Kirjoittaja Aihe: Siunataan ja lohdutetaan Israelia  (Luettu 20183 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4817
Vs: Siunataan ja lohdutetaan Israelia
« Vastaus #60 : 02.02.21 - klo:12:08 »
Kuulehan, noin hyvästä rukouksesta tulee iskuja, väittävät, että et olisi körtti
Jotkut pilkkaajat väittävät minua adventistiksi. Mutta jatketaan me Israelin siunausta, lohdutusta ja tuetaan Israelin valtiota rukoillen Jerusalemin rauhan puolesta! Herran siunaushan on alun perin tarkoitettu luettavaksi Israelin ylle.  :eusa_pray:

"Sano Aaronille ja hänen pojilleen: Kun siunaatte Israelin, lausukaa sille näin: - Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua, Herra kirkastakoon sinulle kasvonsa ja olkoon sinulle armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan. "Kun he näin siunaavat Israelin minun nimeeni, minä annan sille siunaukseni."
(4.Moos. 6:23-27)

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Siunataan ja lohdutetaan Israelia
« Vastaus #61 : 02.02.21 - klo:12:22 »
Jotkut pilkkaajat väittävät minua adventistiksi. Mutta jatketaan me Israelin siunausta, lohdutusta ja tuetaan Israelin valtiota rukoillen Jerusalemin rauhan puolesta! Herran siunaushan on alun perin tarkoitettu luettavaksi Israelin ylle.  :eusa_pray:

"Sano Aaronille ja hänen pojilleen: Kun siunaatte Israelin, lausukaa sille näin:  - Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua, Herra kirkastakoon sinulle kasvonsa ja olkoon sinulle armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan."
(4.Moos. 6:23-26)

Ei ole kysymys pilkkaamisesta. EIkä edes vaadita uskontotieteilijän taitoja. Opiskelin adventtikirkon kuoluissa lapsena ja teininä ennen kuin jätin adventtikirkon, niin kuin saatat tietää henkilökohtaisestikin. Se voi hyvinkin olla syy miksi vihasit minua alusta asti, vaikken antanut siihen mitään aihetta. En tietenkään tiedä, oletko nyt adventisti, mutta sinulla on selvästi paljon sisäistä tietoa niistä, joka ei tule muuten kuin pitkän tuttavuuden kautta. Mistä muualta saisit vegaani Danielinkirjan tulkinnat? Mistä sait kymmeniä viitteitä adventismin lopunajan ilmaisuihin?
Adventisti voi pelastua niin kuin joku muukin. Saarnataan sielläkin evankeliumia ja Jumala antaa uskoa kenelle Hän tahtoo. Jos olet adventisti, ei se ole mitään pahaa. Pahaa on tapa, jolla käytät tietoasi. Jokainen tietää kuka minä olen. Jos et esiinny nimelläsi ja tuot esille kaikenlaista adventismiin liittyvää, niin totta kai joku tietävä saattaa ihmetellä. Tietääkseni adventisti on tervetullut körttifoorumiin kirjoittamaan rehellisesti. Olet saanut useita kieroja ihmisiä puolustamaan kieroa toimintaasi. Se on sääli. Körtit eivät ansaitse häirikköä.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4817
Vs: Siunataan ja lohdutetaan Israelia
« Vastaus #62 : 02.02.21 - klo:12:54 »
Olen perusluterilaisesta kodista, enkä ole koskaan kuulunut adventtikirkkoon. Enkä muuten ole vegaanikaan. :039:

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Siunataan ja lohdutetaan Israelia
« Vastaus #63 : 02.02.21 - klo:12:58 »
Olen perusluterilaisesta kodista, enkä ole koskaan kuulunut adventtikirkkoon. Enkä muuten ole vegaanikaan. :039:

Kiitos rehellisestä tiedosta. On mukava kuulla.
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4817
Vs: Siunataan ja lohdutetaan Israelia
« Vastaus #64 : 02.02.21 - klo:13:40 »
Kiitos rehellisestä tiedosta. On mukava kuulla.
Ilo on kokonaan minun puolellani. :)

Poissa Thomas McElwain

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 2754
Vs: Siunataan ja lohdutetaan Israelia
« Vastaus #65 : 02.02.21 - klo:13:54 »
Sai körttien vihan päällensä kääntämällä ystävällisenä eleenä kaikki Malmivaaran 158 virttä englanniksi (ca 10.000 riimitettyä riviä), kuulemma kamala ja kuvottava teko.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4817
Vs: Siunataan ja lohdutetaan Israelia
« Vastaus #66 : 02.02.21 - klo:13:59 »

 :109:
Pyydän katuen Sinulta julkisesti anteeksi, jos ja kun olen Sinua loukannut.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4817
Vs: Siunataan ja lohdutetaan Israelia
« Vastaus #67 : 02.02.21 - klo:14:44 »
Me kiitämme Sinua, rakas taivaallinen Isämme, Jeesuksen Kristuksen, Sinun rakkaan Poikasi kautta siunaustasi ja varjelustasi Israeliin siihen tällä hetkellä kohdistuvan vaivan takia. Kuule meitä Poikasi Jeesuksen Kristuksen tähden Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä. :eusa_pray:

Instrumentaaliversio Israelin valtion kansallislaulusta Hatikva / Toivo suomenkielisillä teksteillä https://www.youtube.com/watch?v=3MDt98k-BMw

Poissa sivullinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 606
Vs: Siunataan ja lohdutetaan Israelia
« Vastaus #68 : 02.02.21 - klo:22:52 »
Rukoilen joka ilta palestiinalaisten puolesta. Nytkin Israelia kehutaan mediassa siitä, että siellä on rokotettu koronaa vastaan paljon ihmisiä. Yksikään palestiinalainen ei ole saanut rokotetta, eikä ne meinaa palestiinalaisille sitä antaakaan, vaikka Koronatilanne Gazassa ja Länsirannalla on kaikesta pahin koko alueella. Olen monesti miettinyt israelilaisia, jotka kärsivät natsien kynsissä, että onko heistä tullut samanlaisia kuin natsit aikoinaan ja vastaan itselleni, että näköjään. Tätäkin kirjoittaessa rukoilen kaikkien kärsivien palestiinalaisten puolesta, erityisesti lasten, joita Israelin fasistisiat ampuvat jalkoihin. Lääkärit ilman rajoja järjestö auttaa palestiinalaisia ja he kertovat hirveyksistä, mitä Israelin sotilaat siellä aiheuttavat. Ja sitten täällä vielä iletään puolustaa tappajia. HÄVETKÄÄ!


Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Siunataan ja lohdutetaan Israelia
« Vastaus #69 : 02.02.21 - klo:23:21 »
Kaikki muuttuu, jos arabit Gazassa ja Länsirannalle pystyisivät tekemään rauhan Israelin kanssa.

Pitää muistaa, että Israel on ainoa juutalainen valtio maailmassa. Eikä se halua, että holokausti toistuu. Arabeja on satoja miljoonia.

Poissa luterilainen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 4817
Vs: Siunataan ja lohdutetaan Israelia
« Vastaus #70 : 02.02.21 - klo:23:45 »
Kaikki muuttuu, jos arabit Gazassa ja Länsirannalle pystyisivät tekemään rauhan Israelin kanssa.

Pitää muistaa, että Israel on ainoa juutalainen valtio maailmassa. Eikä se halua, että holokausti toistuu. Arabeja on satoja miljoonia.
Aamen! Me kiitämme Sinua, rakas taivaallinen Isämme, Jeesuksen Kristuksen, Sinun rakkaan Poikasi kautta siitä, miten juutalaiset ovat saaneet maansa takaisin kahden tuhannen vuoden erämaavaelluksen jälkeen. Runsaasti siunattu olkoon Israelin kansa ja Eretz Israel. Runsaasti siunattu olkoon Suomen kansa ja Suomen maa. Kuule meitä Poikasi Jeesuksen Kristuksen tähden Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä.  :eusa_pray:

AHA ERETZ ISRAEL SHELI https://www.youtube.com/watch?v=CxESKGUWW_Y


Poissa sivullinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 606
Vs: Siunataan ja lohdutetaan Israelia
« Vastaus #71 : 02.02.21 - klo:23:47 »
Kaikki muuttuu, jos arabit Gazassa ja Länsirannalle pystyisivät tekemään rauhan Israelin kanssa.

Pitää muistaa, että Israel on ainoa juutalainen valtio maailmassa. Eikä se halua, että holokausti toistuu. Arabeja on satoja miljoonia.

Ei muutu miksikään. Israelilaiset pitävät palestiinalaisia täysin sekundaihmisinä. Jos kohtelu muuttuisi ja palestiinalaisille annettaisiin ihmisarvo ja ihmismäinen kohtelu, niin asiat voisivat olla paremmin. Siirtokuntia levitetään koko ajan palestiinalaisten muutenkin pienille alueille. Onneksi Trump on poissa kuvioista, joten täytyy toivoa Bidenin olevan inhimillisempi. Tämäkin toive voi kyllä olla turha; USA:ssa on paljon upporikkaita juutalaisia, jotka ajaa Palestiinan kansan tuhoamista. Voisin kirjoitella näistä koko illan, koska olen ottanut palestiinalaiset sydämen asiakseni, mutta kaipa sitä nukkuakin pitäisi.

Palestiinalisraukat yrittävät viljellä pieniä maatilkkujaan, mutta israelilaiset estävät veden tulon ja tuhoavat heidän hedelmäpuitaan. Missään en ole nähnyt hirviömäisempää kansaa kuin nyky-israelilaiset ovat. Vaikka olenkin rauhan kannalla, niin oman henkeni voin uhrata, jos tarve tulee, palestiinalaisten puolesta.

Halla-aho (ps.) muuten puhuu "holohölöstä" tarkottaessaan Holocaustia. Siinä teillä on Israelin puolustaja. Tulen täällä ajamaan palestiinalisten asiaa niin kauan, kuin minut karkoitetaan täältä. Linkkejä on vaikka kuinka paljon. Israelissa on ihmisoikeusjärjestöjä, kuten B'Tselem, jonka mukaan palestiinalaiset on jaettu oikeuksiltaan neljään luokkaan, joista yhdelläkään ei ole täysiä kansalaisoikeuksia.

Poissa sivullinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 606
Vs: Siunataan ja lohdutetaan Israelia
« Vastaus #72 : 02.02.21 - klo:23:50 »
Aamen! Me kiitämme Sinua, rakas taivaallinen Isämme, Jeesuksen Kristuksen, Sinun rakkaan Poikasi kautta siitä, miten juutalaiset ovat saaneet maansa takaisin kahden tuhannen vuoden erämaavaelluksen jälkeen. Runsaasti siunattu olkoon Israelin kansa ja Eretz Israel. Runsaasti siunattu olkoon Suomen kansa ja Suomen maa. Kuule meitä Poikasi Jeesuksen Kristuksen tähden Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä.  :eusa_pray:

AHA ERETZ ISRAEL SHELI https://www.youtube.com/watch?v=CxESKGUWW_Y

Jos tuo erämaavaellus nyt edes pitää paikkaansa, niin se teidän Mooses on ollut aika sekopäinen kansanjohtaja, kun pyöri 40 vuotta pienellä alueella kansansa kanssa, eikä löytänyt oikeaa paikkaa. Huono suunnistaja. Siellä on asunut paljon muita kansoja, joille alueet kuuluvat. Nämä "israelilaiset" on tulleet ihan muualta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Siunataan ja lohdutetaan Israelia
« Vastaus #73 : 03.02.21 - klo:00:21 »
Tyypillistä vihervassarisuvakin tekstiä, jos näin kirjoitan.

Olen ollut rauhanturvatehtävissä maailmalla ja joka paikassa on arbit/muslimit olleet yhtenä entitynä so osajoukkona, että kyllä se joukko vasta sotia osaa ja haluaa. Nehän ovat Hagarin jälkeläisiä pitkässä ketjussa. Ja näille ihmisille on profetia olemassa, mutta Sinä olet agnostikon tapainen, että en halua olla käännyttäjä.

Poissa sivullinen

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 606
Vs: Siunataan ja lohdutetaan Israelia
« Vastaus #74 : 03.02.21 - klo:00:32 »
Tyypillistä vihervassarisuvakin tekstiä, jos näin kirjoitan.

Kiitos!