Keskustelu > Yleinen keskustelu

Musiikkityylit <3

<< < (3/29) > >>

myyräpartio:

--- Lainaus käyttäjältä: "mannaryyni" ---
***
(mikä vika suomeksi lauletussa musiikissa)
***

--- Lainaus päättyy ---


Ei kai siinä mitään vikaa oo. Monesti vaan tuon suhteen on sama juttu kuin hengellisen musiikin. Saa kummasti vähän huonompaakin musiikkia julkastua, kun liittyy johonkin seurakuntaan ja pistää sanoihin vähän jesseviittauksia ynnä muuta ylistystä.

ice girl:
hohoijaa... aaah.. tämäpä ihana yllätys!! tämä mikä lie keskiajalle jumahtanut ja nykyajan japanigootti tyttö mikä lie kuuntelee hyvin mielellään J-ROCKIA/METALLIA ym... joten te kaikki jotka kuuntelette j-rockia te rockaatte ja lujaa^^....... sitten dethmetal on hyvin veressä.. isä kun on kitaristi ja soittaa edelleen sillon tällöin jossain. ja yleensä kitarasoolo siis varsinkin jos on 2-3 sähkökitaraa soimassa yhtäaikaa niin se on kuin sais uudenmahdollisuuden elää. ja itse soittelen kitaraa isän kanssa veikei sitä ulkonäöstä uskoisi (jos kiinnostaa katso foorumi pukeutumis tyylit). ja kotimainen ei mene lävitse mä sekoan jos joju soitta mulle tarkooituksellisesti suomipopia/räppiä/rockia/regeetä/tecknoa.. mitä tahansa muuta mutta ei suomi musaa!!!! :shock: ja jos haluatte tietää miksi ei niin ei vaan onnistu en ole koskaan pitänyt suomimusiikista eikä meillä kotona ole yhtään suomenkielellä laulettua levyä. yhteenveto voisi olla etten ole kovin isänmaallinen.. mutta ei isänmaallisuutta tarvitse ilmoitta sillä että on suomipaita ja suomileijonakoru etc.. kamaa. sen voi pitää IHAN omana tietonaan. :!:

Eevi:
Vai jrockia kuuntelevat rokkaa ja lujaa? Kiitokset suuret.

jude:

--- Lainaus käyttäjältä: "ice girl" ---mitä tahansa muuta mutta ei suonmi musaa!!!! :shock: ja jos haluatte titää miksi ei niin ei vaan onnistu en ole koskaan pitänyt suomimusiikista eikä meillä kotona ole yhtään suomenkielellä laulettua levyä. yhteenveto voisi olla ettetn ole kovin isänmaallinen.. mutta ei isänmaallisuutta tarvitse ilmoitta sillä että on suomipaita ja suomileijonakoru etc.. kamaa. sen vpoi pitää IHAN omana tietonaan. :!:
--- Lainaus päättyy ---


Miten ihmeessä onnistut liittämään isänmaallisuuden siihen, diggaileeko suomenkielistä musiikkia? Ei mahdu minun ajatuksiini. ÄÄÄ nyt haluan valittaa. Isänmaallisuus on niin roskaa niin roskaa että oikeasti. Ai vitsi, suuri haaveeni olisi joskus teettää semmoinen paita, missä on rauhanmerkki ja missä lukee "Ole hyvä" vastineeksi toisille... Paarman (Sepon ei Jukan) "mä haluun olla vapaa ja uskaltaa" on ehkä paras motto sen jälkeen mitä Jeesus sanoi muihin ihmisiin suhtautumisesta. Siihen ei mitään isänmaita tarvita.

Ja silti minäkin sekoan kun kuulen mainitsemistasi ainakin "regeetä"... Tosin vähän toisesta syystä kuin sinä, ehkä. Paitsi, niinkuin toisaalla täällä valitin, SCB:n Tanssijan valinnasta, joka on ehkä huonoin levy tällä hetkellä, ei niin, että musiikillista ansiota ja menoa puuttuisi, mutta sanomaa sen sijaan (puuttuu), paljonkin. Bob-setä on kyllä paras. Mutta se nyt olikin oma itsensä. Sitä minä kuuntelen, kun nyt musiikkimakutopikissa liikutaan. Tai en ehkä kuuntele enää niin paljon mutta ELÄN ELÄN ELÄN niin paljon, rauhan, rakkauden, auringon ja sateen luvan langeta kaikille saasteetta, onnen ja ilon ja sovun puolesta haluan elää. Jos vain osaisin.

ps: tässä äskeinen lainaus korjattuna. Maat ja aatteet sikseen, kielen pitää olla oikein.
Mitä tahansa muuta, mutta ei Suomi-musaa! :shock: Ja jos haluatte tietää, miksi ei, niin ei vaan onnistu! En ole koskaan pitänyt Suomi-musiikista, eikä meillä kotona ole yhtään suomen kielellä laulettua levyä. Yhteenveto voisi olla, etten ole kovin isänmaallinen. Mutta ei isänmaallisuutta tarvitse ilmoittaa sillä, että on Suomi-paita ja Suomi-leijonakoru ynnä muuta kamaa. Sen voi pitää IHAN omana tietonaan.

An-na:
Kuuntelen musiikkia oikeastaan ihan laidasta laitaan, paitsi heviä ja iskelmiä. Ja nämä ovat myös niitä lajeja, joita en voi sietää. Tulevan ammattini vuoksi minun pitää tutustua useisiin eri musiikkityyleihin, mikä sinänsä on ollut kyllä tosi mahtava juttu! Lempimusiikkilajejani ovat kuitenkin klassinen musa (tai mikä ihmeen klassinen, määritellään se nyt vaikka länsimaiseksi taidemusiikiksi sitten), erityisest Sibelius, Prokofjev ja Chopin. Sit kuuntelen jonkin verran pop/rockmusaa ja sen sellasta, lempibändejä/artisteja Ultra Bra ja sen johdannaiset (SMG ja Kerkko), muita hyviä on mm. Don Huonot, Eskobar, J. Löytty, Sting, U2, YUP, uusimpana löytönä PMMP. Vaikken jazz-levyjä omistakaan kuin muutaman, niin kuuntelen usein Groove FM:ää ja lainailen kirjastosta jazz-levyjä. Suokkariradiokanavani ompi kuitenkin Classic Radio. Niin, ja kuuntelen minä jonkin verran myös elokuvamusiikkia, kuoromusiikkia, oopperaa (no sen voi kai klasarimusaan laskea), etnomusaa, jne. jne. Huh, olipa tämä vaikea kysymys.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta