Kirjoittaja Aihe: Homma kasssa ?  (Luettu 4675 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Homma kasssa ?
« : 04.02.22 - klo:16:24 »

Jotenkin en vaan tajua, mutta elämän hallinta kaiken keskellä on aika vaikeaa ?

Miten teillä? nuorena ajattelin, että tää on vaan niin hektistä meno ja kaikenlaista, niin sen takia elämä vie ja pieni ihminen ei voi kuin vikistä.

Miten teillä tää juttu toimii?

Faija kerran tuli mutsin kanssa himaan jostain etelän matkalta ja mutsi mulle, että fatsi dogas aika lailla, minä että no onhan sillä aika paljon, meikä ihan pitämätön ja perhe oireilee ulkomaan muuton takia ja ties mitä, en ihmettele.
Faija kuitenkin skulas kaikki hyvin ja piti kaikesta huolen, mutta miten muut näkee tän elämän ja sen hallinnan.?
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Homma kasssa ?
« Vastaus #1 : 04.02.22 - klo:16:36 »
itenköhä  yksinhuoltajilla?

Elämä tuo kaikenlaista arvaamatonta vastaan, jota itte en ainaskaan aina hallitse.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33760
Vs: Homma kasssa ?
« Vastaus #2 : 04.02.22 - klo:17:33 »
Minä olen kai sitten se toinen ääripää, ainakin ollut. Olen hyvä suunnittelemaan, organisoimaan, tekemään...ja uupumaan.

Olen perfektionisti, ainakin melkein. Pidän paikat putsissa, huushollin kunnossa ja miehen jalapset kurissa. Niin tein, eikä se tehnyt hyvää kenellekään, ei minullekaan.

Onhan siitä tehokkuudesta ollut se hyvä että osaan olla taloudellinen ja niitä huolia ei ole liiemmin ollutkaan. Myös lapset ovat menestyneet,  siitä kyllä ymmärrän olla kiitollinen. Perheeni on kunnollinen ja jälkikasvulla siunattu.

Yllätykset ovat tulleet muussa muodossa. Jokaisellehan niitä riittää, sairauksia ja muita huolia.

Olen viimein osannut hellittää, ja pääsen näin helpommalla. Opin kovan kautta luovuttamaan omista voimista ja taidoista. Siitä kiitän Laivani kapteenia, joka antoi sen 'vanhan laivan' näyttäytyä valheelliseksi huvipurreksi.

Ei pidä odottakaan, että kaikki ja aina sujuu hienosti, ja että hauskan pito ja viihtyminen on se tärkein. Tyytyminen riittää onnellisuuteen.

Parhainta on ollut joutua murtumaan ja päästä armon alle ja Kristus-yhteyteen.

Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa karjalaisenkyösti

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 5163
Vs: Homma kasssa ?
« Vastaus #3 : 04.02.22 - klo:18:57 »
Tyytyminen riittää onnellisuuteen.

Parhainta on ollut joutua murtumaan ja päästä armon alle ja Kristus-yhteyteen.

Mm. nämä ovat pari asiaa, joissa on viisautta, kunhan niihin vain pääsisi kunnolla sisälle.

Luulen voittavani Riitan perfektionismissa, se on joissain asioissa äärimmäisen raskasta, mutta tuo raskaus on koitunut siunaukseksi.
Ongelmat ovat toisinaan omiaan laittamaan asioita tärkeysjärjestykseen.
Mitäänhän ei kuitenkaan kenellekään satu, eikä mitään ongelmia tai onnistumisia tule, mitä Jumala ei olisi sallinut.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33760
Vs: Homma kasssa ?
« Vastaus #4 : 04.02.22 - klo:19:09 »
Niin, olemme hoitaneet leivisköitämme parhaamme mukaan. Se ei ole paha, mutta jos toiset ovat tyystin toista maata, siitä syntyy konflikteja.


Niin tyytyminen kuin murtumiset on opittava ottamaa vastaan. Omia ei lasketa ! :003:

Onko muita perfektionistejä ? Ei toki kilpailla kuka suurin on.   :003:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22062
Vs: Homma kasssa ?
« Vastaus #5 : 04.02.22 - klo:19:55 »
Elämä tuo kaikenlaista arvaamatonta vastaan, jota itte en ainaskaan aina hallitse.

Kaikkea ei voi itse hallita eikä pidä antaa kaikenlaisen hallita itseään. Siinä taiteillessa tarvitsee apua Hallitsijalta.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Homma kasssa ?
« Vastaus #7 : 18.02.22 - klo:17:47 »
Kaikkea ei voi itse hallita eikä pidä antaa kaikenlaisen hallita itseään. Siinä taiteillessa tarvitsee apua Hallitsijalta.
Mitä toi taas, aivot nyrjähti.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Homma kasssa ?
« Vastaus #8 : 18.02.22 - klo:17:56 »
https://www.youtube.com/watch?v=A1sTJ31zp10&list=RDMM&start_radio=1&rv=tvTRZJ-4EyI&ab_channel=HillsongUNITED

Eikös Hillsong ole se pedofiili järjestö? Jotkut amerikkalaiset ainakin levittävät sellaisia huhuja. En tarkoita tällä ilmoittaa mitään mielipidettä Hillsongista tai pedofiliasta.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Homma kasssa ?
« Vastaus #9 : 18.02.22 - klo:18:00 »
Eikös Hillsong ole se pedofiili järjestö? Jotkut amerikkalaiset ainakin levittävät sellaisia huhuja. En tarkoita tällä ilmoittaa mitään mielipidettä Hillsongista tai pedofiliasta.
Taas noita sun omia tulkintoa. vähän kuint Räsänen vihaa homoja.

Ootko täällä vaan haastamassa riita?

Jos joskus tapaiisit jonkun Hsong laulajan tietäisit millaista jengiä ne on.
https://www.youtube.com/watch?v=bDnA_coA168&list=RDMM&index=23&ab_channel=zachwilliamsVEVO
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Homma kasssa ?
« Vastaus #10 : 18.02.22 - klo:18:05 »
Taas noita sun omia tulkintoa. vähän kuint Räsänen vihaa homoja.

Ootko täällä vaan haastamassa riita?

Jos joskus tapaiisit jonkun Hsong laulajan tietäisit millaista jengiä ne on.
https://www.youtube.com/watch?v=bDnA_coA168&list=RDMM&index=23&ab_channel=zachwilliamsVEVO

Olisin voinut antaa useita linkkeja, jossa viitataan Hillsongiin ja pedofiliaskandaaliin, mutten tehnyt sitä, koska ne ovat kaikki englanninkielisiä. En ota kantaa asiasta, koska en tiedä enkä ole siitä kiinnostanut.
Niin en ole mitään tulkintoja tehnyt. En omia enkä muitten. Mihin riitaan viittaat?
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Homma kasssa ?
« Vastaus #11 : 18.02.22 - klo:18:09 »
Olisin voinut antaa useita linkkeja, jossa viitataan Hillsongiin ja pedofiliaskandaaliin, mutten tehnyt sitä, koska ne ovat kaikki englanninkielisiä. En ota kantaa asiasta, koska en tiedä enkä ole siitä kiinnostanut.
Niin en ole mitään tulkintoja tehnyt. En omia enkä muitten. Mihin riitaan viittaat?
Herkkähipiäinen kaveri,
Miten ton kääntäis

https://www.youtube.com/watch?v=2zMUzqUUGdY
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Homma kasssa ?
« Vastaus #12 : 18.02.22 - klo:18:12 »
Herkkähipiäinen kaveri,
Miten ton kääntäis

https://www.youtube.com/watch?v=2zMUzqUUGdY
Tämä linkki ei esitä minun mielipidettä. Se on vain todisteena, että kirjoitin totta, kun sanoin amerikkalaisten esittäneen Hillsongin pedofiliaskandaalin.
https://pulpitandpen.org/2016/08/11/hillsong-and-pedophilia-cover-ups-galore-down-under/
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Homma kasssa ?
« Vastaus #13 : 18.02.22 - klo:18:15 »
Joo. ei kun noita roviolle, en voi olla väärässä.
Kaikki valta tekoälylle!

Poissa Viisveisaaja

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 8392
Vs: Homma kasssa ?
« Vastaus #14 : 18.02.22 - klo:18:16 »
Joo. ei kun noita roviolle, en voi olla väärässä.
Hmm kuinkahan monta noitaa oikeaoppiset on polttaneet roviolla?

Miksi ei mistään ole opittu ja idiootit vaikuttaa.
Kaikki valta tekoälylle!