Kirjoittaja Aihe: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV  (Luettu 36457 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #15 : 15.10.16 - klo:15:09 »
Onnea tyttärelle hän on päässyt kärkitossuihin. Hänellehän sopii Laura-sarja kuin nenä päähän... Kolme kirjaa on nyt ilmestynyt. Minä mainostan aivan häpeämättä niin saan leipää ja särvintä.

Oli oma ilonsa pidellä kädessä uunituoretta kirjaa ja löytää uusi kiva aihe. Yritän kirjoittaa nuorille semmoista jonka mukana voi vaikka hetkeksi unohtaa surut ja vaikka ne olisi kuin vaikeista asioista välillä niissä on asiat jotenkin kohillaan. Joku joka auttaa löytyy. Minä luin itte seitkytluvulla niitä sosialistisen realismin kyllästämiä ja kyllästettiin minut niillä.

Vaikka neiti onkin fantasiakirjafani, niin juuri nuo kolme kirjaa ovat joululahja-ajatuksena.  :039:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #16 : 15.10.16 - klo:17:42 »
Rauhallinen ja levollinen päivä, tavallista arkea laiskempaa.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33767
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #17 : 15.10.16 - klo:17:53 »
Saunan jälkeinen kivuton ja raukea olotila ja Ansaittu Lasillinen ( kolme ) Kuoharia. :002:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa Pena

  • Nettitoimikunta
  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 22066
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #18 : 16.10.16 - klo:09:17 »
Kaklattavat hanhet täyttivät taivaan ja helisevät tilhet pihlajapuut.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33767
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #19 : 16.10.16 - klo:13:17 »
Se kuinka ' kaikki järjestyy parhaaksemme'.  Ei mennyt vaivannäköni hukkaan. :052:

Sitäpaitsi tämä oli hyvä kenraaliharjoitus Matin juhlia ajatellen.
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #20 : 16.10.16 - klo:17:39 »
Tulevalla viikolla pääsen pariksi päiväksi vanhemman lapsenlapseni kaveriksi.  :eusa_angel:

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #21 : 16.10.16 - klo:17:54 »
Hyvä sunnuntai, messu ja seurat Myyrmäen kirkossa, Vantaan herättäjäjuhlien kiitosmessu. Kyl, kyl on niin että tuo lipeäminen etten käynyt missään muualla kuin täällä poikkesin enkä edes lukenut kuin yhtä saittia ei tehnyt minua järin onnelliseksi. Monta uutta ajatusta mielessäni palasin kotiin ja olin niiiiiiiiin uneliaskin etten tiedä mikä tuli. Ehkä hoksasin jotakin miettimääni, niin kyllä, ja sellaisesn jälkeen olo on raukea. Kävi vain että seurapuhujan sanat vastasivat aika suoraan.


Oli mukavaa saada ne juhlat cd: llä koska sinne missä olin talkoolaisena ei kuulunut yhtään mitään.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #22 : 16.10.16 - klo:21:55 »
Oli hyvä vesijumppa tänään, ja ystäväkin tuli sinne, vaikka emme olleet sopineet asiaa.

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #23 : 18.10.16 - klo:15:22 »
Kaunis ruska jatkuu, joutsenparvi tutulla paikallaan pellolla, kolmannen kerran näin.
Tavallinen arkinen hiljainen ja rauhallinen päivä.

Poissa Riitta-mummi

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 33767
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #24 : 18.10.16 - klo:17:39 »
Se, että olimme Matin kanssa yhdessä kotiseuroissa.
Ja... se, että pidin elämäni ensimmäisen seurapuheen, pienen. Ihan ex tempore, ei mitään tajua miten se niin kävi.  :017:

Emäntämme on kuulunut elämääni vuodesta 1983, ei ohjaillen, vaan rakastaen. :056:
Elämän näen pientareelle piirtyvän...
Lopulla matkaa ikäväni ymmärrän;
Ihmisen on määrä kotiin päästä kerran      (Kaija Pispa)

Poissa malla

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 15518
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #25 : 20.10.16 - klo:20:27 »
Yhteinen aika eilen ja tänään lapsenlapsen kanssa.
Paljon oli mukavaa touhua.
Pienellä ihmisellä paljon ajatusta leikeissään.
Niin kiva oli piirrellä ja värittääkin yhdessä, lukea, katsella kaikkea mitä touhuili.
Ja ensi viikolla uusiksi pariksi päiväksi.  :060:

Mutta nyt kyllä vähän jo väsyttää.

-Kroooh-

Poissa Leena

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 11590
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #26 : 23.10.16 - klo:10:07 »
Kai minä yhä vaan oon onnellinen siitä että sisar selvitti sen kvantitatiivisten tutkimusmenetelmien kurssin saatuansa windows-masiinan jollaista opettaja käytti, ja peräti innostui suuresti tästä koneesta jonka lahjoitin, hän on nyt ensi kertaa innoissaan kun ei tarvii kotona temppuilla mac-ympäristössä.
Jos ahdistuksen tie on edessämme, myös silloin Kristus meitä kuljettaa. Annamme Isän käteen elämämme, Hän itse meille rauhan valmistaa.

Poissa Saukkis

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 1252
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #27 : 23.10.16 - klo:10:36 »
^ minä temppuilin töissä windows-maailman kanssa diaesitystä esitelmääni, kun kotona olisin saanut kauniimmat kalvot ja helpommin mac-maailmassa. Asiat sain dioihin, mutta koristelu ja värit jäivät pois - professori A moitti niitä kalvakoiksi ja kaipaili niihin "huulipunaa"  :icon_rolleyes:

Minä hykertelen aina helpoista ja välittömistä kohtaamisista: vein tänään hesan luettuani lehden naapurille, joka pyysi sisälle juttelemaan (emme olleet nähneet reissujen ja minun työkiireitten vuoksi viikkoihin) Siinä sitten istuimme yöpuvuissa ja villatakeissa kotoisasti keittiön pöydän äärellä. Joskus kanssakäyminen on mutkatonta.

Poissa 1944

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 18466
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #28 : 23.10.16 - klo:12:16 »
Käveleskelin raittiissa ilmassa kartanolla ja vein saunaan puut ja vedet seuraavaa kertaa varten. Sain itsestäni aikaiseksi sen, että mittasin millimetrimitalla käytössäni olevan tervasaippuan pituuden ja leveyden. Paksuutta varten piti hakea pikkupuolelta työntömitta. Koska muuttuvia suureita oli liian monta, en pystynyt laskemaan, että minne asti saippua tulisi käytössäni kestämään.  :003:

Poissa vn

  • ystäväkansaa
  • Viestejä: 21732
Vs: Mikä teki tänään onnelliseksi XXIV
« Vastaus #29 : 23.10.16 - klo:13:13 »
Eilinen tapaaminen sisarusteni + puolisot kanssa.
Rakentavat keskustelut yhteisistä aiheistamme, avoimiin kysymyksiin tuli selvyyttä.