Keskustelu > Yleinen keskustelu

Tämän katsoin televisiosta 11

<< < (10/19) > >>

Leena:
Futista futista futista   :109:

PekkaV:

   SECRET Singer Surprises Everyone On Britain's Got Talent!

https://www.youtube.com/watch?v=UT5wxCyD8yo

Riitta-mummi:
Katsoin taas kerran yhden jakson Kekseliästä nikkaria ja lähes päivittäin jo vuosia Tanskalaista maajussia.

Minua viehättää nämä idearikkaat, käsitään ja päästään taitavat isät. He ottavat lapset mukaan puuhiinsa esimerkillisellä tavoin.

Oma isäni ei ollut tätä lajia, eikä Matti myöskään. Hän kyllä tekevä, rakentava ym., mutta enemmänkin raskaan työn raataja. Siinäkin muistuttaa Koskelan Akselia, että vahva ja kilpailuhenkinen. Hän on sukuunsa. Ne ovat kaikki ruumiillisesti vahvoja. Kummipoikamme on kilpailuissa saavuttanutSuomen vahvin maanviljeliä-tittelin.
Matti on kyllä hoitanut isyyden ja isoisyyden loistavasti, omalla tavallaan.

Mielukuvitusta on vähemmän, mutta hauskanpitoa nämä hämäläisukot osaavat kyllä pitää, omaan tapaansa.

Olen tuntenut muutamia Kekseliään nikkarin kaltaisia ideanikkareita. Minua he ovat aina kiinnostaneet. Niin hienoja lumiukkoja ( veistoksia oikeastaan ) ei siihen maailmanaikaan nähnyt missään muualla kuin kummipoikani isoisän pihassa Kärkölässä. Sama mies kirjoitteli runoja ja pakinoita hollolanmurteella ESS:iin.

Muitakin on. Luulen Penankin olevan poikineen heitä.

Pena:

--- Lainaus käyttäjältä: Riitta-mummi - 22.07.22 - klo:15:26 --- Luulen Penankin olevan poikineen heitä.

--- Lainaus päättyy ---

Meidän perheen kekseliäs nikkari on kylläkin vanhempi tyttäreni.

Leena:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena - 22.07.22 - klo:17:19 ---Meidän perheen kekseliäs nikkari on kylläkin vanhempi tyttäreni.

--- Lainaus päättyy ---


Oi joi.   :repee:   Ei sentään ilman niin käsistäkätevää,kaikkiosaavaa isäpappaa, siihen me emme enää usko.   :repee2:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta