näissä teksteissä on sellaistakin ainesta, joka on omiaan kompastuttamaan ja peittämään sen tärkeän viestin, mutta älkäämme antako hämätä itseämme heittämällä lapsen pois vaikka lapsen mukana ammeessa on muutama litra pesuvettäkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta