Kirjoittaja Aihe: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14  (Luettu 19523 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14
« Vastaus #60 : 28.10.21 - klo:06:16 »
Laura Sippola, Totuuden Henki

https://www.youtube.com/watch?v=usM6ySwbtJ0
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14
« Vastaus #61 : 28.10.21 - klo:06:24 »
Veisuuveljet, Jos katseemme nostamme kaivaten


https://www.youtube.com/watch?v=lF8u8rtRNx8
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14
« Vastaus #62 : 28.10.21 - klo:06:28 »
Tuohus-kuoro, Oi Tule Pyhä Henki

https://www.youtube.com/watch?v=iVnht1BzkAc
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14
« Vastaus #63 : 28.10.21 - klo:06:31 »
Laura Sippola, Totuuden Henki

https://www.youtube.com/watch?v=usM6ySwbtJ0

Jos haukkuisin tätä, (en ole edes kuunnellut niin ei voi olla mitään sitä vastaan), niin ainakin Pena jos ei muita tulisi panemaan minut tiukkaaksi aisoihin. Hänhän sen teki, kun luuli minua paheksuvan Stingiä (vaikken sanonut siitä yhtään paheksuvaa sanaa). Mitään toisen musiikkilinkkejä ei saa rauhassa haukkua Körttifoorumilla. Mutta jos joku haukkuu Siionin virsien käännöksiäni, kukaan ei sitä paheksu lainkaan. Päin vastoin, jos valitan (ja varmasti valitan, koska kenelläkään muulla ei ole otsaa eikä oikeudenmukaisuudentajua), niin minua parjataan siitä, että loukkaan sen raukan mieltä, joka sanoi käännökseni kamaliksi ja kuvottaviksi.
Se todistaa, miten alhaiseksi Körttifoorumi on vajonnut. Jos viisikymmentäluvun körtit saisivat tietää, millä tavalla on suhtauduttu, kun kukko ei käskien laula, niin mitä mahtaisivat sanoa? Hehän veisasivat juuri niitä virsiä, joita vihatte niin paljon, että pitää julkisesti häpäistä niiden käntäjää.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22049
Vs: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14
« Vastaus #64 : 28.10.21 - klo:08:05 »
Jos haukkuisin tätä, (en ole edes kuunnellut niin ei voi olla mitään sitä vastaan), niin ainakin Pena, jos ei muita tulisi panemaan minut tiukasti aisoihin.

Minulla ei ole keinoja suitsia sinua. Voin kuitenkin kehottaa sinua itseäsi miettimään käytöstäsi, sen syitä ja seurauksia. Sinun oma ratkaisusi on, kuinka neuvoihini suhtaudut. Toinen asia on, että foorumilla on sääntönsä, joiden noudattamista valvoo ylläpitäjä.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14
« Vastaus #65 : 28.10.21 - klo:08:12 »
Minulla ei ole keinoja suitsia sinua. Voin kuitenkin kehottaa sinua itseäsi miettimään käytöstäsi, sen syitä ja seurauksia. Sinun oma ratkaisusi on, kuinka neuvoihini suhtaudut. Toinen asia on, että foorumilla on sääntönsä, joiden noudattamista valvoo ylläpitäjä.

Ja on myös laki, joka suojelee tekijänoikeuksia, jopa Körttifoorumilla. Minulla on kääntäjän oikeudet Malmivaaran Siionin virsien käännöksiin, ja olen armollisesti antanut ne yleisön käyttöön niin kauan kuin se minulle sopii. Nyt ei enää sovi, joten poistan luvan. Olette nyt lainrikkojia niin kauan kuin käännöksiä ei poistetaan omistajan pyynnöstä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22049
Vs: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14
« Vastaus #66 : 28.10.21 - klo:08:30 »
Minulla on kääntäjän oikeudet Malmivaaran Siionin virsien käännöksiin, ja olen armollisesti antanut ne yleisön käyttöön niin kauan kuin se minulle sopii.

En nyt puutu tekijänoikeuskysymykseen. Totean vain, että käännöksesi ovat foorumilla olleet kenen tahansa kopioitavissa eikä niiden poistaminen sivuilta vaikuta siihen, miten laajalle ne ovat mahdollisesti jo levinneet.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14
« Vastaus #67 : 28.10.21 - klo:08:44 »
En nyt puutu tekijänoikeuskysymykseen. Totean vain, että käännöksesi ovat foorumilla olleet kenen tahansa kopioitavissa eikä niiden poistaminen sivuilta vaikuta siihen, miten laajalle ne ovat mahdollisesti jo levinneet.

Sekin on seikka, josta olen tietoinen ja josta poliisikin huomautti. Se todellisuus ei muuta Körttifoorumin velvollisuutta toimia lainmukaisesti. Jos haluan, voin myös yrittää poistaa ne muista paikoista, missä esiintyvät ilman lupaa. Minulla on kokemusta tämän asian kanssa. Minulla on useita kirjoja, jotka ovat ilmaantuneet piraattijulkaisuina eri paikoissa. Olen antanut joidenkin olla, ajatellen, etteivät minua vahingoita. Olen vaatinut ne pois joistakin paikoista. Aina kun olen vetonut tekijänoikeuksiin ja vaatinut kirjoitukseni pois, ne on poistettu. En ole tarvinnut nostaa syytettä. Sitkeä vaatimus on ajan kanssa riittänyt. Niin toivon, etten tarvitse hakeutua tässäkään tapauksessa oikeuteen.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14
« Vastaus #68 : 28.10.21 - klo:08:52 »
Jokainen suhtautuu tekijäoikeuksiin omalla tavallaan. Teidän kunnioittama virsintekijä, Jaakko Löytty, huhujen mukaan on vaatinut uutta neuvottelua yhdestä hyvin suositusta virrestä, joka loppujen lopuksi tulikin uudistettuun Siionin virsiin. Huhujen mukaan hän ei antanut evankelisten nuorten käyttää sitä omassa uudessa laulukirjassaan.
En yritä estää käännösteni vapaata käyttöä, joka on tietysti laillinen oikeukseni sekin, jos haluaisin käyttää sitä. Haluan vain poistaa käännökseni foorumista, joka ei suostu sanoutua julkisesti irti posteista, jos tai kun ilmaantuvat, ja jotka loukkaavat kääntäjän työtä. Kuulemma kukko ei käskien laula, joten poistan käyttöluvan kukolta.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14
« Vastaus #69 : 28.10.21 - klo:09:01 »
En edes halua estää ihmisiä haukkumasta työtäni. Haluan vain, että kun se tehdään, se tehtäisiin foorumilla, jossa on sitten keskustelua ja ihmiset tuntevat itseään vapaiksi ilmaisemaan eriviä mielipiteitä asiasta. Haluan myös, että niin kauan kuin sellainen foorumi on nimeltään Körttifoorumi, se julkisesti sanoutuisi irti käännösteni haukkumisesta. Se ei tapahdu täällä, enkä edes halua pakottaa foorumin toimimaan toivomukseni mukaan. Mutta jos ei toimi, niin selvästi poistan käyttöluvan. En tahallani jätä käännökseni paikkaan, jossa se on vain nyrkkeilysäkki.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22049
Vs: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14
« Vastaus #70 : 28.10.21 - klo:09:54 »
En tahallani jätä käännökseni paikkaan, jossa se on vain nyrkkeilysäkki.

'Nyrkkeileekö' täällä sinun lisäksesi kukaan?

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14
« Vastaus #71 : 28.10.21 - klo:12:03 »
'Nyrkkeileekö' täällä sinun lisäksesi kukaan?

Poistakaa virret. Selvästi ei tulla toimeen. Olen vuoden yrittänyt turhaan. Olen ollut viimeiseen hetkeen asti valmis sovintoon, muttei auta. Poistakaa virret välittömästi. Minulla on tekijänoikeudet siihen, niin vaadin, että ne poistetaan. Seppoksen "kuvottavat" kaksi yksityispostia riittävät.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14
« Vastaus #72 : 28.10.21 - klo:20:34 »
Nyt rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto, toivottavasti.

https://www.youtube.com/watch?v=NlprozGcs80

Hyvää yötä foorumilaiset ! :059:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa sivullinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 606
Vs: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14
« Vastaus #73 : 03.11.21 - klo:11:00 »
Orthodox Procession in Finnish North Karelia. On se vaan ortodoksinen laulu kaunista.

https://www.youtube.com/watch?v=gmv0_e4DD7s

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33740
Vs: Klassinen musiikki, hengelliset laulut ja virret, osa 14
« Vastaus #74 : 03.11.21 - klo:11:16 »
Niin on.  Samaa hartautta ja sydämiin käyvää lämmintä henkeä löytyy harvoin muista kirkkokunnista.

Tässä on kaunista gregoriaanista chantá

https://www.youtube.com/watch?v=2mPUv7aLi5U
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)